Uniunea Agențiilor de Publicitate din România cere membrilor trei zile fără reclame
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România cere membrilor trei zile fără reclame
31 Oct, 2015 18:36
31 Oct, 2015 18:36
31 Oct, 2015 18:36
ZIUA de Constanta
2116
Marime text
![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
![](images/stories/2015/10/31/Arantxa/fara-reclame.jpg)
![](https://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2015/10/31/Arantxa/fara-reclame.jpg)
„În calitate de președinte al UAPR, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă.”, a declarat Ștefan Iordache.
Măsura se aplică și pe online, nu numai pe posturile TV.
„Este nefiresc ca într-un moment de doliu național, într-o perioadă cu știri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale”, a mai spus președintele UAPR.
O altă propunere vizează donarea sumelor corespunzătoare celor trei zile:
„Voi propune IAA – International Advertising Association, organizație care reunește și clienții de publicitate, dar și agențiile, ca sumele care ar fi fost angrenate în această perioadă în demersul comercial, să fie donate”, a completat Iordache, care este și vicepreședinte al IAA, conform datelor furnizate de Paginademedia.ro.
Sursa foto: gramo.ro
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii