Capela San Severo Napoli - o capodoperă în stil baroc (video)
Capela San Severo Napoli - o capodoperă în stil baroc (video)
19 Feb, 2014 11:31
ZIUA de Constanta
21787
Marime text
Fascinanta Capela San Severo a fost construita intre anii 1608-1611, in centrul Napoli, piaţa San Domenico Maggiore(de asemenea, cunoscut sub numele de Capella Sansevero de "Sangri sau Pietatella).
Voaluri din marmură
Capela este numit mai corect Capela Santa Maria della Pietà, sau Pietatella. Acesta conține opere de artă de către unii dintre cei mai importanti artisti italieni ai secolului al 18-lea.
Amprente pe marmură
CAPELA
Istorie
Originea sa datează în 1590, atunci când John Francesco di Sangro, Duce de Torremaggiore, după recuperarea de la o boală gravă, a avut o capelă privată construită în ceea ce au fost apoi grădinile din apropiere reședinței familiei Sansevero, Palazzo Sansevero. Clădirea a fost transformată într-o capelă mortuară de familie de către Alessandro di Sangro în 1613 (înscrisă pe soclul de marmură la intrarea în capela). Forma definitivă a fost dată la capela de Raimondo di Sangro , Prince de Sansevero, care a inclus, de asemenea, simboluri masonice la reconstrucția ei. Până în 1888 a existat un pasaj conectat la palatul Sansevero cu capela.
Capela a primit numele alternativ de Pietatella de la o pictura Fecioarei Maria (La Pietà), localizate aici, dat de un prizonier pe nedrept arestat, astfel cum este scris în cartea "Napoli Sacra" de Cesare d'Engenio Caracciolo în 1623. Când capela a fost construită a fost inițial dedicată Santa Maria della Pietà, după pictura din interiorul capelei.
Lucrări de artă
Capela are aproape treizeci de opere de artă, printre care sunt cele trei sculpturi idiosincratice. Aceste statui sunt emblematice pentru iubirea baroc de decor la sfarsitul anului si sunt realizate dintr-o substanță, cum ar fi marmura, care, în tot sau în parte, a fost inventat de Raimondo. Raimondo, de asemenea, a participat la proiectarea lucrărilor de artă în capela. Statuia Ascunsa Adevărului (Pudizia, de asemenea, numită si Modestia sau Chastity) a fost finalizată de Antonio Corradini în 1750 ca un mormânt monument dedicat Ceciliei Gaetani dell'Aquila d'Aragona, mama de Raimondo. Un Hristos Veiled sub un giulgiu (de asemenea, numit Hristos ascuns), prezintă influenta modestie acoperită, și a fost finalizată în 1753 de Giuseppe Sanmartino . Eliberare de la Deception (Disinganno) de Francesco Queirolo din Genova servește ca un monument tatălui Raimondo lui.
Il Cristo velato
Plafonul, slava Paradisului, a fost pictat de Francesco Maria Russo în 1749. Podeaua originală (cea mai mare parte din cea actuală dateaza din 1901) a fost în alb-negru (pentru a simboliza bine / rău), în proiectarea unui labirint (un simbol masonic pentru "inițiere").
În subsol există o pictură de artistul roman Giuseppe Pesce , Madonna con Bambino, datând din jurul anului 1750. Acesta a fost pictat folosind vopsele pe bază de ceară de propria invenție a lui Raimondo di Sangro. Prințul a prezentat această pictură a prietenului său Charles de Bourbon , rege al orașului Napoli.
Planul de Cappella Sansevero arată locația operelor de artă
Ceea ce urmează este o listă a lucrărilor de artă, în capela, numerotate în schema de însoțire, împreună cu artistul:
1. Monumentul lui Cecco de "Sangro, Francesco Celebrano;
2. Monumentul lui Giovan Francesco Paolo de "Sangro, Antonio Corradini ;
3. Il decoro, Antonio Corradini;
4. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Bernardino Landini - Giulio Mencaglia;
5. La liberalità, Francesco Queirolo ;
6. Monumentul lui Duke Giovan Francesco Paolo de "Sangro, Giacomo Lazzari;
7. Lo Zelo della Religie, Fortunato Onelli ;
8. Pictura de Raimondo de "Sangro, Carlo Amalfi ;
9. La soavità del giogo maritale, Paolo Persico ;
10. Altar Sf. Rosalia, Francesco Queirolo;
11. Acoperită Adevărul (Pudicizia), Antonio Corradini;
12. Monumentul Sangro, artist necunoscut, secolul Alessandro de '18;
13. Înger, Paolo Persico;
14. Altar (La Deposizione), Francesco Celebrano și La Pietà (pictură de artist necunoscut, din secolul al 17-lea);
15. Înger, Paolo Persico;
16. Coretto;
17. Eliberați de la Deception (Il Disinganno), Francesco Queirolo;
18. Altar Sf. Odorisio, Francesco Queirolo;
19. La sincerità, Francesco Queirolo;
20. Monumentul lui Raimondo de "Sangro, Francesco Maria Russo;
21. Subsol cu modele anatomice și pictură de Giuseppe Pesce;
22. Il Dominio di Sé stessi, Francesco Celebrano;
23. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Antonio Corradini ;
24. L'educazione, Francesco Queirolo;
25. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Giorgio Marmorano - Giacomo Lazzari;
26. Iubirea divină, necunoscut artist al secolului 19;
27. Monumentul lui Giovan Francesco de "Sangro, Francesco Celebrano;
28. Acoperită Hristos, Giuseppe Sanmartino.
Exponate anatomice
Capela afișează, de asemenea, două exemple timpurii de ceea ce a fost mult timp considerat a fi o formă de plastinația în subsolul său. Aceste "modele anatomice" (macchine anatomiche) au fost considerate a fi exemple ale procesului de "metalizare umane" (metallizzazione umana), puse în aplicare prin anatomistului Giuseppe Salerno cca. 1760 de o comisie de Raimondo di Sangro . Expoziția constă dintr-un bărbat matur și o femeie gravidă. Schelete lor sunt închise în artere întărite și venele, care sunt de culoare roșu și albastru. Anterior, istorici au presupus că cadavrele ar fi putut fi create prin injectarea de substanțe întărire direct în venele subiecților care trăiau. Cu toate acestea, o analiză recentă nu arată nici o dovada de tehnici de injectare. Analiza "vaselor de sange", indica faptul că sunt construite din ceară de albine, sârmă de fier, și mătase.
Voaluri din marmură
Capela este numit mai corect Capela Santa Maria della Pietà, sau Pietatella. Acesta conține opere de artă de către unii dintre cei mai importanti artisti italieni ai secolului al 18-lea.
Amprente pe marmură
CAPELA
Istorie
Originea sa datează în 1590, atunci când John Francesco di Sangro, Duce de Torremaggiore, după recuperarea de la o boală gravă, a avut o capelă privată construită în ceea ce au fost apoi grădinile din apropiere reședinței familiei Sansevero, Palazzo Sansevero. Clădirea a fost transformată într-o capelă mortuară de familie de către Alessandro di Sangro în 1613 (înscrisă pe soclul de marmură la intrarea în capela). Forma definitivă a fost dată la capela de Raimondo di Sangro , Prince de Sansevero, care a inclus, de asemenea, simboluri masonice la reconstrucția ei. Până în 1888 a existat un pasaj conectat la palatul Sansevero cu capela.
Capela a primit numele alternativ de Pietatella de la o pictura Fecioarei Maria (La Pietà), localizate aici, dat de un prizonier pe nedrept arestat, astfel cum este scris în cartea "Napoli Sacra" de Cesare d'Engenio Caracciolo în 1623. Când capela a fost construită a fost inițial dedicată Santa Maria della Pietà, după pictura din interiorul capelei.
Lucrări de artă
Capela are aproape treizeci de opere de artă, printre care sunt cele trei sculpturi idiosincratice. Aceste statui sunt emblematice pentru iubirea baroc de decor la sfarsitul anului si sunt realizate dintr-o substanță, cum ar fi marmura, care, în tot sau în parte, a fost inventat de Raimondo. Raimondo, de asemenea, a participat la proiectarea lucrărilor de artă în capela. Statuia Ascunsa Adevărului (Pudizia, de asemenea, numită si Modestia sau Chastity) a fost finalizată de Antonio Corradini în 1750 ca un mormânt monument dedicat Ceciliei Gaetani dell'Aquila d'Aragona, mama de Raimondo. Un Hristos Veiled sub un giulgiu (de asemenea, numit Hristos ascuns), prezintă influenta modestie acoperită, și a fost finalizată în 1753 de Giuseppe Sanmartino . Eliberare de la Deception (Disinganno) de Francesco Queirolo din Genova servește ca un monument tatălui Raimondo lui.
Il Cristo velato
Plafonul, slava Paradisului, a fost pictat de Francesco Maria Russo în 1749. Podeaua originală (cea mai mare parte din cea actuală dateaza din 1901) a fost în alb-negru (pentru a simboliza bine / rău), în proiectarea unui labirint (un simbol masonic pentru "inițiere").
În subsol există o pictură de artistul roman Giuseppe Pesce , Madonna con Bambino, datând din jurul anului 1750. Acesta a fost pictat folosind vopsele pe bază de ceară de propria invenție a lui Raimondo di Sangro. Prințul a prezentat această pictură a prietenului său Charles de Bourbon , rege al orașului Napoli.
Planul de Cappella Sansevero arată locația operelor de artă
Ceea ce urmează este o listă a lucrărilor de artă, în capela, numerotate în schema de însoțire, împreună cu artistul:
1. Monumentul lui Cecco de "Sangro, Francesco Celebrano;
2. Monumentul lui Giovan Francesco Paolo de "Sangro, Antonio Corradini ;
3. Il decoro, Antonio Corradini;
4. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Bernardino Landini - Giulio Mencaglia;
5. La liberalità, Francesco Queirolo ;
6. Monumentul lui Duke Giovan Francesco Paolo de "Sangro, Giacomo Lazzari;
7. Lo Zelo della Religie, Fortunato Onelli ;
8. Pictura de Raimondo de "Sangro, Carlo Amalfi ;
9. La soavità del giogo maritale, Paolo Persico ;
10. Altar Sf. Rosalia, Francesco Queirolo;
11. Acoperită Adevărul (Pudicizia), Antonio Corradini;
12. Monumentul Sangro, artist necunoscut, secolul Alessandro de '18;
13. Înger, Paolo Persico;
14. Altar (La Deposizione), Francesco Celebrano și La Pietà (pictură de artist necunoscut, din secolul al 17-lea);
15. Înger, Paolo Persico;
16. Coretto;
17. Eliberați de la Deception (Il Disinganno), Francesco Queirolo;
18. Altar Sf. Odorisio, Francesco Queirolo;
19. La sincerità, Francesco Queirolo;
20. Monumentul lui Raimondo de "Sangro, Francesco Maria Russo;
21. Subsol cu modele anatomice și pictură de Giuseppe Pesce;
22. Il Dominio di Sé stessi, Francesco Celebrano;
23. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Antonio Corradini ;
24. L'educazione, Francesco Queirolo;
25. Monumentul lui Paolo de "Sangro, Giorgio Marmorano - Giacomo Lazzari;
26. Iubirea divină, necunoscut artist al secolului 19;
27. Monumentul lui Giovan Francesco de "Sangro, Francesco Celebrano;
28. Acoperită Hristos, Giuseppe Sanmartino.
Exponate anatomice
Capela afișează, de asemenea, două exemple timpurii de ceea ce a fost mult timp considerat a fi o formă de plastinația în subsolul său. Aceste "modele anatomice" (macchine anatomiche) au fost considerate a fi exemple ale procesului de "metalizare umane" (metallizzazione umana), puse în aplicare prin anatomistului Giuseppe Salerno cca. 1760 de o comisie de Raimondo di Sangro . Expoziția constă dintr-un bărbat matur și o femeie gravidă. Schelete lor sunt închise în artere întărite și venele, care sunt de culoare roșu și albastru. Anterior, istorici au presupus că cadavrele ar fi putut fi create prin injectarea de substanțe întărire direct în venele subiecților care trăiau. Cu toate acestea, o analiză recentă nu arată nici o dovada de tehnici de injectare. Analiza "vaselor de sange", indica faptul că sunt construite din ceară de albine, sârmă de fier, și mătase.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii