Zeci de contracte semnate de Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa. Ce firme vor livra reactivi de laborator până în 2020 (document)
Zeci de contracte semnate de Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa. Ce firme vor livra reactivi de laborator
16 Jun, 2018 00:00
ZIUA de Constanta
3217
Marime text
Contractul de furnizare „Reactivi de laborator pentru perioada 2018 - 2020“ a fost atribuit de Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa. Unitatea sanitară a publicat numele societăţilor cu care au fost încheiate mai multe contracte: Clini-Lab SRL, Dialab Solutions SRL, A.M.S. 2000 Trading Impex SRL, Mediclim SRL, Proton Impex 2000 SRL, Prion Poct SRL, Biomaxima Clinical SRL, Tunic Prod SRL, Ab T & Co SRL, Tehnoplus Medical SRL, Medist Life Science SRL, Proton Impex 2000 SRL, Tody Laboratories Int.SRL, A&A Pro Diagnostic SRL.
Vă prezentăm în cele ce urmează valoarea contractelor care au fost semnate cu Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa: Clini-Lab SRL (3.480 de lei fătă TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (5.000 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), A.M.S. 2000 Trading Impex SRL (560.109 lei fără TVA), Clini-Lab SRL (4.140 de lei fără TVA), Mediclim SRL (601.640,87 de lei fără TVA), Proton Impex 2000 SRL (104.790 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (800 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (3.200 de lei fără TVA), Prion Poct SRL (375.000 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL (23.176,24 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL ( 645.177,12 lei fără TVA), Tunic Prod SRL (9.800 de lei fără TVA), Clini-Lab SRL (3.480 de lei fără TVA), Ab T & Co SRL (222.470 de lei fără TVA), Tehnoplus Medical SRL (11.100 de lei fără TVA), Medist Life Science SRL (825.640 de lei fără TVA), Clini-Lab SRL (3.480 de lei fără TVA), Proton Impex 2000 SRL (11.156,2 lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (3.200 de lei fără TVA), SC Tody Laboratories Int. SRL (2.988 de lei fără TVA), A.M.S. 2000 Trading Impex SRL (13.320 de lei fără TVA), A&A Pro Diagnostic SRL (2.568 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL (126.320,96 de lei fără TVA).
Responsabili de atribuirea licitaţiei
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager conf. univ. dr. Halichidis Stela, director medical conf. univ. dr. Cambrea Claudia, director financiar-contabil ec. Popa Nina, şef Serviciul Achiziţii - ec. Arnăutu Gheorghe, dr. Carp Dalia Sorina - medic-şef laborator, dr. Dumitrescu Petronela Anca - medic laborator, as. Dragomir Ecaterina - asistent laborator, as. Balaban Aurelia - biolog, Geane Vasilichia - asistent laborator, Arama Gabriela - Liliana - asistent laborator, inginer Achiziţii Contractare - Ursachi Cristian, economist achiziţii contractare - Uceanu Mihaela, ec. achiziţii contractare - Tica Alexandra.
Date din caietul de sarcini
Recepţia calitativă şi cantitativă se va face de către autoritatea contractantă în prezenţa unui delegat împuternicit de ofertant. Dacă unele produse nu corespund calitativ sau cantitativ, autoritatea contractanta are dreptul să respingă produsele respective, iar ofertantul are obligaţia de a înlocui într-un termen de maximum trei zile produsele refuzate, respectiv lipsurile constatate.
Documentele de însoţire a produselor: factură fiscală în original, aviz de însoţire a mărfii, declaraţie de conformitate, document de certificare a calităţii, întocmit conform reglementărilor legale în vigoare, copie după comanda scrisa emisă autoritatea contractanta. Produsele livrate vor fi etichetate cu etichete în limba română. Produsele vor fi livrate în baza contractelor de achiziţie publică, ce se vor încheia în urma aplicării procedurii de cerere de ofertă şi numai în baza comenzilor emise de autoritatea contractantă, care vor fi onorate în maximum cinci zile. Contractantul va avea obligaţia de a asigura transportul pe cheltuiala sa, la destinaţia indicată de autoritatea contractantă, şi anume: sediul Spitalului Clinic de Boli Infecţioase Constanţa, bulevardul Ferdinand.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Vă prezentăm în cele ce urmează valoarea contractelor care au fost semnate cu Spitalul Clinic de Boli Infecţioase Constanţa: Clini-Lab SRL (3.480 de lei fătă TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (5.000 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (2.400 de lei fără TVA), A.M.S. 2000 Trading Impex SRL (560.109 lei fără TVA), Clini-Lab SRL (4.140 de lei fără TVA), Mediclim SRL (601.640,87 de lei fără TVA), Proton Impex 2000 SRL (104.790 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (800 de lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (3.200 de lei fără TVA), Prion Poct SRL (375.000 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL (23.176,24 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL ( 645.177,12 lei fără TVA), Tunic Prod SRL (9.800 de lei fără TVA), Clini-Lab SRL (3.480 de lei fără TVA), Ab T & Co SRL (222.470 de lei fără TVA), Tehnoplus Medical SRL (11.100 de lei fără TVA), Medist Life Science SRL (825.640 de lei fără TVA), Clini-Lab SRL (3.480 de lei fără TVA), Proton Impex 2000 SRL (11.156,2 lei fără TVA), Dialab Solutions SRL (3.200 de lei fără TVA), SC Tody Laboratories Int. SRL (2.988 de lei fără TVA), A.M.S. 2000 Trading Impex SRL (13.320 de lei fără TVA), A&A Pro Diagnostic SRL (2.568 de lei fără TVA), Biomaxima Clinical SRL (126.320,96 de lei fără TVA).
Responsabili de atribuirea licitaţiei
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: manager conf. univ. dr. Halichidis Stela, director medical conf. univ. dr. Cambrea Claudia, director financiar-contabil ec. Popa Nina, şef Serviciul Achiziţii - ec. Arnăutu Gheorghe, dr. Carp Dalia Sorina - medic-şef laborator, dr. Dumitrescu Petronela Anca - medic laborator, as. Dragomir Ecaterina - asistent laborator, as. Balaban Aurelia - biolog, Geane Vasilichia - asistent laborator, Arama Gabriela - Liliana - asistent laborator, inginer Achiziţii Contractare - Ursachi Cristian, economist achiziţii contractare - Uceanu Mihaela, ec. achiziţii contractare - Tica Alexandra.
Date din caietul de sarcini
Recepţia calitativă şi cantitativă se va face de către autoritatea contractantă în prezenţa unui delegat împuternicit de ofertant. Dacă unele produse nu corespund calitativ sau cantitativ, autoritatea contractanta are dreptul să respingă produsele respective, iar ofertantul are obligaţia de a înlocui într-un termen de maximum trei zile produsele refuzate, respectiv lipsurile constatate.
Documentele de însoţire a produselor: factură fiscală în original, aviz de însoţire a mărfii, declaraţie de conformitate, document de certificare a calităţii, întocmit conform reglementărilor legale în vigoare, copie după comanda scrisa emisă autoritatea contractanta. Produsele livrate vor fi etichetate cu etichete în limba română. Produsele vor fi livrate în baza contractelor de achiziţie publică, ce se vor încheia în urma aplicării procedurii de cerere de ofertă şi numai în baza comenzilor emise de autoritatea contractantă, care vor fi onorate în maximum cinci zile. Contractantul va avea obligaţia de a asigura transportul pe cheltuiala sa, la destinaţia indicată de autoritatea contractantă, şi anume: sediul Spitalului Clinic de Boli Infecţioase Constanţa, bulevardul Ferdinand.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii