Vrei la terasă în Portul Tomis? Ar fi bine să ai apetitul cu tine! La Ankora ești primit doar dacă îi dai de lucru bucătarului?!
Vrei la terasă în Portul Tomis? Ar fi bine să ai apetitul cu tine! La Ankora ești primit doar dacă îi dai
01 Sep, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
8780
Marime text
Patronii de terase și restaurante de pe litoral parcă ar vrea să îngrașe porcul în ajun. Sezonul estival se apropie (din păcate) cu pași reprezi de final, iar pe ultima sută de metri sunt dispuși să facă orice pentru a rotunji veniturile și a încheia vara pe „+“. Altfel nu se explică de ce o terasă din Portul Tomis își alege clientela în funcție de pofte. De poftele clientului adică. Dacă doar dorești să te relaxezi la lăsarea serii la un pahar de vin alături de familie, însă nu vrei să comanzi nimic din delicatesele preparate de chefii localului, riști să fii poftit în afara unității.
Cel puțin asta susține că a pățit Mădălina. „EVITATI Ankora din Portul Tomis... Nu am pățit așa ceva in viața mea! M-am așezat la masă eu, soțul, copilul și încă 2 persoane adulte. Vine ospătarul, ne aduce meniuli și când să ne ia comanda întreabă: «De mâncare?» Noi: «De băut am dori și noi...». Nu am apucat să spunem ce, că domnul ne menționează că este obligatoriu să mâncăm. «Nu este specificat nicăieri așa ceva»...« Da, dar știți este opțiunea localului de a-și selecta clientela... ». «Domnule, este corect ce spui în condițiile în care clientul se află sub influența băuturilor alcoolice, e neadecvat îmbrăcat. .. Dar nu mă obligi ce să consum»... Am rămas stupefiată. I-am menționat că o să fac tot posibilul să fie cât mai publică această atitudine... și am plecat... Și toate astea în condițiile în care erau vreo 6 mese goale... nu eram prost îmbrăcați (să zici că face discriminare) și poate consumația mea pe băutură ar fi făcut de 5 ori mai mult decât o masă cu 3 pizza“, a precizat Mădălina T în postarea sa pe mai multe grupuri de pe un site de socializare. Iuliana vine și confirmă într-un comentariu: „ este adevărat, au patit-o și părinții mei, au vrut să se așeze la masă împreună cu niste prieteni să bea ceva și același lucru li s-a spus, dacă nu comandă și mâncare nu se pot așeza... ce să zic, dezgustărtor și cu siguranță nu voi mai merge niciodata la ei“, în timp ce Ade afirmă tot într-un comentariu că aceeași practică se întâlnește și în unele localuri din Mamaia.
Am încercat să luăm legătura cu unul dintre cei doi administratori ai societății pe care funcționează restaurantul, însă la numărul de telefon mobil care este trecut pe fișa de la Registrul Comerțului, adică cel oficial, ne-a răspuns o doamnă care a declarat că nu mai are nicio legătură cu societatea. După ce i-am spus motivul pentru care am apelat-o, ne-a invitat la restaurant pentru mai multe detalii.
Este posibil să fie vorba despre o simplă neînțelegere, însă la această terasă ambiguitatea pare că este la ea acasă. Despre cum poți plăți o porție de mâncare de 8 ori mai mult dacă nu ai puțină perspicacitate, puteți citi aici: La Ankora se creează confuzii dacă nu ai făcut cursuri de bucătar
UPDATE, 04.09.2015
Pentru o mai bună informare a cititorilor, administratorul firmei, Victor-Daniel Ene a făcut următoarele precizări: „Pentru restaurantul din portul Tomis plătesc lunar o chirie de 30.000 de euro, salarii de 30.000 de lei, la care se adaugă şi investiţia cu materiile prime. Cumpăr marfa din Italia şi pentru toate acestea consider că am dreptul să pun pe masă nişte tacâmuri, iar cel pe care îl plătesc să stea la bucătărie să îşi merite salariul. Sunt alte 3-4 cafenele în Portul Tomis care se ocupă doar de comercializarea băuturilor. Eu fac şi mâncare şi cred că am acest drept de a le permite accesul celor care vor să consume din preparate“, a precizat Daniel Ene.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- mihai 05 Sep, 2015 17:26 In toata lumea, intr-un local pat comanda doar un pahar cu apa. Asta daca te numesti comerciant.
- tudor 04 Sep, 2015 18:00 domnul Daniel are dreptate dar si noi avem dreptatea noastra ,asa ca mergem cu placere la alte terase din portul tomis .