Compania Trotter Restaurant lansează în acest week-end o investiţie de peste 700.000 de euro pe litoralul românesc
Compania Trotter Restaurant lansează în acest week-end o investiţie de peste 700.000 de euro pe litoralul românesc
20 Jun, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
2409
Marime text
Compania Trotter Restaurant lansează în acest week-end un proiect greenfield la malul mării, în nordul staţiunii Mamaia, în zona de cluburi. Investiţia constă într-un nou restaurant La Mama, al zecelea al lanţului şi al doilea de pe litoralul românesc, precum şi o plajă cu lounge şi beach bar, care va funcţiona sub un brand nou, Marttinez Beach.
Investiţia de peste 700.000 de euro se adresează unui public ţintă tânăr, din categoria medie şi peste medie ca venituri, oameni cu profesii liberale sau antreprenori, care doresc să petreacă un timp de calitate, atât în restaurant, cât şi în lounge sau pe plajă, în cea mai în vogă staţiune de pe litoralul românesc.
„Cât timp nu există studii de piaţă pentru industria ospitalităţii, instinctul fiecărui antreprenor dictează demararea unui nou proiect. Am decis să facem această investiţie strategică în nordul staţiunii Mamaia, staţiune cu potenţial foarte mare, dezvoltând un proiect mixt: un nou restaurant La Mama, cu o arhitectură modernă, care respectă însă identitatea La Mama, şi, pentru că ne aflăm pe malul mării, o locaţie sub un nou brand, Marttinez Beach - plajă şi lounge”, a declarat Cătălin Mahu, proprietarul companiei Trotter Restaurant. Restaurantul La Mama îşi deschide porţile astăzi, începând cu ora 19.00, găzduind un concert Jezebel. Marttinez Beach se lansează mâine, începând cu ora 21.00.
Noul restaurant La Mama are o capacitate de aproximativ 500 de locuri şi va servi aceleaşi preparate ca la mama acasă. Întrucât La Mama a câştigat premiul trei la secţiunea aplicaţii de brand la Mobile Awards Romania 2013, cu aplicaţia sa de sparthphone, compania continuă investiţia în inovaţie şi lansează aplicaţia pentru Smartphone Marttinez Beach, care va permite, prin serviciul Fast Order, să comanzi direct de pe şezlong băutura preferată, scanând codul QR de pe umbrelă.
Reţea independentă de restaurante. Un brand românesc
La Mama este o reţea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în februarie 1999, când a fost inaugurat primul restaurant, în Bucureşti. Grupul va opera, începând cu 20 iunie 2013, zece restaurante La Mama (opt în Bucureşti şi două în staţiunea Mamaia), trei cafenele sub brandul Cafepedia (două în Bucureşti şi una în Iaşi), precum şi o plajă cu lounge, Marttinez Beach. Echipa La Mama numără aproximativ 500 de angajaţi, atât în restaurante, cât şi în unitatea proprie de producţie, de depozitare şi în biroul central. În 2005, La Mama a devenit prima reţea independentă de restaurante din România care a implementat şi certificat standardele de calitate ISO 9001 şi HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în 2007 a obţinut certificarea ISO 22000. Începând cu anul 2007, La Mama a lansat şi serviciul de home delivery.
Investiţia de peste 700.000 de euro se adresează unui public ţintă tânăr, din categoria medie şi peste medie ca venituri, oameni cu profesii liberale sau antreprenori, care doresc să petreacă un timp de calitate, atât în restaurant, cât şi în lounge sau pe plajă, în cea mai în vogă staţiune de pe litoralul românesc.
„Cât timp nu există studii de piaţă pentru industria ospitalităţii, instinctul fiecărui antreprenor dictează demararea unui nou proiect. Am decis să facem această investiţie strategică în nordul staţiunii Mamaia, staţiune cu potenţial foarte mare, dezvoltând un proiect mixt: un nou restaurant La Mama, cu o arhitectură modernă, care respectă însă identitatea La Mama, şi, pentru că ne aflăm pe malul mării, o locaţie sub un nou brand, Marttinez Beach - plajă şi lounge”, a declarat Cătălin Mahu, proprietarul companiei Trotter Restaurant. Restaurantul La Mama îşi deschide porţile astăzi, începând cu ora 19.00, găzduind un concert Jezebel. Marttinez Beach se lansează mâine, începând cu ora 21.00.
Noul restaurant La Mama are o capacitate de aproximativ 500 de locuri şi va servi aceleaşi preparate ca la mama acasă. Întrucât La Mama a câştigat premiul trei la secţiunea aplicaţii de brand la Mobile Awards Romania 2013, cu aplicaţia sa de sparthphone, compania continuă investiţia în inovaţie şi lansează aplicaţia pentru Smartphone Marttinez Beach, care va permite, prin serviciul Fast Order, să comanzi direct de pe şezlong băutura preferată, scanând codul QR de pe umbrelă.
Reţea independentă de restaurante. Un brand românesc
La Mama este o reţea independentă de restaurante, un brand românesc, lansat în februarie 1999, când a fost inaugurat primul restaurant, în Bucureşti. Grupul va opera, începând cu 20 iunie 2013, zece restaurante La Mama (opt în Bucureşti şi două în staţiunea Mamaia), trei cafenele sub brandul Cafepedia (două în Bucureşti şi una în Iaşi), precum şi o plajă cu lounge, Marttinez Beach. Echipa La Mama numără aproximativ 500 de angajaţi, atât în restaurante, cât şi în unitatea proprie de producţie, de depozitare şi în biroul central. În 2005, La Mama a devenit prima reţea independentă de restaurante din România care a implementat şi certificat standardele de calitate ISO 9001 şi HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în 2007 a obţinut certificarea ISO 22000. Începând cu anul 2007, La Mama a lansat şi serviciul de home delivery.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii