A fost aprobată Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare de la Teatrul de Stat Constanța pentru 2024. Câte voturi au fost pentru (DOCUMENT)
A fost aprobată Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare de la Teatrul
28 Dec, 2023 17:00
ZIUA de Constanta
1228
Marime text
- În data de 15 decembrie 2023, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Județean Constanța
- Pe masa consilierilor a fost și Hotărârea nr. 274 privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare de la Teatrul de Stat Constanța
În data de 15 decembrie 2023, a avut loc ședința ordinară a Consiliului Județean Constanța.
Pe masa consilierilor a fost și Hotărârea nr. 274 privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare de la Teatrul de Stat Constanța.
Consiliul Județean Constanța a hotărât:
- Art.1 Se aprobă Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și funcționare de la Teatrul de Stat Constanța, conform Anexelor nr.1, nr. 2 și nr. 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
- Art.2 Secretarul General al Județului, prin grija Direcției Generale de Administrație Publică și Juridică, comunica prezenta hotărâre Prefectului - Județul Constanța, Teatrului de Stat Constanța, prin directorul/managerul instituției pentru ducerea la îndeplinire, precum și Biroului Informatică pentru publicare și informare în Monitorul Oficial Local.
Hotărârea a trecut cu un număr de 35 de voturi pentru, două împotrivă și zero abțineri.
Teatrul de Stat Constanța, denumit in continuare Teatrul, este instituție publică de cultură, cu personalitate juridică, instituție de spectacole, de repertoriu, finanțat din venituri proprii și subvenții acordate de la bugetul local, aflat în subordinea Consiliului Județean Constanța.
Teatrul este înființat și funcționează potrivit dispozițiilor Ordonanței Guvernului nr. 21/2007, privind instituțiile și companiile de spectacole sau concerte, precum și desfășurarea activității de impresariat artistic, aprobat cu modificări și completări prin Legea nr. 353/2007, Hotărârea Consiliului Județean Constanța nr. 131/2007 privind înființarea Teatrului de Stat Constanța, ale prezentului regulament și a celorlalte dispoziții legale în vigoare.
În organigrama aprobată în ședința CJC, se arată că Teatrul de Stat Constanța dispune de 78 de angajați. Șase ocupă posturi de conducere, iar ceilalți 72 fac parte din categoria personalului de execuție. Cei care ocupă posturile de conducere ocupă funcția de: director general, director tehnic, serviciu regizorat, director economic, contabil șef și funcție în cadrul serviciului RUAA.
Patrimoniul Teatrului este format din bunuri aflate în proprietatea publică sau privată a statului, pe care le administrează, în condițiile legii, cu diligența unui bun proprietar, precum și din bunuri aflate în proprietatea sa. Patrimoniul poate fi completat prin achiziții, transferuri, donații, sponsorizări si alte modalități permise de lege. Teatrul administrează, în condițiile legii, toate bunurile aflate în patrimoniul său.
Conducerea Teatrului este asigurată de directorul general desemnat în urma concursului de proiecte de management, pe baza contractului de management încheiat.
Activitatea directorului general este sprijinită de: directorul economic și directorul tehnic, numiți prin decizia directorului general, în urma concursurilor organizate de către Teatru, în condițiile legii, precum și de Consiliul Administrativ - organ colectiv cu rol deliberativ și Consiliul Artistic - organ colectiv cu rol consultativ, componența acestora fiind stabilită prin decizia directorului general.
Consiliul Administrativ este organ de conducere cu rol deliberativ în ceea ce privește măsurile necesare desfășurării activității Teatrului.
Consiliul Administrativ se înființează prin decizia directorului general, care este și președintele consiliului.
Consiliul de Administrație este format din:
- Erwin Șimșensohn - Director general
- Viorel Urse - Director tehnic
- Mihaela Petrescu - Director economic
- Diana Mititelu - Regizor, Șef serviciu regizorat
- Monica Onea - Consilier juridic
- Marian Adochiței - Actor, reprezentantul salariaților
- Adina Bădilă- Reprezentant CJC
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință CJC A fost aprobată Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de Organizare și Funcționare de la Muzeul de Artă Constanța pentru 2024 (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii