Consiliul Județean Constanța discută modificări privind atribuirea locuințelor de serviciu, în ședința ordinară (DOCUMENT)
Consiliul Județean Constanța discută modificări privind atribuirea locuințelor de serviciu, în ședința
12 Apr, 2025 12:53
ZIUA de Constanta
238
Marime text



- Consiliul Județean Constanța se întrunește în ședință ordinară pe 16.04.2025, ora 12:00, cu prezență fizică în sala Remus Opreanu.
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiect de hotărâre nr. 112/10.04.2025 privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr.19/2025.
Inițiator al proiectului este Președintele Consiliului Județean Constanța, Florin Mitroi.
Se propune:
Hotărârea Consiliului Județean Constanța nr. 19/2025 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a județului Constanța și/sau în administrarea CJ Constanța, se modifică și se completează după cum urmează:
1. La Anexa nr. 1 la Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 19/2025, articolul 8.1., litera a), se modifică şi va avea următorul cuprins:
„a) Statutul profesional:
- Să fie angajat în cadrul Consiliului Județean Constanţa (CJC) sau al instituțiilor publice subordonate acestuia, având un contract individual de muncă valabil sau un raport de serviciu”.
2. La articolul 1 din Hotărârea Consiliului Județean Constanţa nr. 19/2025 se introduce un nou alineat, alin. (2), având următorul cuprins:
„(2) Actualizarea listei spațiilor cu destinația de locuinţe de serviciu conform Anexei nr. 2, parte integrantă a actului administrativ”.
Începând cu data intrării în vigoare a prezentului act administrativ, se abrogă orice prevedere contrară cuprinsă în hotărâri ale Consiliului Judeţean Constanţa.
Prezentul proiect de hotărâre ce urmează a fi înscris pe ordinea de zi a ședinței ordinare din luna aprilie 2025, se transmite de către Secretarul General al Județului Comisiei de specialitate Juridică, Administraţie şi Ordine Publică, în vederea examinării, formulării de amendamente în scris, după caz, precum şi întocmirii avizului cu privire la adoptarea sau, după caz, respingerea proiectului.
În secțiunea Document puteți consulta proiectul în integralitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședințe CJC: Consilierii județeni aprobă tarifele de călătorie și abonamentele pentru traseele aferente lotului 3 ale transportul public județean (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii