Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:39 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Raportul Confort Urban SRL, pe masa consilierilor locali din Constanța. Iată ce decizii au luat și câți bani au încasat membrii Consiliului de Administrație și conducerea societății (DOCUMENT)

ro

23 Jun, 2024 17:00 2026 Marime text
  • Proiectul de hotărâre nr. 275/2024 privind „Aprobarea raportului de activitate al Consiliului de Administrație al societății Confort Urban SRL pentru anul 2023 – semestrul II și a raportului anual al comitetului de nominalizare și remunerare privind indemnizațiile și beneficiile acordate administratorilor și directorilor societății Confort Urban SRL în anul 2023“ se află pe ordinea de zi a ședinței CLM Constanța.
  • Iniţiatorul proiectului care are avizele Comisiilor de specialitate nr. 1, nr. 3 şi nr. 5 este primarul Vergil Chiţac.
  • Consiliul de administrație al Confort Urban STL s-a întrunit lunar sau ori de câte ori a fost nevoie.
  • Pe parcursul celui de al doilea semestru s-au emis 9 decizii. Membrii CA, în baza contractelor de mandat încheiate, au primit de la Confort Urban SRL o indemnizație fixă lunară brută în valoare de 3.826 lei. 

Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în ședință ordinară, joi, 27.06.2024, ora 14.00.  Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.  

Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și Proiectul de hotărâre nr. 275/2024 privind „Aprobarea raportului de activitate al Consiliului de Administrație al societății Confort Urban SRL pentru anul 2023 – semestrul II și a raportului anual al comitetului de nominalizare și remunerare privind indemnizațiile și beneficiile acordate administratorilor și directorilor societății Confort Urban SRL în anul 2023“. Iniţiatorul proiectului care are avizele Comisiilor de specialitate nr. 1, nr. 3 şi nr. 5 este primarul Vergil Chiţac.

Pe parcursul anului 2023, Confort Urban SRL a avut în componența Consiliului de Administrație membrii numiți provizoriu după cum urmează: 

1.  Daniel Darea (ianuarie-mai 2023), numit în baza HCL 403/31.08.2022 pentru perioada 13.09.2022 - 13.01.2023, contract de mandat nr.192014/13.09.2022, prelungit până la data de 15.03.2023,
 2.  Radu Liviu Anghel (ianuarie-mai 2023) numit in baza HCL 403/31.08.2022 pentru perioada 13.09.2022 - 13.01.2023, contract de mandat 191980/13.09.2022, prelungit până la data de 15.03.2023. 3. Solomon loan (ianuarie-mai 2023) numit in baza HCL 403/31.08.2022 pentru perioada 13.09.2022 - 13.01.2023, contract de mandat 192038/13.09.2022, prelungit până Ia data de 15.03.2023. 
4. Horia Marius Căliminte  (decembrie 2022-iunie 2023) numit în baza HCL 338/28.07.2022 pentru perioada 04.08.2022-04.12.2022 prelungit cu încă 2 luni până Ia 05.02.2023 prin actul adițional 251876/28.11.2022 Ia contractul de mandat 163106/04.08.2022, HCL 33/31.01.2023 pentru perioada 06.02.2023-06.06.2023 
5.  Stere Hira (octombrie -decembrie 2022) numit în baza HCL 441/30.09.2022 pentru perioada 10.10.2022-11.02.2023, contract de mandat 214021/10.10.2022, prelungit cu încă 2 luni până la 11.04.2023.

În luna aprilie a fost finalizată procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administratie, astfel că în data de 27.04.2023 prin HCL 184 se aprobă numirea administratorilor Confort Urban SRL, pentru o perioadă de 4 ani. 

Noua componență a Consiliului de Administratie este: 


1.  Horia Marius Căliminte,
2.  Ionel Damian,
3.  Stere Hira,
4.  Alexandru Marius Timofte,
5. Mihaela Zarcu.


Consiliul de administrație s-a întrunit lunar sau ori de câte ori a fost nevoie. Pe parcursul celui de al doilea semestru s-au emis 9 decizii. 


Principalele acțiuni/decizii cu impact asupra activității  Confort Urban SRL sunt: 

1. Modificarea Planului Anual al achizițiilor publice; 
2 .Aprobarea situațiilor financiare semestriale;
3. Adoptarea de măsuri menite să combată efectele modificărilor legislative intervenite ca urmare a intrării în vigoare a O.G. 16/2022; 
4. Modificarea organigramei societății și statului de funcții; 5. Analiza rezultatelor financiar-contabile lunare obtinuțe de societate; 
6. Aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al societății;
7. Aprobarea proiectului de buget de venituri-cheltuieli pentru anul 2024; 
8. Aprobarea Planului anual at achizițiilor publice-previzionat pentru anul 2024;
 9. Aprobarea proiectului de fuziune prin absorbție între Confort Urban SRL - societate absorbantă și Administrația Fondului Imobiliar - societate absorbită. 
10. Aprobarea măsurilor necesare în vederea implementării măsurilor prevăzute de Legea 296/2023. 
11. Aprobarea situațiilor financiare întocmite la data de 30 iunie 2023 în vederea elaborării proiectului de fuziune. 
12. Demararea, derularea și finalizarea procedurii de selecție pentru numirea directorului general și a directorului economic ai societății. 
Ulterior numirii Consiliului de Administrație, definitiv, pentru o perioadă de 4 ani prin H.C.L. 184/27.04.2023, în data de 26.05.2023 prin H.C.L. 232 a fost aprobată componența de administrare a planului de administrare pentru perioada 2023-2024 a Consiliului de Administrație.


 Astfel, pentru evaluarea performanței s-au aprobat următorii indicatori: 

-realizarea anuală a unui procent de minimum 95% din total venituri propuse și aprobate prin Bugetul anual de venituri si cheltuieli,
-realizarea profitului stabilit prin Bugetul de venituri și cheltuieli pentru fiecare an, în relatie de directă proporționalitate cu gradul de realizare a veniturilor;
 - realizarea anuală a unui procent de minimum 95% din nivelul stabilit pentru productivitatea muncii, calculată ca raport între venituri totale și număr mediu de salariați, asa cum va fi stabilit anual prin Bugetul de venituri și cheltuieli; 
- realizarea în procent de minimum 100% a rentabilității veniturilor calculată ca report intre profitul total și venitul total; 
- realizarea în procent de maxim 100% a cheltuielilor la 1000 lei venituri așa cum va fi stabilit anual prin Bugetul de venituri și cheltuieli, 
- adoptarea de măsuri în vederea neînregistrării de creanțe restante. 

Consiliul de administrație s-a întrunit în perioada ianuarie-decembrie 2023 în cadrul a 20 ședințe. Indiferent de data numirii și de durata mandatului, pentru indeplinirea mandatului, membrii Consiliului de Administrație, în baza contractelor de mandat încheiate, au primit de la Confort Urban SRL o indemnizație fixă lunară brută în valoare de 3.826 lei. 

Remunerațiie lunare brute fixe ale directorilor au fost stabilite prin contractele de mandat și au următoarele valori: 

- Stere Hira  -  director general provizoriu începând cu 09.07.2022 până la 09 ianuarie 2023-20.708 lei. Directorul general definitiv a beneficiat pentru perioada 21.12-31.12.2023 de o indemnizatie brută de 34.427 lei.
Alexandru Ștefan Bică -12.000 lei.
Brândușa Madălina Mărgărit - director economic provizoriu a beneficiat în perioada ianuarie - noiembrie 2023 de o indemnizație brută fixă 14.702 lei, iar, începând cu luna decembrie, a fost majorată la nivelul sumei de 16.500 lei.

În secțiunea Documente puteți consulta Proiectul de hotărâre nr. 275/2024 privind „Aprobarea raportului de activitate al Consiliului de Administrație al societății Confort Urban SRL pentru anul 2023 – semestrul II și a raportului anual al comitetului de nominalizare și remunerare privind indemnizațiile și beneficiile acordate administratorilor și directorilor societății Confort Urban SRL în anul 2023“. 

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:


Ședință CLM Constanța: Modernizarea intersecției bulevardelor Mamaia - Aurel Vlaicu, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

Ședință CLM Constanța: Consilierii locali dezbat modernizarea bulevardului Mamaia (DOCUMENT) 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii