Ședință CJ Constanța. Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, în atenția consilierilor județeni (DOCUMENT)
Ședință CJ Constanța. Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, în atenția consilierilor județeni
25 May, 2024 21:58
ZIUA de Constanta
2927
Marime text
Consiliul Județean Constanța este convocat în ședință ordinară pentru data de 29.05.2024, ora 10,00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ, ședință ce se va desfășura în format fizic.
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care proiect de hotărâre nr. 126/21.05.2024 privind modificarea bugetului total al proiectului „Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont”.
Inițiator a fost președintele Consiliului Județean Constanța, Mihai Lupu.
Potrivit proiectului, Direcţia Generală de Asistență Socială şi Protectia Copilului Constanta are în implementare proiectul inchiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, cod SM1S 116058, în cadrul Programului Operational Regional — Axa Prioritară 8, Obiectivul Specific 8.3 "Creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale", Operaţiune C "grup vulnembil: copii".
Prin intermediul proiectului s-au prevăzut următoarele obiective de investiţii:
- Construirea si dotarea a 2 Case de Tip Familial în comuna Lumina, str. Morii, nr. 79P,
- Reabilitarea/modemizarea/ dotarea imobilului situat pe strada Morii, nr.79J comuna Lumina,
- Reabilitarea/modernizarea/ dotarea imobilului situat pe Aleea Horia Agarici nr. 5 din Municipiul Constama.
În cadrul cererii de finanţare a fost prevăzută achizitia de dotări pentru 2 dintre obiective, CTF Lumina şi CZR Lumina, în valoare de 448 159,95 lei (CTF Lumina — 289 836,40 lei şi CZR Lumina — 158 323,55 lei). În data de 25.10.2023 a fost publicat anunțul nr. SCN 1133539 pentru procedura simplificată privind achiziţia „Furnizare produse în vederea dotării a două case de tip familial CTF în judetul Constanţa, loc. Lumina, str. Morii nr. 70P şi a unui centru de zi de reabilitare CZR situat în loc. Lumina, str. Morii nr. 70J în cadrul proiectului inchiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, SMIS 116058".
În urma procedurii au fost atribuite 9 loturi din totalul de 15. Pentru 5 loturi rămase neatribuite nu a fost depusă nicio ofertă iar pentru lotul 10 — Echipamente PSI - CZR, singura ofertă depusă a avm o valoare mai mare decât valoarea estimată.
În data de 28.03.2024 a fost transmisă adresa nr. 65708 către Nide Com Serv SRL (proiectant), prin care a fost informat că au rămas 6 loturi neatribuite şi s-a cerut un punct de vedere privind actualizarea preţurilor produselor, având în vedere că cele initiale erau estimate la nivelul anului 2021.
Proiectantul a răspuns prin adresa nr. 246/ 05.04.2024 înregistrată la sediul D.G.A.S.P.C. cu nr. 73144/05.04.2024 prin care a transmis prettnile actualizateValorile actualizate ale celor 6 loturi, se regăsesc în tabelul următor.
Din valoarea totală de 83 769,25 lei fără TVA, rezultată în urrna actualizării preţurilor de către proiectant, suma de 9 691,57 lei fără TVA poate fi acoperită din economiile înregistrate în cadrul proiectului, în umia încheierii contractelor de la loturile atribuite.
Diferenţa de 74 077,68 lei fără TVA este asigurată prin transferul sumei de la proiectul PIN Topraisar.
Deoarece în urma atribuirii contractelor de lucrări, a rezultat o economie în bugetul proiectului, această economie poate fi folosită în vederea suplimentării bugetului proiectului POR Orizont, pentru a putea relua achiziţia pentru reluarea procedurii simplificate în vederea atribuirii celor 6 loturi rămase este necesară suplimentarea bugetului proiectului cu suma de 74 077,68 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 14 074,76 lei, suma totală flind 88 152,44 lei.
Suma este defalcată astfel: CTF Lumina — 34 749,02 lei (TVA inclus) CZR Lumina — 53 403,42 lei (TVA inclus) pentru a putea finaliza în bune conditii dotarea celor două obiective, este necesară actualizarea valorii bugetului proiectului, prin suplimentarea cu suma de 88 152,44 lei, cheltuieli neeligibile.
Proiectul în integralitate poate fi consultat în secțiunea Documente a materialului.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință ordinară a CJ Constanța! Retragerea UAT Județul Constanța din Asociația de Dezvoltare Durabilă a Județului Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENTE)
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care proiect de hotărâre nr. 126/21.05.2024 privind modificarea bugetului total al proiectului „Închiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont”.
Inițiator a fost președintele Consiliului Județean Constanța, Mihai Lupu.
Potrivit proiectului, Direcţia Generală de Asistență Socială şi Protectia Copilului Constanta are în implementare proiectul inchiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, cod SM1S 116058, în cadrul Programului Operational Regional — Axa Prioritară 8, Obiectivul Specific 8.3 "Creşterea gradului de acoperire cu servicii sociale", Operaţiune C "grup vulnembil: copii".
Prin intermediul proiectului s-au prevăzut următoarele obiective de investiţii:
- Construirea si dotarea a 2 Case de Tip Familial în comuna Lumina, str. Morii, nr. 79P,
- Reabilitarea/modemizarea/
- Reabilitarea/modernizarea/
În cadrul cererii de finanţare a fost prevăzută achizitia de dotări pentru 2 dintre obiective, CTF Lumina şi CZR Lumina, în valoare de 448 159,95 lei (CTF Lumina — 289 836,40 lei şi CZR Lumina — 158 323,55 lei). În data de 25.10.2023 a fost publicat anunțul nr. SCN 1133539 pentru procedura simplificată privind achiziţia „Furnizare produse în vederea dotării a două case de tip familial CTF în judetul Constanţa, loc. Lumina, str. Morii nr. 70P şi a unui centru de zi de reabilitare CZR situat în loc. Lumina, str. Morii nr. 70J în cadrul proiectului inchiderea Complexului de Servicii Comunitare Orizont, SMIS 116058".
În urma procedurii au fost atribuite 9 loturi din totalul de 15. Pentru 5 loturi rămase neatribuite nu a fost depusă nicio ofertă iar pentru lotul 10 — Echipamente PSI - CZR, singura ofertă depusă a avm o valoare mai mare decât valoarea estimată.
În data de 28.03.2024 a fost transmisă adresa nr. 65708 către Nide Com Serv SRL (proiectant), prin care a fost informat că au rămas 6 loturi neatribuite şi s-a cerut un punct de vedere privind actualizarea preţurilor produselor, având în vedere că cele initiale erau estimate la nivelul anului 2021.
Proiectantul a răspuns prin adresa nr. 246/ 05.04.2024 înregistrată la sediul D.G.A.S.P.C. cu nr. 73144/05.04.2024 prin care a transmis prettnile actualizateValorile actualizate ale celor 6 loturi, se regăsesc în tabelul următor.
Din valoarea totală de 83 769,25 lei fără TVA, rezultată în urrna actualizării preţurilor de către proiectant, suma de 9 691,57 lei fără TVA poate fi acoperită din economiile înregistrate în cadrul proiectului, în umia încheierii contractelor de la loturile atribuite.
Diferenţa de 74 077,68 lei fără TVA este asigurată prin transferul sumei de la proiectul PIN Topraisar.
Deoarece în urma atribuirii contractelor de lucrări, a rezultat o economie în bugetul proiectului, această economie poate fi folosită în vederea suplimentării bugetului proiectului POR Orizont, pentru a putea relua achiziţia pentru reluarea procedurii simplificate în vederea atribuirii celor 6 loturi rămase este necesară suplimentarea bugetului proiectului cu suma de 74 077,68 lei fără TVA la care se adaugă TVA în valoare de 14 074,76 lei, suma totală flind 88 152,44 lei.
Suma este defalcată astfel: CTF Lumina — 34 749,02 lei (TVA inclus) CZR Lumina — 53 403,42 lei (TVA inclus) pentru a putea finaliza în bune conditii dotarea celor două obiective, este necesară actualizarea valorii bugetului proiectului, prin suplimentarea cu suma de 88 152,44 lei, cheltuieli neeligibile.
Proiectul în integralitate poate fi consultat în secțiunea Documente a materialului.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință ordinară a CJ Constanța! Retragerea UAT Județul Constanța din Asociația de Dezvoltare Durabilă a Județului Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii