Ședință CJ Constanța Proiect de hotărâre privind darea în administrare către DGASPC a unor bunuri imobile (DOCUMENT)
Ședință CJ Constanța: Proiect de hotărâre privind darea în administrare către DGASPC a unor bunuri imobile
26 May, 2024 12:55
ZIUA de Constanta
513
Marime text
- Se convoacă Consiliul Județean Constanța în ședință ordinară pentru data de 29.05.2024, ora 10.00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ, ședință ce se va desfășura în format fizic.
Pe ordinea de zi se află următorul proiect: „Proiect de hotărâre nr.121/20.05.2024 privind darea în administrare către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului a bunurilor imobile – terenuri A532/131 – 630mp și A532/135 – 1950 mp, situate în str.Trandafirilor, nr.FN, comuna Băneasa, județ Constanța, proprietate publică a Județului Constanța”.
Proiectul este inițiat de președintele CJ Constanța, Mihai Lupu.
În temeiul prevederilor art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare se propune:
Art. 1 (1) Aprobarea dării în administrare a bunurilor imobile - terenuri A532/131 - 630 mp și A532/135-1950 mp, situate în str. Trandafirilor, nr. FN, comuna Băneasa, județ Constanța, proprietate publică a Județului Constanța către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, în vederea amenajării unui spațiu destinat instalării unei stații GPL pentru asigurarea utilitaților a 4 locuințe protejate.
(2) Bunurile imobile ce face obiectul alin. (l) sunt identificate în anexa la prezentul act administrativ.
Art. 2. Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului îndeplinește toate drepturile și obligațiile prevăzute la art. 300 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Art. 3 Predarea-primirea bunurilor imobile menționate la articolul l, se va realiza pe bază de Protocol de predare — primire, încheiat între Consiliul Județean Constanța și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului, în termen de maxim 30 de zile de la data adoptării prezentului act administrativ.
Art.4 Consiliul Județean Constanța prin Direcția Generală Tehnică, Urbanism și Amenajarea Teritoriului - Compartiment Patrimoniu și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului au obligația de a efectua toate formalitățile necesare în cartea funciară pentru imobilele ce fac obiectul prezentului act administrativ.
Art. 5 Prezentul proiect de hotărâre ce urmează a fi înscris pe ordinea de zi a ședinței ordinare din luna mai 2024 se transmite de Secretarul General al Județului următoarei comisii: Comisia pentru Investiții, Patrimoniu, Infrastructură și Urbanism și Comisia Juridică, Ordine Publică și Situații de Urgență în vederea examinării, formulării de amendamente în scris, după caz, precum și întocmirii avizului cu privire la adoptarea sau, după caz, respingerea proiectului.
Citește și:
Proiectul de hotărâre, pe ordinea de zi a CLM Constanța: O stradă din cartierul Viile Noi își schimbă numele. Iată de ce! (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii