Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
16:21 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CJ Constanța Se rectifică bugetul de venituri și cheltuieli și a listei de investiții ale Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Constanța pentru anul 2024 (DOCUMENT)

ro

13 Oct, 2024 17:00 539 Marime text
Sediul Consiliului Județean Constanța

Joi, 17.10.2024 va avea loc ședința ordinară a Consiliului Județean Constanța.
 
Aceasta va începe de la ora 10:00 și se va ține în format fizic.
 
Un proiect ce se va afla pe masa consilierilor județeni privește nr.202/01.10.2024 privind rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli și a listei de investiții ale Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Constanța pentru anul 2024.
 
Proiectul a fost inițiat de Mihai Lupu, președintele CJC.
 
Astfel, proiectul de hotărâre nr. 202/01.10.2024 propune:
 
Art.1 Se aprobă rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Constanța pentru anul 2024, conform Anexei 1 și 2 parte integrantă din prezentuk proiect de hotărâre.
 
Art.2 Se aprobă rectificarea Listei de Investiții a Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Constanța, pentru anul 2024, conform Anexei 3, parte integrantă din prezentul proiect de hotărâre.

 
Art. 3 Prezentl proiect de hotărâre ce rmează a fi înscris pe ordinea de zi a ședinței ordinare din luna octombrie 2024, se trensmite de Secretarul General al județului, Comisiei Buget-Finanțe, în vederea examinării, formulării de amendamente în scris, după caz, precum și întocmirii avizului cu privire la adoptarea sau, după caz, respingerea proiectului.
 
Bugetul Total de Venituri și Cheltuieli propus, diminuat
 
Potrivit referatului de aprobare, Bugetul Total de Venituri și Cheltuieli se diminuează cu suma de 250.000 din subvenții pentru instituțiile publice, astfel modificându-se de la 9.053.000 lei la 8.803.000 astfel:
 
  • 8.450.000 lei Secțiunea de Funcționare;
  • 363.000 lei Cheltuieli de Capital.
 
Bugetul de Venituri necesare susținerii Bugetului de cheltuieli se modifică astfel:
 
  • 8.013.000 necesar subvenții de la bugetul local;
  • 800.000 lei venituri proprii estimate.
 

Secțiunea funcționare, Titlul „Cheltuieli de personal” s-a diminuat cu 250.000 de lei la următoarele articole:
 
  • 10.01.01 „Salarii de bază”:184.700 lei
  • 10.01.05 „Sporuri pentru condiții de muncă”: 32.000 lei
  • 10.01.13 „Drepturi de delegare”: 1.000 lei
  • 10.01.17 „Indemnizații de hrană”: 20.000 lei
  • 10.02.06 „Vouchere de vacanță”: 4.500 lei
  • 10.03.07 „Contribușia asiguratorie pentru muncă”: 7.800 lei
 
Titlul II „Bunuri și servicii” se modifică între articole astfel:
 
  • 20.01.01 „Furnituri de birou” – se diminuează cu 1.000 lei, până la suma de 19.000 lei;
  • 20.01.05 „Carburanți și lubrifianți” – se diminează cu 1220 lei până la suma de 11.290 lei;
  • 20.01.06 „Piese de schimb” – se diminuează cu 2.870 lei până la suma de 7.130 lei;
  • 20.01.08 „Poșta, telecomunicații, radio, tv, internet” – se diminuează cu 1.700 lei până la suma de 13.300 lei;
  • 20.02 „Reparații curente” – se diminuează cu 2.000 lei până la suma de 4.000 lei;
  • 20.30.03 „Prime de asigurare non-viață” – se diminuează cu 6.000 lei până la suma de 18.000 lei;
  • 20.05.30 „Alte obiecte de inventar” – se suplimentează cu suma de 14.790 lei, până la suma de 78.890 lei, fiind necesară înlocuirea unor echipamente depreciate moral din cadrul Serviciului Evidență, în urma implementării, începând din semestrul II al anului 2024, la nivelul Municipiului Constanța, a cărții electronice de identitate;
Modificări în cadrul trimestrelor:
 
Trimestrul I : 2.774.980 lei majorat cu 580 lei;
Trimestrul II: 2.158.840 lei, diminuat cu 2.870 lei
Trimestrul III: 2.177.770 LEI, diminuat cu 1.000 lei;
Trimestrul IV: 1.701.410 lei, diminuat cu 236.710 lei.
 
Mai multe detalii despre rectificarea bugetară propusă se regăsesc în secțiunea Documente, unde este atașat proiectul de hotărâre în integralitate.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Ședință ordinară a Consiliului Județean Constanța! Lista proiectelor de pe ordinea de zi (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii