Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
06:04 27 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CJC Procedura de selecție a Consiliului de Administrație Drumuri Județene Constanța SA, pe agenda consilierilor (DOCUMENT)

ro

25 Jan, 2025 13:27 536 Marime text

Consiliul Județean Constanța se va reuni în ședință ordinară pe data de 30 ianuarie 2025, la ora 10:00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ, pentru a dezbate și aproba mai multe proiecte, printre care și proiect nr. 12 /22.01.2025, privind declansarea procedurii de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al societății Drumuri Județene Constanța SA. 

Sunt necesare avize de la Comisiile de specialitate 1, 2. Inițiator al proiectului este Președintele Consiliului Județean Constanța, Florin Mitroi.

Proiectul supus dezbaterii Consiliului Județean Constanța prevede aprobarea declanșării procedurii de selecție pentru membrii Consiliului de Administrație al societății Drumuri Județene Constanța S.A. Conform legislației, se vor desemna membri titulari și supleanți în comisia de selecție. 

Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 319/22.11.2022 a fost aprobată reorganizarea Regiei Autonome de Drumuri şi Poduri prin transformarea în societate pe acţiuni cu asociat unic Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Constanţa, cu denumirea de "Drumuri Judeţene Constanţa S.A.", modificată şi completată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 68/31.03.2023 prin care a fost aprobată constituirea unui Consiliul de administraţie provizoriu al societăţii format din 5 membri, pentru o perioadă de 4 luni de la data dobândirii personalităţii juridice, cu posibilitatea prelungirii pentru motive temeinice, până la maxim 6 luni, până la finalizarea procedurilor de desemnare conform prevederilor O.U.G. 109/2011 privind guvernaţa corporativă a întreprinderilor publice, cu puteri de decizie şi reprezentare conform actului constitutiv.

Mandatele administratorilor provizorii al societăţii au fost prelungite cu 2 luni, până la data de 03.11.2023, prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa m-.168/31.08.2023. Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr.223/31.10.2023 s-a aprobat numirea administratorilor provizorii ai societăţii Drumuri Judeţene Constanţa S.A. pentru o perioadă de 5 luni, cu posibilitatea prelungirii o singură dată, pentru încă 2 luni, pentru motive temeinice.

Mandatele administratorilor provizorii ai societăţii au fost prelungite pentru încă 2 luni, începând cu 04.04.2024, prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 62/27.03.2024. Prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 151/04.09.2024 s- a aprobat numirea a 5 administratori provizorii, până la finalizarea procedurii de selecţie, pentru un număr de maxim 5 luni, cu posibilitatea prelungirii o singură dată pentru încă 2 luni.

Ulterior, prin Hotărârea Consiliului Judeţean Constanţa nr. 219/05.12.2024 s-a aprobat încetarea mandatului de administrator provizoriu a doi dintre membri şi numirea altor două persoane în calitate de admnistratori provizorii în cadrul Consiliului de administraţie al societăţii Drumuri Judeţene Constanţa S.A.


Având în vedere cadrul legal indicat, se propune desemnarea a 2 membri titulari şi 2 membri supleanţi în Comisia de selecţie nominalizare a membrilor Consiliului de administraţie al societăţii Drumuri Judeţene Constanţa S.A., precum desemnarea secretarului titular şi secretarului supleant al Comisiei de selecţie şi nominalizare a membrilor Consiliului de administraţie al societăţii Drumuri Judeţene Constanţa S.A., astfel: Membri titluari: Preşedinte - Saghiu Victoria Ivonne - Director General Adjunct - Direcţia Generală de Proiecte; Membru - Voicu Virginia - Director General - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică; Expert independent, care după desemnare, potrivit art. 2 din prezentul proiect va completa de drept comisia. Membri supleanţi: Preşedinte supleant - Doamna Geafar Nesrin - Secretarul Judeţului Constanţa; Membru supleant -  Voitinovici Diana Roxana- Director General Adjunct —Direcţia Generală Tehnică, Urbanism şi Amenajarea Teritoriului;

 Secretariatul Comisiei de selecţie şi nominalizare va fi asigurat de către: Secretar - Cetean Mirela - Consilier Juridic din cadrul Serviciului Juridic şi Contencios - Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică; Secretar supleant - Beca Luminiţa - Şef Serviciu — Serviciul Administraţie Publică, Internaţionale, Arhivă şi ONG-uri din cadrul Direcţiei Generale de Administraţie Publică şi Juridică. 



PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.


Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


 

În secțiunea Document a materialului puteți consulta proiectul în integralitate. 


Citește și:

Ședință CJCConsilierii județeni discută despre aprobarea programului de măsuri privind acțiunile de combatere a poleiului și înzăpezirii drumurilor județene (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii