Ședință CL Constanța Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului, aflat pe ordinea de zi (DOCUMENT)
Ședință CL Constanța: Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare
26 Dec, 2023 13:08
ZIUA de Constanta
918
Marime text
- În cadrul ședinței următoare a Consiliului Local Municipal Constanța, de pe data de 28 decembrie, un proiect important intră în discuție: Proiect de hotărâre nr. 618/2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa.
Art.1 Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2 Prevederile Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa sunt obligatorii pentru funcţionarii publici, indiferent de funcţia pe care o deţin şi pentru personalul încadrat cu contract individual de muncă din aparatul de specialitate al primarului municipiului Constanţa.
Art.3 Începând cu data prezentei hotărâri H.C.L. nr. 299/31.07.2023 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Primăriei municipiului Constanţa îşi încetează aplicabilitatea.
Art.4- Compartimentul secretariat, relații consiliul local şi administraţia publică va comunica prezenta hotărâre Serviciului informatizare în vederea aducerii la cunoştinţă publică prin afişare pe site-ul instituţiei, Serviciului resurse umane, în vederea aducerii la îndeplinire, şi Instituţiei prefectului - judeţul Constanţa, spre ştiinţă.
Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung, modificată și completată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023, împune aplicarea unor măsuri privind reorganizarea structurilor organizatorice ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa în concordanţă cu normativele de personal necesare constituirii structurilor funcţionale interne, desfiinţarea funcţiei publice de conducere de şef birou şi respectarea procentului de maximum 8% din numărul total al posturilor aprobate a numărului total al funcţiilor publice de conducere, cu excepţia celei de secretar general al municipiului.
În concordanţă cu Standardul 2- Atribuții, funcţii, sarcini dinanexa la Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, emis de Secretariatul General al Guvernului, conform căruia Regulamentul de organizare şi funcţionare al entităţii rezultat din actul normativ de organizare şi funcţionare şi din alte acte normative, se impune aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare care conţine atribuţiile corespunzătoare structurilor interne reorganizate ale aparatului de specialitate a primarului municipiului Constanţa.
În temeiul art.136 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, iniţiez proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Primăriei municipiului Constanţa.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință CL Constanța: Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului cotizaţiei anuale aferente calităţii municipiului Constanţa, pe ordinea de zi (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii