Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
04:31 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CLM Constanța Închirierea imobilelor aflate în domeniul public al municipiului Constanța și în administrarea AFI S.R.L, în atenția consilierilor (DOCUMENT)

ro

21 Apr, 2024 19:44 827 Marime text
Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, vineri, 26.04.2024, ora 12. 00.

Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.

Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiectele de hotărâre nr. 199/2024, respectiv nr. 200/2024  privind stabilirea modalității de prelungire a valabilității contractelor de locațiune, ce au ca obiect imobile din fondul locativ aflate în domeniul public al municipiului Constanța și în administrarea societății Administrația Fondului Imobiliar S.R.L.

Au fost solicitate avize de la comisiile de specialitate nr. 1, nr. 5 şi nr. 3.

Inițiator este primarul municipiului Constanța, Vergil Chiţac.

Potrivit proiectului nr. 199/2024 se aprobă prelungirea duratei de valabilitate a contractelor de locaţiune ce au ca obiect imobile din fondul locativ aflate în domeniul public al municipiului Constanţa şi în administrarea societăţii Administraţia Fondului ImobIilar S.R.L., cu 2 ani, începând cu data expirării acestora.

De asemenea, se aprobă lista documentelor justificative pentru prelungirea duratei de valabilitate a contractelor de locaţiune ce au ca obiect imobile din fondul locativ aflate în domeniul public al municipiulul Constanţa şi în administrarea societăţii Administraţia Fondului Imobiliar S.R.L., conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.  

Cererea beneficiarului de locuință soclală va fi însotită de:

- Copii ale actelor de stare civila ale titularului si membrilor familiei acestuia (certificat de casatorie, certificate de nastere si dupa caz, sentinta de divort/certificat de divort);
- Certificat fiscal eliberat de S.P.I.T., din care să reiasă că titularul şi membrii majori nu dețin imobil în proprietate pe raza municipiului Constanta;
- Declaratie notariala cu indicarea stării civile, la orice notar public, din care sa reiasa faptul ca titularul, precum şi membrii majori ai familiei nu detin, nu au detinut, nu au înstrainat locuinta proprietate personala pe teritoriul Romaniei de la data de 01.01.1990, nu detin în calitate de chiriaş o altă locuință din fondul statului şi nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi executie pentru realizarea unei locuințe pentru toți membrii majori;
- Acte doveditoare privind veniturile nete realizate pe ultimele 12 luni (inclusiv alocatia copiilor minori şi veniturile provenite din indemnizatia de handicap).

Notă:

Cererea şi documentele justificative se depun de către titularul contractului de închiriere cu cel puţin 30 de zile înainte de expirarea perioadei contractuale. Eventualele completări la documentele depuse se vor depune în termen de cel mult 15 de zile de la solicitarea Operatorului.


Prelungirea contractului de închiriere este condiţionată de plata la zi a chiriei, a cotelor de contribuţie la cheltulelile comune şi a taxei de salubritate precum şi de plata tuturor obligaţillor fiscale datorate la bugetul local al Municipiului Constanta. De asemenea, o altă condiţie necesară prelungirii contractului este aceea ca titularul şi/sau membrii familiei să fi locuit efectiv în locuinţa închiriată cel puţin 6 luni într-un an calendaristic.

Totodată, conform proiectului de hotărâre nr. 200/2024 Consiliul de Administratie al Administraţiei Fondului Imobiliar SRL hotărăste:

Aprobarea înaintării către Consiliul Local al Municipiului Constanta a unui proiect de hotărâre privind stabilirea modalităţii de prelungire a valabilitătii contractelor de închiriere, ce au ca obiect imobile din fondul locativ aflate în domeniul privat al municipiului Constanţa şi în administrarea societătii Administraţia Fondului Imobiliar S.R.L., în conditiile prezentate de art.46 Regulamentul privind serviciul de administrare a domeniului public şi privat al municipiului Constanţa, anexa nr.I la contractul nr.137105/19.07.2023 de delegare a gestiunii serviciului de administrare a domeniului public si privat al municipiului Constanţa.

Proiectele de hotărâre pot fi studiate în integralitate în secțiunea Document a materialului.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


citește și: 

Ședință a Consiliului Local Municipal Constanța. Ordinea de zi completă (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii