Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:23 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CLM Constanța Organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa, în atenția consilierilor locali (DOCUMENT)

ro

23 Apr, 2024 09:20 678 Marime text
Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, vineri, 26.04.2024, ora 12. 00. Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.

Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiectul de hotărâre nr. 159/2024 pentru modificarea HCL nr. 572/2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa.

Au fost solicitate avize de la comisia de specialitate nr. 5.

Inițiator este primarul municipiului Constanța, Vergil Chiţac.

Potrivit proiectului, activitatea de dispecerat va fi organizată ca o activitate permanentă realizată de o singură structură specializată în preluarea şi tratarea apelurilor telefonice care pot fi solicitări de interes social, situații de urgenţă, apeluri umanitare, informări, etc.

Astfel, solicitările telefonice vor fi preluate de Serviciul protecţie civilă care va asigura serviciul de permanenţă prin organizarea de ture şi schimburi de zi şi de noapte, vor fi înregistrate şi distribuite în cel mal scurt timp structurilor competente spre analiză şi soluţionare.

Lucrătorii Compartimentului registratură şi relaţii cu publicul nu vor mai efectua ture de noapte asigurând înregistrarea şi cfrculaţia documentelor precum şi relaţille cu cetăţenii în sistem de ghişeu în program normal de lucru stabilit potrivit Regulamentului Intern.

În concordanţă cu Standardul 2- Atribuţii, funcţii, sarcini din anexa la Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, emis de Secretariatul General al Guvernului, conform căruia Regulamentul de organizare şi funcţionare al entităţii publice cuprinde într-o manieră integrală, după caz, reglementări generale, rolul şi funcţille entităţil, atribuţiile principale, structura organizatorică, relaţiile funcţionale, competenţe şi atribuţii ale compartimentelor, se impune modificarea Regulamentulul de organizare şi funcţionare aprobat prin H.C.L. nr.572/28.12.2023 care conţine atribuţiile corespunzătoare structurilor inteme reorganizate ale aparatului de specialitate a primarului munlcipiului Constanţa.


În temeiul art.136 alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, este iniţiat proiectul de hotărâre pentru modificarea H.C.L. nr.572/2023 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa.

Proiectul de hotărâre poate fi studiat în integralitate în secțiunea Document a materialului.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.


Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și: 

Ședință a Consiliului Local Municipal Constanța. Ordinea de zi completă (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii