Ședință ordinară a CLM Constanța! Aprobarea numărului maxim de autovehicule necesare desfășurării activităților la nivelul Primăriei municipiului Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENT)
Ședință ordinară a CLM Constanța!: Aprobarea numărului maxim de autovehicule necesare desfășurării activităților
26 Feb, 2024 15:36
ZIUA de Constanta
828
Marime text
Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, joi, 29 februarie 2024, ora 16.30 , în sala „Remus Opreanu” a Consiliului Județean Constanța.
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte, printre care și proiect de hotărâre nr. 64/2024 pentru modificarea HCL nr. 31/2024 privind aprobarea numărului maxim de autovehicule necesare desfășurării activităților proprii și activităților specifice la nivelul Primăriei municipiului Constanța. Inițiator este primar Vergil Chițac. Au fost obținute avize de la Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5.
Potrivit proiectului se modifică punctele 7, 8 şi 11 din anexa la HCL nr. 31/2024, după cum urmează:
1. mentinerea şi în anul 2024 a dispunerii ca fiecare direcţie/compartiment din cadrul Primăriei municipiului Constanta să beneficieze de serviciile unui singur conducător auto, măsură necesară pentru limitarea cheltuielilor bugetare.
2. relocarea şoferului arondat în vechea organigramă Compartimentului comunicare la Secretarul General al municipiului Constanta pe autovehiculului preluat de la vechea structură Serviciul Registratură şi Relaţii cu Publicul (Dacia Dokker-B106WGN);
2. relocarea autoturismului alocat vechii structuri Compartiment comunicare (Dacia Logan-CT1ODLA) la Serviciul administrativ tehnico-economic din cadrul Direcţia logistică autoturism care va fi utilizat pentru îndeplinirea activităţilor proprii şi activităţor specifice, dar şi pentru înlocuirea autovehiculelor utilizate de alte structuri ale Primăriei municipiului Constanţa şi care necesită o perioadă de utilizare mai mare de o zi pentru executarea unor lucrări mai complexe în service;
În secțiunea Documente a materialului, puteți consulta proiectul în integralitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință în format fizic a Consiliului Local al municipiului Constanţa! Mai multe proiecte pe ordinea de zi (DOCUMENTE)
Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte, printre care și proiect de hotărâre nr. 64/2024 pentru modificarea HCL nr. 31/2024 privind aprobarea numărului maxim de autovehicule necesare desfășurării activităților proprii și activităților specifice la nivelul Primăriei municipiului Constanța. Inițiator este primar Vergil Chițac. Au fost obținute avize de la Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5.
Potrivit proiectului se modifică punctele 7, 8 şi 11 din anexa la HCL nr. 31/2024, după cum urmează:
- COMPARTIMENTUL COMUNICARE niciun autoturism alocat
- DIRECTIA LOGISTICĂ – 5 autoturisme
- DIRECTIA ACTIVITĂTI ECONOMICE – 1 autoturism
1. mentinerea şi în anul 2024 a dispunerii ca fiecare direcţie/compartiment din cadrul Primăriei municipiului Constanta să beneficieze de serviciile unui singur conducător auto, măsură necesară pentru limitarea cheltuielilor bugetare.
2. relocarea şoferului arondat în vechea organigramă Compartimentului comunicare la Secretarul General al municipiului Constanta pe autovehiculului preluat de la vechea structură Serviciul Registratură şi Relaţii cu Publicul (Dacia Dokker-B106WGN);
2. relocarea autoturismului alocat vechii structuri Compartiment comunicare (Dacia Logan-CT1ODLA) la Serviciul administrativ tehnico-economic din cadrul Direcţia logistică autoturism care va fi utilizat pentru îndeplinirea activităţilor proprii şi activităţor specifice, dar şi pentru înlocuirea autovehiculelor utilizate de alte structuri ale Primăriei municipiului Constanţa şi care necesită o perioadă de utilizare mai mare de o zi pentru executarea unor lucrări mai complexe în service;
În secțiunea Documente a materialului, puteți consulta proiectul în integralitate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință în format fizic a Consiliului Local al municipiului Constanţa! Mai multe proiecte pe ordinea de zi (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii