Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:51 15 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședințe CJC Administrația Mitroi contractează servicii de reprezentare juridică în dosarul în care mai mulți angajați solicită suspendarea noii organigrame a instituției (DOCUMENT)

ro

14 Apr, 2025 17:00 3514 Marime text
  • Pe ordinea de zi suplimentară a ședinței de Consiliiu Județean din această săptămână se află proiectul privind aprobarea achiziției serviciilor juridice de asistență și reprezentare în dosarul civil nr.1395/118/2025 pentru apărarea intereselor UAT Județul Constanța, ale Consiliului Județean Constanța și ale președintelui Consiliului Județean Constanța
  • Obiectul contractului care urmează să fie încheiat cu o societate de avocați îl reprezintă servicii juridice necesare soluționării definitive a dosarului civil nr. 1395/118/2025 aflat pe rolul Tribunalului Constanța, care are ca obiect suspendarea executării Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr.41/27.02.2025 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Constanța
  • Magistrații au stabilit primul termen de judecată în dosarul 1395/118/2025 pentru data de 13.05.2025, ora 11.00
  • Dosarul a fost înregistrat pe pe rolul secției de Contencios administrativ de la Tribunalul Constanța pe 20 martie a.c.
 



 
Consiliul Județean Constanța este convocat în ședință ordinară pentru data de 16.04.2025, ora 12.00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ.

Pe ordinea de zi suplimentară se află proiectul privind aprobarea achiziției serviciilor juridice de asistență și reprezentare în dosarul civil nr.1395/118/2025 pentru apărarea intereselor UAT Județul Constanța, ale Consiliului Județean Constanța și ale președintelui Consiliului Județean Constanța, vezi secțiunea „documente".

Obiectul contractului care urmează să fie încheiat cu o societate de avocați îl reprezintă servicii juridice - formulare apărări, documentare, redactare, semnare, depunere și susținere, în fața instanțelor competente, de întâmpinări, note/concluzii scrise, căi de atac și orice alte acte procedurale necesare soluționării definitive a dosarului civil nr. 1395/118/2025 aflat pe rolul Tribunalului Constanța, care are ca obiect suspendarea executării Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr.41/27.02.2025 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Constanța.

Reamintim, magistrații au stabilit primul termen de judecată în dosarul 1395/118/2025 pentru data de 13.05.2025, ora 11.00.
Dosarul a fost înregistrat pe pe rolul secției de Contencios administrativ de la Tribunalul Constanța pe 20 martie a.c.

Reclamanți în dosar sunt: Gabriela Mihaela Barna, Florina Camelia Florescu, Alina Ciorbagiu, Dumitru Liliana, Musteață Ana Maria, Popescu Anca Victoria, Tiba Monica, Vasilache Mona Liza, Dumitrașcu Aureliu Decebal, Ibraim Leila Camer, Lungu Răzvan, Postovei Daniela Larisa, Lupu Marius Dumitru și Ionescu Adrian Victor prin Sindicatul Național Forța Legii iar Consiliul Județean Constanța are calitatea de pârât în cauză.



 
Potrivit noii organigrame au fost desființate aproximativ 80 de posturi
 
 
Potrivit proiectului de modificare a organigramei, adoptat de consilierii județeni în ședința ordinară din februarie a.c., din cele 296 de posturi existente la nivelul administrației județene au rămas doar 213.

Noua organigramă a fost adoptată ca o măsură economico-financiară, dar și ca o formă de reorganizare a unor structuri din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Constanța în vederea creșterii calității actului administrativ și îmbunătățirea modalităților de prestare a serviciilor publice în relația cu beneficiarii precum și a stabilirii unor relații de parteneriat în vederea absorbției fondurilor structurale, a promovării intereselor județului Constanța.


Un exemplu în acest sens a fost lipsa obiectului de activitate al unor structuri, cum ar fi Serviciul Turism, Promovare Turistică și Coordonarea Centrului de Excelență în Turism prin înființarea la nivelul Județului Constanța a Organizației Managementul Destinației.

Un alt motiv care a stat la baza noii organigramă, potrivit conducerii CJC au fost rapoartele de activitate întocmite săptămânal de către personalul din cadrul aparalului de specialitate al Consiliului Județean Constanța.

Cele mai multe posturi au dispărut prin desființarea Serviciului de Analiză Strategică și Creșterea Competitivității și Direcțiilor de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură unde director a fost Cristina Caterinici dar și a celei de Dezvoltare Județeană și Coordonarea Instituțiilor de Sănătate, Sport și Învățământ condusă până la data adoptării organigramei de Oana Martin (n.r. Martin s-a transferat ulterior la Primăria Constanța, acolo unde conduce serviciul „Agenți economici").

Reduceri de posturi s-au realizat și la nivelul Direcției Generale Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport care a fost spartă în compartimente, dar nu numai.


 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
 
Citește și:

Angajați ai Consiliului Județean Constanța, contestă în instanță noua organigramă, statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al instituției (DOCUMENT)
 
Consiliul Județean Constanța va avea o nouă organigramă. Câți angajați pleacă acasă și cine pierde funcțiile de conducere? (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii