Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:56 08 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Șeidnță CLM Constanța Aprobarea unui contractul de delegare a gestiunii, pe ordinea de zi (DOCUMENT)

ro

08 Feb, 2025 15:59 139 Marime text
Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, marţi, 11.02.2025, ora 14:00. Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință.

Pe ordinea de zi se află patru proiecte printre care și proiect de hotărâre nr. 49/2025  pentru modificarea și completarea H.C.L. nr. 63/2013 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local din municipiul Constanţa.

Iniţiator este primarul Vergil Chiţac.

Au fost solicitate avize de la Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5.

Potrivit proiectului se aprobă modificarea anexei nr. 3 - Inventar drumuri publice la HCL nr. 63/2013 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local din municipiul Constanţa, in sensul transmiterii în gestiunea delegată a societătii Confort Urban S.R.L.Constanţa a imobilului teren intravilan Str. Cozia, Tronson 1, în suprafaţă de 2.398,00 mp identificat cu nr. cadastral 261425, conform anexei nr.1 care face parte integrantă din prezentul proiect de hotărâre.

De asemenea se aprobă modificarea anexei nr. 3 - Inventar drumuri publice la HCL nr. 63/2013 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local din municipiul Constanţa, în sensul transmiterii în gestiunea delegată a societăţii Confort Urban S.R.L.Constanţa a imobilului teren intravilan Str. Prelungirera Lanului, în suprafaţă de 18.151,00 mp din acte/14.569,00 mp din măsurători identificat cu nr. cadastral 259963, conform anexei nr.2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Predarea-primirea imobilelor descrise în anexele nr.1 şi nr.2 la prezentul proiect de hotărâre se realizează prin proces verbal de predare-primire încheiat între Serviciul topografie, cadastru şi cartografie digitală din cadrul Direcţiei generale urbanism şi patrimoniu şi reprezentanţii societăţii Confort Urban S.R.L. Constanţa, în termen de 60 de zile calendaristice de la data adoptării prezentei hotărâri.

Proiectul în integralitate poate fi consultat în secțiunea Document a materialului.


PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: 


Numirea administratorilor provizorii ai societăţii Termoficare Constanța, pe ordinea de zi (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii