Acordul cadru pentru sistemul de bike-sharing din municipiul Constanța atribuit pentru 2.33 milioane euro fără TVA (DOCUMENTE)
Acordul cadru pentru sistemul de bike-sharing din municipiul Constanța atribuit pentru 2.33 milioane euro fără
22 Oct, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
758
Marime text
- Contractul pentru mentenanță și asigurare a funcționalității serviciul de bike-sharing a expirat în primăvară lui 2023
- Cele 24 de staţii de biciclete au stat goale și în sezonul estival 2023, iar aproximativ 400 de biciclete au zăcut prin depozite
- Pe 21 mai a.c., Primăria Constanța lansa achiziția pentru acordul - cadru de prestare al serviciului de asigurare a funcționalității sistemului de bike-sharing
- Acordul cadru are o durată de 48 de luni și a fost atribuit pentru 11.666.432,44 lei fără TVA, respectiv 2.33 milioane euro fără TVA
- Câștigători au fost desemnați brașovenii de la Smart Urban Mobility SRL - C.S.V. INFRATECH SRL și WIND TECHNOLOGIES SRL
- Pe 14 octombrie a.c., municipalitatea a semnat și primul contract subsecvent din acordul cadru în sumă de 3.2 milioane lei fără TVA
De un an și jumătate, serviciul de bike-sharing prin care constănțenii puteau să folosească gratuit biciclete nu este funcțional.
Contractul pentru mentanță și asigurare a funcționalității serviciul de bike-sharing a expirat în primăvară lui 2023.
Cele 24 de staţii de biciclete au stat goale și în sezonul estival 2023, iar aproximativ 400 de biciclete au zăcut prin depozite.
Pe 21 mai a.c., Primăria Constanța lansa achiziția pentru acordul - cadru de prestare al serviciului de asigurare a funcționalității sistemului de bike-sharing estimat la 11.883.264.69 lei.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:
- Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța
- Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța
- Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu;
- Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția Financiară
- Daniela Ilie, inspector
- Oana Dobre, șef serviciu Buget Finanțe
- Lenuța Petcu, șef serviciu Contabilitate
- Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția Logistică
- Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția Logistică
- Raluca Florența Georgescu, director executiv Direcția Servicii Publice
- Cristina Laurenția Itoafă, șef serviciu Dotări Urbane.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost 26.06.2024.
Acordul cadru are o durată de 48 de luni și a fost atribuit pentru 11.666.432,44 lei fără TVA, respectiv 2.33 milioane euro fără TVA.
Potrivit documentului, vezi secțiunea „documente”, achiziția s-a finalizat iar câștigători au fost desemnați brașovenii de la Smart Urban Mobility SRL - C.S.V. INFRATECH SRL și WIND TECHNOLOGIES SRL.
Pe 14 octombrie a.c., municipalitatea a semnat și primul contract subsecvent din acordul cadru în sumă de 3.2 milioane lei fără TVA, vezi „documente”.
Smart Urban Mobility SRL
Compania a fost înființată în 1999, are ca obiect de activitate „Intermedieri în comerțul cu produse diverse” iar unic acționar este Bagiu Miriam Sandra.
Administratorul firmei cu sediul social în Brașov este Răzvan Gabriel Bâgiu.
În 2023, societatea a avut o cifră de afaceri de 2.455.866 lei, datorii de 2.453.925 lei și un profit de 2.113.610 lei, potrivit www.termene.ro.
Firma mai figurează cu un contract încheiat cu municpiul Focșani, în sumă de 7.144.259 lei, potrivit aceleiași surse.
C.S.V. INFRATECH SRL
Compania cu sediul social în Brașov, înfiinţată în 2016 are ca unic asociat pe Daniela Ionescu.
Firma are ca domeniu activităţi de realizare a softului la comandă (software orientat client) o are administrator pe Roxana Elena Nicolae care mai figureză și în companiile Wind Technologies SRL și SC Askro Creative Software SRL.
În 2023, firma a avut o cifră de afaceri de 28.668.065 lei, un profit de 316.605 lei și datorii de 11.381.468 lei, potrivit www.termene.ro.
Wind Technologies SRL
Compania înființată în 2001 aparține Marianei Florina Florea și este administrată de aceeași Roxana Elena Nicolae.
Societatea are ca obiect „Activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client)” are sediul social tot în Brașov.
În 2023, a raportat o cifră de afaceri de 66.049.907 lei, profit de 1.642.545 lei și datorii de 44.170.368 lei, potrivit www.termene.ro.
Proiectul pentru înfiinţarea unei piste pentru biciclete a fost lansat încă din 2013 de Primăria Constanţa, în parteneriat cu oraşul Balcic din Bulgaria.
PRECIZĂRI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Documentarea materialului are la bază informații de pe www.licitațiapublica.ro și www.termene.ro.
Citește și:
Trei companii de la poalele Tâmpei vor să pună în funcțiune sistemul de bike-sharing din Constanța. Contractul, estimat la 2.3 milioane de euro (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii