Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:27 01 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Autoritatea Navală Română achiziționează licențe antivirus ESET. Iată termenul limită de depunere a ofertelor (DOCUMENTE)

ro

01 Mar, 2025 15:19 135 Marime text
Autoritatea Navală Română

Autoritatea Navală Română va organiza și desfășura o licitație publică pentru atribuirea contractului ce vizează reînnoirea licenței antivirus ESET Endpoint Protection pentru 550 de dispozitive și 660 căsute de email pentru o perioadă de 36 luni și a dreptului de upgrade la ultimele versiuni.

Domeniul de activitate este „Pachete software de protectie antivirus”.

Valoarea estimativă a contractului este de  240.000 lei fără TVA.

Ofertele sau cererile de participare se pot primi până la data de 4 martie 2025, care este și data licitației.

Ofertele vor fi depuse electronic la adresa: vchespi@rna.ro.

Descrierea situației actuale la nivelul Autorității/entității contractante 

În prezent Autoritatea Navală Română, are instalată, atât în sediul central din Constanța cât și în cadrul Capitaniilor Zonale din țară, soluția de securitate. ESET Endpoint Protection pentru 550 de dispozitive și 660 căsuțe de email. Se intenționează achiziția prescripției soluției antivirus ESET Endpoint Protection pentru o perioada de 36 de luni și dreptului de upgrade la ultimele versiuni. Scopul achiziționării acestei prescripții este menținerea unui sistem avansat de protecție a resurselor critice din cadrul ANR care să permită adaptarea mediului curent de Securitate cu respectarea cadrului legislativ și integrare ușoară în contextul economic și tehnologic actual.


Atribuţiile şi responsabilitățile Părţilor

Atribuțiile principale ale Autorității contractante:

Beneficiarul se obligă să achiziționeze, respectiv să cumpere și să plătească preţul convenit; Beneficiarul se obligă să recepționeze subscripția în termenul convenit; Beneficiarul se obligă să plătească preţul subscripţiei către furnizor în termen de 30 de zile de la primirea facturii. Factura se va emite către Autoritatea Navală Română, după semnarea Procesului verbal de recepție; Dacă Beneficiarul nu onorează facturile în termen de 14 de zile de la expirarea perioadei convenite, atunci furnizorul are dreptul de a sista livrarea subscripţiilor. Imediat după ce achizitorul îşi onorează obligațiile, furnizorul va relua livrarea în cel mai scurt timp posibil;

Atribuţiile principale ale Ofertantului/Contractantului:


Contractantul va avea dreptul de vânzare a subscripţiei, acordat de producător. Contractantul va livra subscripția solicitata ceruta prin caietul de sarcini, conform cu standardelor de calitate cerute. Contractantul va livra dovada subscripției în format electronic. Ofertantul va ataşa la ofertă, un tabel detaliat al subscripției ofertate (în care vor apărea denumirea completă a subscripţiei de la producător, ediția, cantitatea, versiunea şi toate detaliile necesare identificării univoce şi opţiunilor acestuia).

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul A.N.R. implicate în procedura de achiziție, în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea achiziției directe sunt: 1. MEZEI Alexandru - Director General 2. CATANĂ Dan-Alexandru - Director General Adjunct 3. TRANDAFIR Răzvan-Gabriel - Director Direcția Tehnică 4. CĂLINŢARU Cristina - Director Direcţia Economică 5. POPA George-Dorel - Director Direcția Resurse Umane si Relatii Internationale 2/5 ANR 6. GHEORGHE Lucian - Director Directia Juridica siSuport Managerial 7. PAPP Roxana-Oana - Şef Serviciu Financiar Bugete, Tarife, CFP 8. URSACHE Gilda-Veronica - Şef Serviciu Contabilitate 9. GAVRILOIU Daniela - Şef Serviciu Juridic şi Evidența Centralizată Nave 10. BĂLAN GABRIEL - Şef Serviciu Tehnologia Informatiei si Comunicatii 11. CIOPA Ciprian-Marius - Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatii 12. ICHIM Iulian - Serviciul Tehnologia Informatiei si Comunicatii 13. Niculae Cristian -Sef Serviciul Investitii, Achizitii Publice, Administrativ 14. GLODEANU Aura - Serviciul Investitii-Achizitii Publice, Adm. 15. ARHIRE Andreea-Elena - Serviciul Investitii-Achizitii Publice, Adm. 16. VERISAN Cristina - Serviciul Investitii-Achizitii Publice, Adm. 17. MUSAT Raluca - Serviciul Investitij-Achizitii Publice, Adm. 18. FLOREA Georgiana - Serviciul Investitii-Achizitii Publice, Adm. 19. CHESPI Vagdet - Serviciul Investitii-Achizitii Publice, Adm.

Contractul va fi atribuit în baza prețului cel mai scăzut .

Propunerea financiară va cuprinde costul total al produsului, în LEI fără TVA, cu 2 zecimale şi se va prezenta astfel: - formularul de ofertă, incluzând toate informațiile solicitate (Formular FO) si Anexa nr. 1 la FO. Prețul ofertat va cuprinde toate cheltuielile efectuate pentru realizarea obiectului contractului de servicii. Prețul este ferm pe toată durata derulării contractului. Nu se acordă avans. 

Relații suplimentare la numărul de telefon 372 419 878, email vchespi@rna.ro persoană de contact: Vagdet Chespi, Serviciul Investiții-Achiziții Publice, Administrativ - Autoritatea Navală Română.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

 
Citește și:
Autoritatea Navală Română a bătut palma cu Termo Top SRL din Constanța, pe un contract de peste 45.000 de lei. Despre ce este vorba (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii