Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:40 02 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN APM Constanța oferă peste 200.000 de lei pentru un contract de reparații la șalupa Sirius 1 (DOCUMENT)

ro

02 Dec, 2024 17:00 158 Marime text
Sediul CN APM - Sursa: ZIUA de Constanța

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în furnizarea serviciilor de reparații la șalupa Sirius 1.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de reparații la șalupa Sirius 1, respectiv înlocuirea a două reductor-inversoare tip ZF HURT MARINE Italia, model ZF 80 IV – 2.0 din dotarea șalupei.
 
Anunțul a fost publicat pe licitatiapublica.ro pe data de 26 noiembrie 2024, iar licitația va avea loc pe data de 10 decembrie 2024, la ora 15:00.
 
Valoarea estimativă totală a contractului este de 237.250 lei.
 
Potrivit documentelor, garanţia de bună execuţie trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin:
 
a) virament bancar;
b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel: i. scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;
 

II. asigurări de garanţii emise:
 
- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz; - fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;
c) prin depunerea la casierie a unor sume în numerar dacă valoarea este mai mică de 5.000 lei;
d) prin combinarea a două sau mai multe dintre modalităţile de constituire prevăzute la lit. a)-c).
Garanția de buna execuție va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial.
 
Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 și va deveni anexa la contract.
 

Indiferent de forma de constituire a garanției de bună execuție, aceasta trebuie să fie irevocabila și va prevedea în mod clar și fără echivoc că plata garanției de bună execuție se va efectua necondiționat, respectiv la prima cerere a Entității contractante, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție, mai precizează sursa citată.
 
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este a 6- a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
 
De asemenea, orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). La solicitările adresate după acest termen, entitatea contractantă nu va răspunde.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Ce achiziționează CN APM SA pentru intervenția în caz de urgență și alimentarea mai multor puncte critice din Portul Constanța (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii