Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
13:57 21 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN APM Constanța pune la bătaie peste 170.000 de lei pentru reparații la șalupa Sirius 2 (DOCUMENT)

ro

22 Sep, 2024 17:00 622 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: ZIUA de Constanța

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în prestarea serviciilor de reparații la instalația de propulsie a șalupei Sirius 2.
 
Licitația va avea loc pe data de 30 septembrie 2024, ora 15:00.
 
Valoarea estimativă a contractului este de 176.090 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în prestarea de servicii de reparații la instalația de propulsie a șalupei Sirius 2.
 
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 9 zile.
 
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este a 5-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. De asemenea, la solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
 
Conform documentelor, „șalupa Sirius 2 este utilizată în program de lucru permanent, în principal pentru montarea/controlul/ridicarea barajelor antipoluare la navele care operează produse petroliere. S-a constatat apariția unor probleme precum infiltrații de apă de mare în compartimentul mașină și trepidații ale liniilor axiale. În urma verificărilor efectuate s-a constatat că apa de mare pătrunde pe la sistemele de etanșare a liniilor axiale tribord și babord. Principalul beneficiu obținut după achiziționarea serviciilor este facilitarea asigurării în continuare a desfășurării activităților de prestări servicii cu nave proprii, în condiții maxime de securitate și economicitate. Punerea în exploatare în condiții de siguranță a șalupei Sirius 2 se dovedește imperativă pentru micșorarea cheltuielilor de exploatare, întrucât, în perioada de inactivitate a acesteia, manevrarea barajelor antipoluare la navele care operează produse petroliere se realizează cu remorcherul ceea ce generează o creștere de costuri”.

 
Totodată, operațiunile pentru reparațiile la instalația de propulsie a șalupei Sirius 2 constau în:

- ridicare șalupă pe uscat;
- curățat cu JIP depunerile de pe opera vie;
- demontare pene cârme;
- demontare și înlocuire axe porelice cu refacere centraj;
- extragere și înlocuire bucșe axe portelice;
- demontare și înlocuire sistem de etanșare axe portelice tip ZWB50 A,

- demontare și înlocuire cuplaje elastice tip Bulflex 32 Ф 50,
- demontare elice de pe axe - recondiționare pale elice prin îndepărtare, încărcare și polizare,
- echilibrare, tușare pe con elice,
- montare elice pe axe - montare pene cârme,
- lansare șalupă la apă - efectuare probe de funcționare.
Serviciile de reparații la șalupa Sirius 2 se vor executa sub supravegherea Autorității Navale Române conform normelor tehnice MLPTL.ANR-N.M-2002 aprobate prin Ordinul nr. 1901/2002 și a Ordinului nr. 892/2006 privind certificarea conformității navelor maritime care arborează pavilion român și efectuează voiaje interne.
 
Entitatea contractantă poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. În cazul în care ofertantul extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garanției de participare va fi prelungită corespunzător.
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurare a procedurii de atribuire sunt:
 
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel GAVRUTA, Cătălin DIACONU, Mihnea - Claudiu DRUMEA, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANA, Constantin CHIRILĂ;
• Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin Valeriu AVĂTAVULUI, Director Financiar – Maria MERGIU, Emil Sorin BANIAS – Șef Departament Sucursale, Adina ALBU (cu atribuții delegate) - Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă, Hermina BECTEMIR – Sef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune, Lucian ROȘU – Coordonator Sucursala Nave Tehnice;
• Alți semnatari: Adrian STĂNCIUC – Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Mihai SARICU - Sucursala Nave Tehnice, Alina Nicoleta MĂRGINEANU IBRAIM - Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune.
 
În secțiunea Documente poate fi consultat anunțul de publicitate.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Reparația motoarelor șalupei Sirius 2, din Portul Midia, costă peste 80.000 de euro. Cine a semnat contractul cu Administrația Porturilor Maritime (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii