CN APM SA contractează servicii de întreținere linii cf, aparate de cale și saboți de deraiere în Portul Constanța (DOCUMENT)
CN APM SA contractează servicii de întreținere linii cf, aparate de cale și saboți de deraiere în Portul
13 Dec, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
123
Marime text
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20 decembrie 2024.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, în calitate de autoritate contractantă, a inițiat printr-un anunț de participare simplificat achiziția serviciilor de întreținere linii cf, aparate de cale și saboți de deraiere în Portul Constanța.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20 decembrie 2024, ora 15.00, atunci când se deschid ofertele, în SEAP.
Valoarea totală estimată e de 1.912.100 lei.
După cum se arată pe licitatiapublica.ro, CN APM SA deţine 41,36 km cale ferată şi 92 aparate de cale în administrarea Serviciului Urmărire Contracte, care necesită servicii de întreţinere. Conform instrucţiilor CFR pentru liniile de cale ferată este obligatorie efectuarea de verificări, revizii şi a unor servicii minime de întreţinere.
Astfel, pentru menţinerea în parametrii tehnici de funcţionare au fost prevăzute următoarele tipuri de servicii: înlocuiri traverse, înlocuire şină, înlocuire dale de beton, înlocuire eclise, completare cu piatră spartă, buraj, tragere la tipar, curăţare vegetaţie şi deszăpezire linii şi aparate de cale etc.
Neremedierea defectelor apărute în exploatare poate conduce la restricţionarea vitezelor de circulaţie sau la închideri de linii, fapt ce poate perturba activităţile de încărcare-descărcare la fronturile de lucru ale operatorilor portuari. Conform aceloraşi normative, serviciile de verificare şi întreţinere trebuie sa aibă continuitate, existenţa contractului pentru întreţinerea liniilor cf fiind obligatorie la întocmirea documentaţiilor ce stau la baza emiterii şi prelungirii autorizaţiilor de exploatare a dispozitivelor de linii.
Deoarece CN APM SA nu are personal angajat (picheri, revizori de cale, acari) care să execute serviciile de întreţinere este necesară încheierea unui contract de prestări servicii cu o societate agrementată şi autorizată AFER.
Durata alocată prestării serviciilor este de 12 luni.
Persoanele ce dețin functii de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel Găvruță, Dan-Alexandru Catană, Cătălin Diaconu, Elena Vlad, Mihnea-Claudiu Drumea, Constantin Chirilă;
• Conducere executivă: Director General - Mihai Teodorescu, Director Financiar - Maria Mergiu, Șef Departament Administrare Patrimoniu - Florin Laurențiu Chirilă, Șef Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă cu atribuții delegate - Adina Albu, Șef Serviciu Urmărire Contracte - Adrian Stoean, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune - Hermina Bectemir;
• Alti semnatari: Ileana Mirela Stanica - Serviciul Urmărire Contracte, Marius Voineagu - Serviciul Urmărire Contracte, Adrian Stănciuc - Servicul Bugete și Control Financiar Preventiv, Responsabil achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune - Ionela Camelia Dănilă.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Oferta trebuie să fie valabilă până la 20 aprilie 2025.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ce achiziționează CN APM SA pentru intervenția în caz de urgență și alimentarea mai multor puncte critice din Portul Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii