CNAIR cumpără servicii de mentenanță pentru sistemele tehnice de alarmare (DOCUMENT)
CNAIR cumpără servicii de mentenanță pentru sistemele tehnice de alarmare (DOCUMENT)
18 Feb, 2025 17:00
ZIUA de Constanta
160
Marime text
![](/static/www_v2/img/logo.jpg)
![](images/stories/2025/02/18/TUDORIC%C4%82/cnair-refacuta.jpg)
![](https://www.ziuaconstanta.ro/images/stories/2025/02/18/TUDORIC%C4%82/cnair-refacuta.jpg)
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția serviciilor de mentenanță la sistemele tehnice de alarmare.
Licitația va avea loc pe data de 3 martie 2025, ora 15:00, iar anunțul a apărut, pe licitatiapublica.ro, pe data de 11 februarie 2025.
Valoarea estimativă a contractului este de 181.600 lei.
Potrivit licitatiapublica.ro, autoritatea contractantă dorește să achiziționeze servicii de mentenanță la sistemele tehnice de alarmare (antiefracție și supraveghere video TVCI) la subunitățile DRDP-Constanța:
- Lot 1 - subunități de pe raza județului Constanța și județului Tulcea - 21 buc sisteme;
- Lot 2 - subunități de pe raza județului Ialomița și județului Călărași - 14 buc sisteme - conform cerințelor tehnice din caietul de sarcini.
Termenul de prestare a serviciilor va fi de 12 luni calendaristice.
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a modifica contractele subsecvente.
Pot suferi modificări ale duratei de prestare a serviciilor, modificări generate de autorități locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizații; modificări ale tipului componentelor și ale cantităților; modificări generate de includerea de noi subcontractanți și/sau înlocuirea subcontractanților inițiali; orice alte cauze ce nu pot fi prevăzute.
Cauza modificărilor pot fi diverse cerințe ale autorității contractante – daca va fi cazul; prelungirea duratei de prestare a serviciilor/înlocuirea echipamentelor; renunțarea și/sau suplimentarea locațiilor din caietul de sarcini, fără modificarea valorii contractului, eventuale livrări de echipamente care nu corespund specificațiilor și cerințelor de calitate prevăzute în documentația de atribuire.
Orice modificare se va materializa intr-un Act Adițional la contract ce va fi semnat de Prestator și Achizitor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 8 zile.
De asemenea, conform obligației prevăzute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificată și completată, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și concret la toate solicitările de clarificări în a 6-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisă după data menționată anterior, va pune autoritatea contractanta în imposibilitatea de a oferi un răspuns în termenul menționat și, drept urmare, orice solicitare de clarificare în termenele menționate se va considera tardivă.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Utilajele din dotarea DRDP - Constanța vor avea anvelope noi (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii