Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța anunță o nouă licitație. Ce cumpără și ce sumă alocă (DOCUMENT)
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța anunță o nouă licitație. Ce cumpără
28 Nov, 2024 20:02
ZIUA de Constanta
155
Marime text
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța organizează o licitație ce vizează servicii de mentenanță echipamente instalație de centralizare hibrid (Siemens și CED) în stația CF Constanța Port Zona C.
Informațiile privind licitația au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice la data de 28.11.2024, unde se precizează că valoarea estimată a achiziției este de 820.700,00 lei.
Se precizează în datele oficiale că este vorba despre prestarea serviciilor de mentenanță a instalației de centralizare hibrid din stația de cale ferată Constanța Port Zona C și respectarea condițiilor tehnice specifice și de calitate pentru execuția acestor servicii în scopul asigurării funcționării normale și în condiții de siguranță a acestei instalații, conform cerințelor din Caiet sarcini nr. 42442/ 11.10.2024 și anexa acestuia.
Criteriul de de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Persoanele ce dețin functii de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul Entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel GAVRUTA, Dan-Alexandru CATANĂ, Cătălin DIACONU, Elena VLAD, Mihnea-Claudiu DRUMEA, Constantin CHIRILĂ;
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director Financiar – Maria MERGIU, Șef Departament Administrare Patrimoniu – Florin Laurențiu CHIRILĂ, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă - Adina ALBU (cu atribuții delegate), Șef Serviciu Urmărire Contracte – Adrian STOEAN, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune – Hermina BECTEMIR;
• Alti semnatari: Oana FLOREA – Serviciul Urmărire Contracte, Adrian STĂNCIUC - Servicul Bugete și Control Financiar Preventiv, Responsabil achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune - Ionela Camelia DĂNILĂ.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.12.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.
Citește și:
CN APM SA Constanța achiziționează motorină Euro Diesel în regim de scutire de la plata accizelor (DOCUMENT)
Informațiile privind licitația au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice la data de 28.11.2024, unde se precizează că valoarea estimată a achiziției este de 820.700,00 lei.
Se precizează în datele oficiale că este vorba despre prestarea serviciilor de mentenanță a instalației de centralizare hibrid din stația de cale ferată Constanța Port Zona C și respectarea condițiilor tehnice specifice și de calitate pentru execuția acestor servicii în scopul asigurării funcționării normale și în condiții de siguranță a acestei instalații, conform cerințelor din Caiet sarcini nr. 42442/ 11.10.2024 și anexa acestuia.
Criteriul de de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Persoanele ce dețin functii de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul Entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administratie: Adrian-Daniel GAVRUTA, Dan-Alexandru CATANĂ, Cătălin DIACONU, Elena VLAD, Mihnea-Claudiu DRUMEA, Constantin CHIRILĂ;
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director Financiar – Maria MERGIU, Șef Departament Administrare Patrimoniu – Florin Laurențiu CHIRILĂ, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă - Adina ALBU (cu atribuții delegate), Șef Serviciu Urmărire Contracte – Adrian STOEAN, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune – Hermina BECTEMIR;
• Alti semnatari: Oana FLOREA – Serviciul Urmărire Contracte, Adrian STĂNCIUC - Servicul Bugete și Control Financiar Preventiv, Responsabil achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune - Ionela Camelia DĂNILĂ.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13.12.2024, ora 15:00.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.
Citește și:
CN APM SA Constanța achiziționează motorină Euro Diesel în regim de scutire de la plata accizelor (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii