Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:00 07 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Investiție de peste 124 milioane de lei CN APM Constanța caută o firmă care va sistematiza teritoriul aferent Danei 99 (DOCUMENT)

ro

07 Feb, 2025 17:00 152 Marime text
Foto - google.maps
  • Contractul pentru umpluturi și sistematizare teritoriu aferent Danei 99 din zona Fluvio - Maritimă a Portului Constanța este scos la licitație de CN APM Constanța.
  • Valoarea estimată a achiziției este de 124.625.552 RON.
  • Ofertele pot fi depuse până pe data de 3 martie, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi în SEAP.
  
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța va organiza și desfășura o licitație pentru atribuirea contractului „Lucrări de construcții de diguri – Proiectare și executie pentru umpluturi și sistematizare teritoriu aferent Danei 99 din zona Fluvio - Maritimă a Portului Constanța", în valoare estimată de 124.625.552 RON.
 
Ofertele pot fi depuse până pe data de 3 martie, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi în SEAP. De asemenea, ofertele depuse trebuie să fie valabile 6 luni.
 
În cadrul contractului proiectantul Antreprenorului a întocmi următoarele documentații:

- Documentația Tehnică pentru obținerea Autorizației de Construire (D.T.A.C.) și Documentația Tehnică pentru Organizarea Execuției (D.T.O.E.) - include Memoriul tehnic și planșe reprezentative ce vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA – Constanța, în vederea depunerii către autoritățile publice competente în vederea obținerii Autorizației de Construire.
-  Documentația Tehnică pentru Proiectul Tehnic (cu Detalii de Execuție, Caietele de Sarcini, Listele de Cantități, Breviare de Calcul, Antemăsurătoare, Devize) - include Memoriul tehnic și planșe reprezentative care vor fi supuse Avizării CTE al CN APM SA.
- Documentația pentru Proiectul de urmărire în timp a construcției - include Memoriul tehnic și planșele reprezentative. Urmărirea comportării în timp a construcțiilor este reglementată de Legea 10/1995 și Normativul P130/1995. Aceasta este obligatorie pentru toate categoriile de construcții și va fi asigurată de către: proprietari, administratori și sau utilizatori pe baza unui “ Proiect de urmărire în timp a construcției“.
- Planuri As Built și ridicare topo amenajare proiect finalizat, (Conform HG nr. 343/2017 - modificarea HG nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora).
 
Lucrările ce vor executate de către Antreprenor sunt:
  • Umpluturi și sistematizare teritoriu
  • Drum de acces
  • Iluminat stradal.
 
Valoarea totală estimată: 124.625.548 lei, fără TVA, din care:


 - Proiectare: 1.337.669 lei, fără TVA
 - Execuție: 122.143.175,00 lei, fără TVA
 - Organizare de șantier: 1.144.614,00 lei, fără TVA.
 
 Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde valoarea cheltuielilor diverse și neprevăzute. Valoarea Cheltuielilor diverse și neprevăzute este de 12.608.351 lei, fără TVA.
 
Durata contractului: 20 luni, din care:
- 2 luni pentru servicii de proiectare
- 18 de luni pentru executia lucrarilor

 
 
Responsabili de atribuirea proceduri publice
 
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante, precum și persoane din cadrul entității contractante/prestatorului de servicii de consultanță, ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: director general – Mihai Teodorescu, director financiar – Maria Mergiu, director șef Departament Administrare Patrimoniu – Florin Laurențiu Chirilă, șef Serviciu Juridic și Guvernanță Corporativă, cu atribuții delegate - Adina Albu, șef Serviciu Achiziții Publice și Gestiune - Hermina Bectemir, șef Serviciu Investiții, Elaborare Documentații – Marina Moldoveanu.
 
La aceștia se adaugă membrii Consiliului de Administratie: Adrian-Daniel Gavruță, Cătălin Diaconu, Mihnea - Claudiu Drumea, Elena Vlad, Dan Alexandru Catană, Constantin Chirilă.  Alti semnatari: Serviciul Investitii, Elaborare Documentatii, Inginer – Adrian Babii, Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv - Adrian Stănciuc, responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune – Erna Silvia Brăileanu.

 
Condiții pentru ofertanți

 
Ofertantul va preciza cifră de afaceri medie anuală care, pentru ultimii 3 ani financiari (2021, 2022, 2023), trebuie să fie de minim 124.000.000 lei. De asemenea, ofertantul trebuie să demonstreze că a dus la bun sfârșit, în ultimii 5 ani, lucrări în domeniul construcțiilor hidrotehnice, construcții drumuri, construcții retele de iluminat similare din punctul de vedere al complexităţii, în valoare cumulată de minim 120.000.000 lei fără TVA, la nivelul a maxim 5 contracte.

În plus, ofertantul trebuie să demonstreze că a dus la bun sfârșit, în ultimii 5 ani, servicii de elaborare și/sau revizuire și/sau actualizare de SF/DALI și/sau PT și Detalii de Execuție în domeniul constructiilor hidrotehnice, constructii drumuri, constructii retele de iluminat similare din punctul de vedere al complexităţii, în val cumulată de minim 1.100.000 Lei fara TVA, la nivelul a maxim 5 contracte. Ofertantul are obligația de a preciza informații privind subcontractanții propuși.
 
Operatorii economici participanti la procedura trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidentă, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se afla în nici una dintre situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului.
 
 
Despre CN APM SA Constanța
 
 
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța (CN APM SA Constanța) s-a înființat prin Hotărârea Guvernului României nr. 517/1998, cu modificările și completările ulterioare, prin reorganizarea fostei Regii Autonome Administrația Portului Constanța.
 
CN APM SA Constanța este o societate comercială pe acțiuni, desemnată de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să desfășoare activități de interes public național, în calitate de administrație portuară.
 
Compania îndeplinește funcția de autoritate portuară în portul Constanța (cu zona Constanța, zona Midia și zona Mangalia) și portul turistic Tomis.
 
CN APM SA Constanța este deținută de Ministerul Transporturilor, cu 80% din capitalul social, și Fondul Proprietatea SA, cu 20% din capitalul social. Administratorii CN APM SA Constanța sunt Catană Dan-Alexandru, Chirilă Constantin, Dede Suryan-Omar, Diaconu Cătălin, Drumea Mihnea Claudiu, Drumea Mihnea Claudiu, Gavruță Adrian-Daniel, Vlad Elena.
 
În anul fiscal 2022, CN APM Constanța cu 896 salariați a declarat o cifră de afaceri de 479.165.475 lei și un profit de 114.510.926 lei.
 
De asemenea, în anul 2023, CN APM Constanța a declarat 923 de salariați, cifră de afaceri de 545.455.306 lei, un profit de 195.356.718 lei și datorii de 148.467.345 lei, potrivit termene.ro.
 
CN APM Constanța deține active imobilizate de 837.158.287 lei.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
 
Citește și:

 
Reparații capitale la Digul de Larg din Portul Constanța. Municipalitatea a emis certificatul de urbanism
 
CN APM SA Constanța oferă peste 800.000 de lei pentru servicii de mentenanță pentru o instalație de centralizare hibrid (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii