IPJ Constanța cumpără servicii de dezinsecție și deratizare (DOCUMENT)
IPJ Constanța cumpără servicii de dezinsecție și deratizare (DOCUMENT)
19 Feb, 2025 13:29
ZIUA de Constanta
271
Marime text



Inspectoratul de Poliție al județului (IPJ) Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția unor servicii de dezinfecție și dezinsecție.
Licitația va avea loc pe data de 20.02.2025, ora 10:00, iar valoarea estimativă a contractului este de 113.445,00 lei. Criteriul de atribuire îl reprezintă prețul cel mai scăzut pe pachetul de produse.
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului este achiziția de servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție.
Serviciile se vor executa dupa primirea Notei de comanda si se va realiza de catre ofertant, in termenul specificat, in cererea de oferta.Serviciile vor fi insotite de: factura fiscala, proces verbal de receptie/deviz, după caz. Plata se va realiza prin OP, in contul de trezorerie al furnizorului, in 60 de zile de la primirea facturii si receptia serviciilor.
Oferta, semnată și ștampilată, va fi transmisă autorității contractante pe adresa de email: achizitii@ct.politiaromana.ro, având caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al conținutului pe toată perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile. Prețul va fi exprimat în lei fără TVA. Se va menționa dacă societatea este neplătitoare/plătitoare de TVA.
Achiziția se va finaliza prin intermediul SICAP. Ofertanții au obligația publicării serviciilor/produselor în catalogul electronic ca pachet, specificându-se numărul prezentului anunț.
Societățiile comerciale participante au următoarele obligații, sub sancțiunea descalificării ofertelor înaintate: să nu fie implicate în scandaluri publice, personalul din conducere, administrație și lucrătorii să dea dovadă de probitate morală, să nu planeze asupra acestora suspiciuni de comitere a infracțiunilor, să nu fie cercetați în dosare penale. De asemenea să nu se afle în niciuna din situațiile prevăzute de art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/ 2016, privind Achizițiile publice. In fiecare anunt, societatea contractantă va specifica în mod clar și concis statutul confidențialității datelor cu caracter personal comunicate, respectiv dacă sunt de acord/nu sunt de acord cu diseminarea datelor proprii cu caracter personal către terți sau alti ofertanți.
Achizitorul are deplina decizie în selectarea ofertantului câștigător, fără a fi obligat să prezinte justificări celorlalți ofertanți la acțiunea de achiziții de mai sus. Autoritatea contractantă nu are obligația de a face comunicări scrise. Prezentei achiziții nu i se aplica prevederile referitoare la soluționarea contestațiilor de către CNSC, achiziția directă nefiind o procedură de atribuire, a unui contract de achiziție publică.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
IPJ Constanța pune la bătaie peste 250.000 de lei pentru servicii de curățenie (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii