Licitația pentru reabilitare energetică a sediului Primăriei Cernavodă, județul Constanța, a fost anulată (DOCUMENT)
Licitația pentru reabilitare energetică a sediului Primăriei Cernavodă, județul Constanța, a fost anulată
20 Jan, 2025 10:53
ZIUA de Constanta
284
Marime text
- Achiziția privind execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie: "Reabilitare energetică sediu Primărie Cernavodă" a fost anulată pe data de 17.01.2025.
- Valoarea estimată a lucrărilor este de 5.733.408,39 lei fără TVA.
Primăria Cernavodă a anunțat pe SEAP faptul că achiziția privind execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie: "Reabilitare energetică sediu Primărie" a fost anulată pe data de 17.01.2025.
Motivul anularii: Toate ofertele, cererile de participare sau proiectele au fost retrase sau au fost considerate inadmisibile. Având în vedere cele constate autoritatea contractantă decide anularea procedurii în baza art. 212, alin (1) lit a) din legea 98/2016, întrucât nu mai există alte oferte declarate admisibile și conforme.
Valoare estimata a lucrărilor este de 5.733.408,39 lei fără TVA care este formată din:
- cheltuieli pentru investiția de bază 5.701.908,39 lei fără TVA,
- organizarea de șantier 31.500 lei fără TVA.
Proiectul este finantat prin programul P.N.R.R. Componenta 10, Fondul Local I.1.3. Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți serviciile publice prestate la nivelul prestate la nivelul unităților administrativ teritoriale conform contract de finanțare cu nr. 7172/19.01.2023 si 4850/10.02.2023 Proiect nr. C10 – i3 – 1257.
Suma prevăzută din PNRR este de 5.685.405 lei din care:
a) Suma prevăzută la titlul 61.01, Fonduri imprumut rambursabil este de 4.777.651 lei;
b) Sume aferente TVA, titlul 61.03, sunt 907.754 lei;
Bugetul Local 441.693 lei pentru anul 2024;
Bugetul Local 702.000 lei pentru anul 2025
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr. 395/2016 în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Cristian Negoiță - primar; Șerif Cîrjali - viceprimar; Silvica Olteanu – secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – șef Serviciu, Serviciul Impozite și taxe; Olteanu Ionuț Mihai - șef Serviciu Patrimoniu și Cadastru, Serviciul Compartiment Tehnic Investiții; Dragomir Rodica - șef Serviciu ADPP, Alina-Diana Miesz - director executiv Direcția servicii și administrație publică; Laura Vasilica Nicolescu - șef Serviciu Strategie și Proiecte; Simona Presadă – șef Serviciu Fond Locativ, Spații, Cultură și Bibliotecă; Raluca Andronache – șef Serviciu, Serviciul Buget Contabilitate; Georgiana Cadiu - director executiv Direcția Asistență Socială; Corina Ghilase - director Cămin pentru persoane vârstnice; Ardelean Radu Alexandru – șef Serviciu Tehnic Investiții și Achiziții Publice.
La aceștia se adaugă consilierii locali: Bogdan Boarca, Constantin Grajdeanu, Mariana Mircea, Marilena-Laura Nicola, Marian Sava, Tudor Romeo, Salem Zahra, Postole Radu-Victor, Rizea Aida- Gabriela, Popa Mihai, Niazi Ghiulen Gheorghe Florina, Cocor Constantin - Codruț, Stoian Benoni, Gherghiniță Cristian Voiculescu Liliana.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul de participare la licitație, publicat în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Contract de peste 5,7 milioane de lei, scos la licitație: Sediul Primăriei Cernavodă, județul Constanța, reabilitat cu fonduri din PNRR
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii