Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
12:14 02 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitație la Poșta Română HUB-urile logistice și curierat regionale Constanța, Ploiești și Craiova vor fi automatizate și digitalizate (DOCUMENT)

ro

30 Dec, 2024 12:03 457 Marime text
Posta Romana Constanta. Foto - google.maps
  • Contractul „Sisteme de sortare automata a trimiterilor postale de tip colete postale“, în valoare estimată de 27.500.000 RON, este scos la licitație de Compania Națională Poșta Româna SA.
  • Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de10.02.2025, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP.
  • Contractul presupune achiziţia a trei echipamente de sortare automată a trimiterilor poștale de tip colete poștale pentru automatizarea și digitalizarea HUB-urilor Logistice și Curierat Regionale Constanța, Ploiești și Craiova.
 
 Compania Națională Poșta Româna SA anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri publice pentru atribuirea contractului „Sisteme de sortare automata a trimiterilor postale de tip colete postale“, în valoare estimată de 27.500.000 RON.
 
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de10.02.2025, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Cuantumul garanției de bună execuție este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fără TVA.
 
Contractul presupune achiziţia a trei echipamente de sortare automată a trimiterilor poștale de tip colete poștale cu greutate între 2 kg și 30 kg, inclusiv doi ani mentenanță, pentru automatizarea și digitalizarea HUB-urilor Logistice și Curierat Regionale Constanța, Ploiești și Craiova, desfășurată pe 3 (trei) loturi, conform prevederilor caietului de sarcini.  
 
LOT 1: Sistem de sortare automată colete poștale cu greutate între 2 kg și 30 kg cu 100 ieșiri și capacitate de sortare de 7.000 pph HUB Constanța, în valoare estimată fără TVA de 12.500.000 RON
 
LOT 2: Sistem de sortare automată colete poștale cu greutate între 2 Kg și 30 Kg cu 22 ieșiri și capacitate de sortare de 3.000 pph HUB Ploiești, în valoare estimată fără TVA de 2.500.000 RON.
 
LOT 3: Sistem de sortare automată colete poștale cu greutate între 2 Kg și 30 Kg cu 100 ieșiri și capacitate de sortare de 7.000 pph HUB Craiova, în valoare estimată fără TVA de 12.500.000 RON.
 
Responsabli de atribuirea contractului
 

Persoanele ce dețin funcții de decizie în entitatea contractantă cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Valentin Ștefan – director general, Ovidiu-Ioan Sacara – director Unitate de Afaceri Logistică, Alexandru Butiseaca – director Departamentul Economico-Financiar, Dan Teju - Manager Management Infrastructură, Claudia Florentina Radu - director Departament Juridic, Carol Mihai Bujoreanu - manager Achiziții și Licitații Furnizori.
 
Condiții pentru ofertanți
 
Ofertanții trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globală, în ultimii trei ani (2021, 2022, 2023), cel puţin egală cu: pentru lotul 1- 2.500.000 lei, pentru lotul 2- 500.000 lei și pentru lotul 3- 2.5000.000.
 
De asemenea, ofertanții vor prezenta lista principalelor livrări de produse similare efectuate în ultimii 3 ani (calculaţi până la data limită de depunere ofertă), care va conține valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi. Prin produse similare se înţeleg echipamente de sortare cu functii si destinatii de utilizare similare prezentei proceduri.
 
Din lista trebuie să rezulte că ofertantul a livrat în ultimii 3 ani, împliniţi la data limită de depunere a ofertelor, produse similare a căror valoare cumulată a fost

 
- pentru Lotul 1 – minimum 2.500.000 lei fără TVA, la nivelul unui nr. de contracte lăsat la latitudinea sa;
- pentru Lotul 2 – minimum 500.000 lei fără TVA, la nivelul unui nr. de contracte lăsat la latitudinea sa;
- pentru Lotul 3 – minimum 2.500.000 lei fără TVA, la nivelul unui nr. de contracte lăsat la latitudinea sa.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
 
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de participare la licitație publicat pe SEAP.
 
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și:
 
Licitații Constanța: Macht 1 Kart Palas SRL, controlată de familia Vasea, a amenajat patinoarul din Cernavodă (DOCUMENT)
 
Fierul vechi din rețeaua termică, de vânzare. Termoficare Constanța SRL vrea să scape de 500 tone de deșeuri metalice
 
Cumpărări directe Constanța: Străzile din comuna Tortoman, reabilitate de Yellow Power Source SRL, cu 5 salariați (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii