Licitații Constanța Autoritatea Navală Română, achiziție de documente nefalsificabile cu regim special (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Autoritatea Navală Română, achiziție de documente nefalsificabile cu regim special (DOCUMENT)
31 Oct, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
502
Marime text
- Valoarea totală a achiziției (fără TVA) este de aproape 1,4 milioane de lei.
Autoritatea Navală Română (cu sediul în Constanța, în incinta Port), ca autoritate contractantă, a atribuit contractul „Documente nefalsificabile cu regim special (LOT1, LOT2, LOT3)“, prin anunț de atribuire la anunț de participare.
Valoarea totală a achiziției (fără TVA) este de 1.396.190 lei.
Ofertante câștigătoare sunt Celebris 2008 SRL (lotul 1 - Documente nefalsificabile emise pentru personalul navigant maritim și maritim portuar: 965.840 lei și lotul 3 - Documente nefalsificabile emise pentru evidența și înmatricularea ambarcațiunilor de agreement: 68.750 lei) și Compania Națională „Imprimeria Națională“ SA (lotul 2 - Documente nefalsificabile emise pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare: 361.600 lei).
După cum se arată pe e-licitatie.ro, acordul-cadru care asigură furnizarea documentelor nefalsificabile are o durată de 24 de luni de la data semnării.
Achiziționarea de documente cu elemente grafice de securitate pentru personalul Navigant de către Autoritatea Navală Română se face în conformitate cu Ordinul 1670/2023 pentru modificarea Ordinului ministrului transporturilor nr. 1266/2014 privind aprobarea formei si conținutul carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate și atestatelor pentru personalul navigant maritim și maritim portuar, precum și a formei și conținutul documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile interioare, precum și documente cu elemente grafice de securitate pentru evidența și înmatricularea/înscrierea ambarcațiunilor de agrement, în conformitate cu prevederile O.M.T. nr. 1079/2014 pentru stabilirea procedurilor privind evidența și înmatricularea ambarcațiunilor de agrement, condițiile tehnice și încadrarea cu personal navigant a acestora și avizarea operatorilor economici pentru desfășurarea activităților de agrement nautic, cu modificările ulterioare.
„Obiectivul urmărit a fi realizat de către Autoritatea Navală Română este acela de a asigura documentele prevăzute de legislația în vigoare, în cantitățile care să permită desfășurarea fără întrerupere a activităților de acordare a carnetelor de marinar, brevetelor, certificatelor de capacitate și atestatelor pentru personalul navigant maritim și portuar, a documentelor de atestare pentru personalul navigant pe căile navigabile, precum și desfășurarea activităților de înmatriculare/înscriere a ambarcațiunilor de agrement prin emiterea documentelor în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare.
Elementele minime de siguranță pentru documentele emise de ANR sunt stabilite în prezentul caiet de sarcini și nu au caracter secret“, menționează sursa citată.
Elementele minime de siguranță se vor completa cu elemente de siguranță suplimentare care vor rămâne secrete, pentru a preveni riscul de contrafacere sau falsificare.
Elemente de siguranță suplimentare vor fi stabilite și aprobate de către beneficiar, prin decizie a directorului general al ANR, după atribuirea contractului / acordului cadru.
Despre Celebris 2008 SRL
Potrivit termene.ro, platformă consultată joi, 31 octombrie 2024, firma Celebris 2008 SRL a fost înființată în anul 2008, adresa sediului social este în municipiul Constanța, iar obiectul principal de activitate la RECOM este „Alte activități de tipărire n.c.a.“.
Asociat unic al Celebris 2008 SRL este Elena Petraru, cea care deține și calitatea de administrator.
În 2023, Celebris 2008 SRL a avut o cifră de afaceri de 700.226 lei, un profit de 317.500 lei, iar numărul mediu de angajați a fost 1.
Platforma termene.ro informează că Celebris 2008 SRL are peste 150 de contracte câștigate - achiziții directe și opt contracte câștigate - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP (data ultimei actualizări - 30 octombrie 2024).
Despre Compania Națională „Imprimeria Națională“ SA
Potrivit termene.ro, platformă consultată joi, 31 octombrie 2024, Compania Națională „Imprimeria Națională“ SA a fost înființată în anul 1993, adresa sediului social este la București, iar obiectul principal de activitate este „Alte activitati de tiparire n.c.a.“.
Pachetul de acțiuni al Companiei Naționale „Imprimeria Națională“ SA este deținut integral de Ministerul Finanțelor.
Calitatea de administrator o au Silvia Cazacu, Florin - Victor Dumitriu, Laurențiu Andrei Dumitru, Liviu Alexandru Moraru, Petronel Munteanu, Claudia - Diana Sabău - Popa și Vicențiu - Octavian Zorzolan.
În 2023, Compania Națională „Imprimeria Națională“ SA a avut o cifră de afaceri de 552.239.264 lei, un profit de 320.137.884 lei, iar numărul mediu de angajați a fost 432.
Platforma termene.ro informează că Compania Națională „Imprimeria Națională“ SA are peste 2.500 de contracte câștigate - achiziții directe și peste 100 de contracte câștigate - achiziții publice din 2007 până în prezent, potrivit informațiilor publice din SICAP/SEAP (data ultimei actualizări - 30 octombrie 2024).
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
Citește și:
Autoritatea Navală Română, contract de aproape 200.000 de lei cu o firmă din Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii