Licitații Constanța Contract încheiat de Regionala CF Constanța pentru modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Contract încheiat de Regionala CF Constanța pentru modernizarea infrastructurii feroviare
30 Nov, 2024 19:21
ZIUA de Constanta
207
Marime text
C.N.C.F."CFR" SA- Sucursala Regională CF Constanța - Unitate Operațională a atribuit recent un contract de servicii de consultanță în domeniul ingineriei și al construcțiilor – Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiții "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian".
Potrivit LicitatiaPublica.ro, contractul a fost atribuit societăților BAICONS IMPEX S.R.L. și SC AREX LIDER COMPANY SRL.
Serviciul care se va achiziţiona constă în Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian”. Activitatea Contractantului/Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice și Legea nr.10/1995.
Contractantul/Supervizorul va presta serviciile de consultanţă şi supervizare aferente proiectării şi execuţiei de lucrări necesare a fi executate, în conformitate cu cerințele din Caietul de Sarcini, cu respectarea legislației și reglementărilor tehnice în vigoare, vă verifica aplicarea unor metodologii relevante, bazate pe cele mai bune practici naționale și internaționale de elaborare a documentației pentru proiectul tehnic, detalii de execuție, breviare de calcul, etc. și a execuției lucrărilor, în domeniul transporturilor, respectiv al căilor ferate.
Contractantul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen și de calitate a cerințelor descrise în Caietul de Sarcini.
În cadrul serviciului de consultanță și supervizare în domeniul managementului execuției și pentru verificarea execuției lucrărilor de construcții și instalații aferentă obiectivului de „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian”, contractantul vă desfășura activități de coordonare, consultanță și supervizare.
Lucrările propuse și necesar a fi executate în Etapa 1 sunt detaliate în Studiul de Fezabilitate care va fi pus la dispoziția Contractantului de către Entitatea Contractantă.
Studiul de Fezabilitate și Acordul de mediu vor fi puse la dispoziție viitorului consultant de Entitatea Contractanta în cadrul ședinței de deschidere și vor sta la baza întocmirii proiectului și a lucrărilor de execuție.
Finanțarea obiectivului de investiții se va realiza în conformitate cu Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
În Etapa 1 sunt cuprinse următoarele lucrări:
- Realizarea Grupei de așteptare din stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
- Modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
- Menținerea diagonalei 2-4 cap Y care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
- Realizarea unei centralizări electronice în stația Valu lui Traian amplasată în container (lângă clădirea stației) cu post central deservit de IDM Dispozitor (în clădirea stației) și Post local, deservit de IDM Exterior (în container, Cap.Y al grupei de Așteptare);
- Includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalație din stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BĂȚ, etc);
- Proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa stației și Grupa Așteptare;
- Trecerea la nivel, aflata între Grupa Stației și Grupa Așteptare, la km. 215+333 vă fi dotată cu instalație SAT;
- Electrificarea pe toată lungimea a celor 32 de linii din Grupa Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere;
- Integrarea în SCADĂ a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Statie și Grupa Așteptare Valu Traian;
- Reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa Așteptare;
- Postul Local (PL) din stația Valu lui Traian, cap Y al Grupei Așteptare vă fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior;
- Se vor realiza lucrări de Telecomunicații intre postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.
Contractantul/Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.
Contractantul/Supervizorul va urmări că elaborarea Proiectului tehnic, a detaliilor de execuție și realizarea lucrărilor de construcție să fie bazate pe legislația și reglementările tehnice în vigoare, române și europene( standarde naționale și europene, normative specifice, ghiduri, eurocoduri, etc.), Contractantul/Supervizorul fiind pe deplin răspunzător de respectarea cadrului legislativ și de reglementare în vigoare.
Contractantul/Supervizorul va presta serviciile în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini, cu respectarea legislației și regelementărilor tehnice în vigoare și în baza aplicării unor metodologii relevante, bazate pe cele mai bune practici naționale și internaționale în domeniul transporturilor, respectiv al căilor ferate.
Contractantul/Supervizorul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen și de calitate a cerințelor descrise în Caietul de Sarcini. Contractantul/Supervizorul va asista CNCF ˮCFRˮ S.A. – SRCF Constanța pentru elaborarea răspunsurilor solicitate de diferitele instituții de monitorizare şi control.
Durata estimată de implementare a contractului de servicii este de 126 luni, care s-a calculat luându-se în considerare:
Durata estimata pentru Elaborarea D.T.A.C. și PTh, inclusiv avizare PTh și emiterea Autorizației de construire (AC) este de 9 luni calendaristice de la ordinul administrativ de începere din care:
- Realizarea Proiectului Tehnic (D.T.A.C. + PTh) – 6 luni de la O.Î. - Aprobarea proiectului Tehnic - 8 luni de la O.Î.
- Obținerea Autorizației de construire (AC) - 9 luni de la O.Î.
Durata estimata de execuție a lucrărilor este de 20 luni calendaristice, de la ordinul de începere a execuției lucrărilor;
Durata de 1 luna pentru verificarea și aprobarea la plata a lucrărilor și a testelor la terminare.
Astfel, durata de prestare a serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor vă fi de 30 de luni de la ordinul administrativ de începere.
Perioada de garanție (perioada de notificare a defectelor) este de 96 de luni calendaristice de la recepția la terminarea lucrărilor.
Informații suplimentare: Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, Connecting Europe Facility (CEF) – CEF-T-2022-MILMOB, de la Bugetul de Stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” - S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Serviciile sunt cuprinse în PAAS aferent proiect "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa I, Valu lui Traian”, cod 101113240 – 22-RO-TM-CT Port mobility – CEF–T -2022-MILMOB la poziția 4.B.1.
Valoarea supusă achiziției este de 9.770.593,90 Lei, fără TVA (la care se adaugă TVA în valoare de 1.856.412,84 Lei, rezultând o valoare totală de 11.627.006,74 Lei inclusiv TVA), din care:
a) Servicii de consultanță și supervizare: 9.750.593,90 Lei, fără TVA;
b) Cheltuieli pentru informare și publicitate: 20.000,00 Lei, fără TVA.
Valoarea estimată a contractului nu include sumele aferente provizionului „Cheltuieli diverse și neprevăzute”.
Despre Baicons Impex SRL
Potrivit datelor furnizate de platforma termene.ro, consultată la data de 30 noiembrie 2024, firma este fondată în anul 2001, iar pentru anul 2023 a raportat 55.335.042 lei cifră de afaceri, la cei 65 de salariați, cu un profit de 15.628.910 lei.
Sediul social al companiei, conform termene.ro, este în Strada București, București, Sector 2. Societatea se ocupă cu „ Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea “. Unic asociat și administrator este Marin Baicu. Aceasta mai figurează ca persoană fizică autorizată la Baicu D Marin Persoană Fizică Autorizată.
Potrivit termene.ro, din 2007 până în prezent, societății i-au fost atribuite prin achiziții directe 30 de contracte și 123 de licitații publice.
Despre Arex Lider Company SRL
Potrivit datelor furnizate de platforma termene.ro, consultată la data de 30 noiembrie 2024, firma este fondată în anul 2004, iar pentru anul 2023 a raportat 11.177.771 lei cifră de afaceri, la cei 31 de salariați, cu un profit de 10.555 lei. Sediul social al companiei, conform termene.ro, este în Bulevardul Dinicu Golescu, București, Sector 1. Societatea se ocupă cu „ Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea “.
Unic asociat este Ifteni Luca Iliana, iar administrator este Mirabela Laura Matasa.
Potrivit termene.ro, din 2007 până în prezent, societății i-au fost atribuite prin achiziții directe 2 contracte și 23 de licitații publice.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, contractul a fost atribuit societăților BAICONS IMPEX S.R.L. și SC AREX LIDER COMPANY SRL.
Serviciul care se va achiziţiona constă în Consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian”. Activitatea Contractantului/Supervizorului este aceea de supervizare, în calitate de „Supervizor”, a proiectării şi execuţiei de lucrări în conformitate cu prevederile HG nr. 1/2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice și Legea nr.10/1995.
Contractantul/Supervizorul va presta serviciile de consultanţă şi supervizare aferente proiectării şi execuţiei de lucrări necesare a fi executate, în conformitate cu cerințele din Caietul de Sarcini, cu respectarea legislației și reglementărilor tehnice în vigoare, vă verifica aplicarea unor metodologii relevante, bazate pe cele mai bune practici naționale și internaționale de elaborare a documentației pentru proiectul tehnic, detalii de execuție, breviare de calcul, etc. și a execuției lucrărilor, în domeniul transporturilor, respectiv al căilor ferate.
Contractantul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen și de calitate a cerințelor descrise în Caietul de Sarcini.
În cadrul serviciului de consultanță și supervizare în domeniul managementului execuției și pentru verificarea execuției lucrărilor de construcții și instalații aferentă obiectivului de „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța - Etapa I, Valu lui Traian”, contractantul vă desfășura activități de coordonare, consultanță și supervizare.
Lucrările propuse și necesar a fi executate în Etapa 1 sunt detaliate în Studiul de Fezabilitate care va fi pus la dispoziția Contractantului de către Entitatea Contractantă.
Studiul de Fezabilitate și Acordul de mediu vor fi puse la dispoziție viitorului consultant de Entitatea Contractanta în cadrul ședinței de deschidere și vor sta la baza întocmirii proiectului și a lucrărilor de execuție.
Finanțarea obiectivului de investiții se va realiza în conformitate cu Hotărârea de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.
În Etapa 1 sunt cuprinse următoarele lucrări:
- Realizarea Grupei de așteptare din stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;
- Modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;
- Menținerea diagonalei 2-4 cap Y care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;
- Realizarea unei centralizări electronice în stația Valu lui Traian amplasată în container (lângă clădirea stației) cu post central deservit de IDM Dispozitor (în clădirea stației) și Post local, deservit de IDM Exterior (în container, Cap.Y al grupei de Așteptare);
- Includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalație din stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BĂȚ, etc);
- Proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa stației și Grupa Așteptare;
- Trecerea la nivel, aflata între Grupa Stației și Grupa Așteptare, la km. 215+333 vă fi dotată cu instalație SAT;
- Electrificarea pe toată lungimea a celor 32 de linii din Grupa Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere;
- Integrarea în SCADĂ a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Statie și Grupa Așteptare Valu Traian;
- Reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa Așteptare;
- Postul Local (PL) din stația Valu lui Traian, cap Y al Grupei Așteptare vă fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior;
- Se vor realiza lucrări de Telecomunicații intre postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.
Contractantul/Supervizorul va urmări ca Proiectul tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare, cu respectarea tuturor etapelor din HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările ulterioare.
Contractantul/Supervizorul va urmări că elaborarea Proiectului tehnic, a detaliilor de execuție și realizarea lucrărilor de construcție să fie bazate pe legislația și reglementările tehnice în vigoare, române și europene( standarde naționale și europene, normative specifice, ghiduri, eurocoduri, etc.), Contractantul/Supervizorul fiind pe deplin răspunzător de respectarea cadrului legislativ și de reglementare în vigoare.
Contractantul/Supervizorul va presta serviciile în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini, cu respectarea legislației și regelementărilor tehnice în vigoare și în baza aplicării unor metodologii relevante, bazate pe cele mai bune practici naționale și internaționale în domeniul transporturilor, respectiv al căilor ferate.
Contractantul/Supervizorul va purta întreaga responsabilitate pentru îndeplinirea corectă, în termen și de calitate a cerințelor descrise în Caietul de Sarcini. Contractantul/Supervizorul va asista CNCF ˮCFRˮ S.A. – SRCF Constanța pentru elaborarea răspunsurilor solicitate de diferitele instituții de monitorizare şi control.
Durata estimată de implementare a contractului de servicii este de 126 luni, care s-a calculat luându-se în considerare:
Durata estimata pentru Elaborarea D.T.A.C. și PTh, inclusiv avizare PTh și emiterea Autorizației de construire (AC) este de 9 luni calendaristice de la ordinul administrativ de începere din care:
- Realizarea Proiectului Tehnic (D.T.A.C. + PTh) – 6 luni de la O.Î. - Aprobarea proiectului Tehnic - 8 luni de la O.Î.
- Obținerea Autorizației de construire (AC) - 9 luni de la O.Î.
Durata estimata de execuție a lucrărilor este de 20 luni calendaristice, de la ordinul de începere a execuției lucrărilor;
Durata de 1 luna pentru verificarea și aprobarea la plata a lucrărilor și a testelor la terminare.
Astfel, durata de prestare a serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor vă fi de 30 de luni de la ordinul administrativ de începere.
Perioada de garanție (perioada de notificare a defectelor) este de 96 de luni calendaristice de la recepția la terminarea lucrărilor.
Informații suplimentare: Finanțarea obiectivului de investiții se realizează din fonduri externe nerambursabile, Connecting Europe Facility (CEF) – CEF-T-2022-MILMOB, de la Bugetul de Stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „CFR” - S.A, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
Serviciile sunt cuprinse în PAAS aferent proiect "Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa I, Valu lui Traian”, cod 101113240 – 22-RO-TM-CT Port mobility – CEF–T -2022-MILMOB la poziția 4.B.1.
Valoarea supusă achiziției este de 9.770.593,90 Lei, fără TVA (la care se adaugă TVA în valoare de 1.856.412,84 Lei, rezultând o valoare totală de 11.627.006,74 Lei inclusiv TVA), din care:
a) Servicii de consultanță și supervizare: 9.750.593,90 Lei, fără TVA;
b) Cheltuieli pentru informare și publicitate: 20.000,00 Lei, fără TVA.
Valoarea estimată a contractului nu include sumele aferente provizionului „Cheltuieli diverse și neprevăzute”.
Despre Baicons Impex SRL
Potrivit datelor furnizate de platforma termene.ro, consultată la data de 30 noiembrie 2024, firma este fondată în anul 2001, iar pentru anul 2023 a raportat 55.335.042 lei cifră de afaceri, la cei 65 de salariați, cu un profit de 15.628.910 lei.
Sediul social al companiei, conform termene.ro, este în Strada București, București, Sector 2. Societatea se ocupă cu „ Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea “. Unic asociat și administrator este Marin Baicu. Aceasta mai figurează ca persoană fizică autorizată la Baicu D Marin Persoană Fizică Autorizată.
Potrivit termene.ro, din 2007 până în prezent, societății i-au fost atribuite prin achiziții directe 30 de contracte și 123 de licitații publice.
Despre Arex Lider Company SRL
Potrivit datelor furnizate de platforma termene.ro, consultată la data de 30 noiembrie 2024, firma este fondată în anul 2004, iar pentru anul 2023 a raportat 11.177.771 lei cifră de afaceri, la cei 31 de salariați, cu un profit de 10.555 lei. Sediul social al companiei, conform termene.ro, este în Bulevardul Dinicu Golescu, București, Sector 1. Societatea se ocupă cu „ Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea “.
Unic asociat este Ifteni Luca Iliana, iar administrator este Mirabela Laura Matasa.
Potrivit termene.ro, din 2007 până în prezent, societății i-au fost atribuite prin achiziții directe 2 contracte și 23 de licitații publice.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii