Licitații Constanța Funcționar public virtual, la Primăria Dumbrăveni. Valoarea investiției (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Funcționar public virtual, la Primăria Dumbrăveni. Valoarea investiției (DOCUMENT)
14 Aug, 2024 21:57
ZIUA de Constanta
637
Marime text
Primăria Dumbrăveni, județul Constanța, a atribuit un contract, în urma unei licitații publice, ce vizează achiziția unui pachet compus din licențe pentru aplicații informatice și din construcția unui site web, pentru realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activitățile instituției publice precum și relatia cu cetățenii, denumit generic "Funcționarul public virtual“.
Potrivit datelor oficiale, se specifică că obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes.
Se dorește achiziționarea de licențe pentru următoarele aplicații informatice, cu funcționalitățile generale descrise în Caietul de sarcini:
1. „Aplicație informatică pentru transferarea și desfășurarea procesului de audiențe în mediul on-line”
2. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de consultare publică/ referendum local, prin utilizarea votului electronic”
3. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de petiționare prin completarea, depunerea, urmărirea și înregistrarea formularelor în format electronic”
4. „Aplicație informatică pentru gestionarea digitală a Sistemului de Control Intern Managerial”
5. „Aplicație pentru digitalizarea proceselor de emitere și adoptare a actelor administrative, în speță Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile primarului, de la inițiativă până la publicarea în Monitorul Oficial Local, inclusiv posibilitatea efectuării direct în aplicație a controlului de legalitate exercitat de către Instituția Prefectului”
6. „Aplicație informatică pentru Registratura electronică care să conțină, integreze și gestioneze registrele de evidență prevăzute în diversele acte normative privind activitatea administrației publice locale”
7. „Aplicație informatică pentru comunicarea cu cetățenii prin intermediul SMS și E-mail”
8. „Aplicație informatică pentru gestionarea trasabilității și termenelor certificatelor informative de urbanism și al autorizației de construire”
9. Sistem de planificare online – tip site web care permite programarea on-line a cetățenilor la diverse ghișee
10. Ghișeu unic pentru mediul de afaceri
11. Site-web Aceste activități vor include: instalare, testare, punere in funcțiune; instruire personal și suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanție.
Modulele și componentele back-office vor asigura interfațarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi si mecanisme de acces, se mai arată în datele oficiale.
Valoarea totala a achiziției (fără TVA) este 440.800 lei.
Firma declarată câștigătoare este Big Media Relatii Publice SRL.
Potrivit termene.ro, Big Media Relații Publice SRL a fost înființată în 2005, are sediul social în Ploiești, pe strada Gheorghe Grigore Cantacuzino și se ocupă de alte activități de servicii privind tehnologia informației.
Asociați figurează Mircea Alexandru Matei, Ionel Răzvan Florea și Liliana Margareta Moisescu, primul fiind și administratorul societății.
Numele lui Ionel Răzvan Florea se leagă și de Faxmedia Learning Net SRL, iar cel al lui Mircea Alexandru Matei, de Faxmedia Consulting SRL, Faxmedia Tour SRL, Agrodez Danro SRL, Control Arhisoft Management SRL, Faxmedia Learning Net SRL și Faxmedia Cursuri SRL.
Conform termene.ro, Big Media Relații Publice SRL figurează cu 1012 achiziții directe (Municipiul Brad, Comuna Fântâna Mare, Comuna Ivești printre autoritățile contractante) și 14 contracte publice (Comuna Grădina, Comuna Cumpăna, Comuna Ostrov, Comuna Siliștea, Comuna Carcaliu, Comuna Bărăganu, Comuna Stefești printre autoritățile contractante).
În 2023, Big Media Relații Publice SRL a declarat șapte angajați, profit aproape 930.000 de lei și cifra de afaceri a depășit 2,41 de milioane de lei.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.
Citește și:
Licitații ConstanțaPrimăria Comunei Dumbrăveni cumpără buldoexcavator și tocător (DOCUMENT)
Potrivit datelor oficiale, se specifică că obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor
Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes.
Se dorește achiziționarea de licențe pentru următoarele aplicații informatice, cu funcționalitățile generale descrise în Caietul de sarcini:
1. „Aplicație informatică pentru transferarea și desfășurarea procesului de audiențe în mediul on-line”
2. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de consultare publică/ referendum local, prin utilizarea votului electronic”
3. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de petiționare prin completarea, depunerea, urmărirea și înregistrarea formularelor în format electronic”
4. „Aplicație informatică pentru gestionarea digitală a Sistemului de Control Intern Managerial”
5. „Aplicație pentru digitalizarea proceselor de emitere și adoptare a actelor administrative, în speță Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile primarului, de la inițiativă până la publicarea în Monitorul Oficial Local, inclusiv posibilitatea efectuării direct în aplicație a controlului de legalitate exercitat de către Instituția Prefectului”
6. „Aplicație informatică pentru Registratura electronică care să conțină, integreze și gestioneze registrele de evidență prevăzute în diversele acte normative privind activitatea administrației publice locale”
7. „Aplicație informatică pentru comunicarea cu cetățenii prin intermediul SMS și E-mail”
8. „Aplicație informatică pentru gestionarea trasabilității și termenelor certificatelor informative de urbanism și al autorizației de construire”
9. Sistem de planificare online – tip site web care permite programarea on-line a cetățenilor la diverse ghișee
10. Ghișeu unic pentru mediul de afaceri
11. Site-web Aceste activități vor include: instalare, testare, punere in funcțiune; instruire personal și suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanție.
Modulele și componentele back-office vor asigura interfațarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi si mecanisme de acces, se mai arată în datele oficiale.
Valoarea totala a achiziției (fără TVA) este 440.800 lei.
Firma declarată câștigătoare este Big Media Relatii Publice SRL.
Despre Big Media Relații Publice SRL
Potrivit termene.ro, Big Media Relații Publice SRL a fost înființată în 2005, are sediul social în Ploiești, pe strada Gheorghe Grigore Cantacuzino și se ocupă de alte activități de servicii privind tehnologia informației.
Asociați figurează Mircea Alexandru Matei, Ionel Răzvan Florea și Liliana Margareta Moisescu, primul fiind și administratorul societății.
Numele lui Ionel Răzvan Florea se leagă și de Faxmedia Learning Net SRL, iar cel al lui Mircea Alexandru Matei, de Faxmedia Consulting SRL, Faxmedia Tour SRL, Agrodez Danro SRL, Control Arhisoft Management SRL, Faxmedia Learning Net SRL și Faxmedia Cursuri SRL.
Conform termene.ro, Big Media Relații Publice SRL figurează cu 1012 achiziții directe (Municipiul Brad, Comuna Fântâna Mare, Comuna Ivești printre autoritățile contractante) și 14 contracte publice (Comuna Grădina, Comuna Cumpăna, Comuna Ostrov, Comuna Siliștea, Comuna Carcaliu, Comuna Bărăganu, Comuna Stefești printre autoritățile contractante).
În 2023, Big Media Relații Publice SRL a declarat șapte angajați, profit aproape 930.000 de lei și cifra de afaceri a depășit 2,41 de milioane de lei.
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.
Citește și:
Licitații ConstanțaPrimăria Comunei Dumbrăveni cumpără buldoexcavator și tocător (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii