Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:18 11 08 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Funcționar public virtual, la Primăria Grădina. BIG Media Relatii Publice SRL și Control Arhisoft Management SRL vor încasa peste 400.000 de lei (DOCUMENT)

ro

11 Aug, 2024 13:21 171 Marime text
Functionar virtual la Primaria Gradina. Sursa foto: freepik.com
  • Contractul orivind „Funcționarul public virtual" a fost atribuit, de Primăria Grădina, pe data de 1 august, firmelor BIG Media Relatii Publice SRL și Control Arhisoft Management SRL.
  • Valoarea totală a contractului este de 440.800 lei. 
  • Asociați în  BIG Media Relatii Publice SRL figurează Mircea Alexandru Matei, Ionel Răzvan Florea și Liliana Margareta Moisescu, primul fiind și administratorul societății.
  • Asociații firmei  Control Arhisoft Management SRL sunt Ciprian Balș, Adelina Mihaela Matei și Mircea Alexandru Matei. De administrarea firmei se ocupă Ciprian Balș și Mircea Alexandru Matei.

Primăria Grădina cumpără un pachet compus din licențe pentru aplicații informatice și din construcția unui site web, pentru
realizarea unui sistem digital integrat, care să automatizeze prin informatizare o parte dintre activitățile instituției publice precum și relația cu cetățenii, denumit generic „Funcționarul public virtual".
 
Contractul a fost atribuit, pe data de 1 august, firmelor BIG Media Relatii Publice SRL și Control Arhisoft Management SRL. Valoarea totală a contractului este de 440.800 lei.

Cele două companii și-au adjudecat contracte similare vizând „Funcționarul public virtual“ la mai multe primării din județele Constanța și Tulcea.

Obiectivul general la care contribuie prezenta achiziție este asigurarea infrastructurii TIC, respectiv creșterea calității și transparenței procesului administrativ la nivelul comunei, prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate ale administrației publice locale.

Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor/prestarea serviciilor îl reprezintă: Implementarea unor măsuri de
simplificare pentru cetățeni, în corespondență cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile
cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor și asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de comună din domeniile de interes.

Se dorește achiziționarea de licențe pentru următoarele aplicații informatice, cu funcționalitățile generale descrise în Caietul de sarcini:
1. „Aplicație informatică pentru transferarea și desfășurarea procesului de audiențe în mediul on-line”,
2. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de consultare publică/ referendum local, prin utilizarea votului electronic”,
3. „Aplicație informatică pentru digitalizarea procesului de petiționare prin completarea, depunerea, urmărirea și înregistrarea
formularelor în format electronic”,
4. „Aplicație informatică pentru gestionarea digitală a Sistemului de Control Intern Managerial”,
5. „Aplicație pentru digitalizarea proceselor de emitere și adoptare a actelor administrative, în speță Hotărârile Consiliului Local și Dispozițiile primarului, de la inițiativă până la publicarea în Monitorul Oficial Local, inclusiv posibilitatea efectuării direct în aplicație a controlului de legalitate exercitat de către Instituția Prefectului”,
6. „Aplicație informatică pentru Registratura electronică care să conțină, integreze și gestioneze registrele de evidență prevăzute în diversele acte normative privind activitatea administrației publice locale”,
7. „Aplicație informatică pentru comunicarea cu cetățenii prin intermediul SMS și E-mail”,
8. „Aplicație informatică pentru gestionarea trasabilității și termenelor certificatelor informative de urbanism și al autorizației de construire”,
9. Sistem de planificare online – tip site web care permite programarea on-line a cetățenilor la diverse ghișee,
10. Ghișeu unic pentru mediul de afaceri,
11. Site-web.

Aceste activități vor include: instalare, testare, punere in functiune; instruire personal și suport tehnic pentru fiecare an din perioada de garanție. Modulele și componentele back-office vor asigura interfațarea cu fluxurile deja existente la nivelul Primăriei si cu componentele front-office, prin utilizarea unor nomenclatoare comune, integrarea programatica pe baza de webservice, integrarea privind mecanismele de securitate, la nivel de autentificare (SSO), drepturi și mecanisme de acces.
 
 Despre Big Media Relații Publice SRL
 
Potrivit termene.ro, Big Media Relații Publice SRL a fost înființată în 2005, are sediul social în Ploiești, pe strada Gheorghe Grigore Cantacuzino și se ocupă de alte activități de servicii privind tehnologia informației.
 
Asociați figurează Mircea Alexandru Matei, Ionel Răzvan Florea și Liliana Margareta Moisescu, primul fiind și administratorul societății.
 
Numele lui Ionel Răzvan Florea se leagă și de Faxmedia Learning Net SRL, iar cel al lui Mircea Alexandru Matei, de Faxmedia Consulting SRL, Faxmedia Tour SRL, Agrodez Danro SRL, Control Arhisoft Management SRL, Faxmedia Learning Net SRL și Faxmedia Cursuri SRL.
 
Conform termene.ro, Big Media Relații Publice SRL figurează cu 1012 achiziții directe (Municipiul Brad, Comuna Fântâna Mare, Comuna Ivești printre autoritățile contractante) și 14 contracte publice (Comuna Grădina, Comuna Cumpăna, Comuna Ostrov, Comuna Siliștea, Comuna Carcaliu, Comuna Bărăganu, Comuna Stefești printre autoritățile contractante).
 
În 2023, Big Media Relații Publice SRL a declarat șapte angajați, profit aproape 930.000 de lei și cifra de afaceri a depășit 2,41 de milioane de lei.
 
Despre Control Arhisoft Management SRL


Control Arhisoft Management SRL a fost înființată în 2013, are sediul social în Ploiești, pe strada Gheorghe Grigore Cantacuzino și desfășoară activități de realizare a soft-ului la comandă (software orientat client).
 
Asociații firmei sunt Ciprian Balș, Adelina Mihaela Matei și Mircea Alexandru Matei. De administrarea firmei se ocupă Ciprian Balș și Mircea Alexandru Matei. Numele lui Ciprian Balș se leagă și de Urbison Design & Technology SRL, iar cel al Adelinei Mihaela Matei, de Faxmedia Consulting SRL, Agrodez Danro SRL, Faxmedia Learning Net SRL și Faxmedia Cursuri SRL.
 
Potrivit termene.ro, Control Arhisoft Management SRL figurează cu 243 de achiziții directe (Orașul Cernavodă, Comuna Saniob, Clubul Sportiv Axiopolis Cernavodă printre autoritățile contractante) și 15 contracte publice (Comuna Grădina, Comuna Siliștea, Comuna Cumpăna, Comuna Ostrov, Comuna Carcaliu, Comuna Bărăganu, Comuna Stefești printre autoritățile contractante).
 
În 2023, Control Arhisoft Management SRL a declarat zece angajați, profit aproape 130.000 de lei și cifra de afaceri a depășit 1,79 de milioane de lei.
 
În Secțiunea Document pot fi consultat anunțul publicate în SEAP.
 
Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:

Licitații Constanța. Big Media Relații Publice SRL și Control Arhisoft Management SRL implementează „Funcționarul public virtual“ la Chirnogeni! Contract de aproape 90.000 de euro (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii