Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
18:14 21 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Garda de Mediu plătește 560.000 de lei pentru servicii de curățenie pentru sediile GNM (DOCUMENT)

ro

20 Feb, 2025 14:57 256 Marime text
Garda de Medgiu. Foto: FacebookGarda Națională de Mediu a lansat un anunț de participare la licitație pentru servicii de curățenie pentru sediile Gărzii Naționale de Mediu pentru anul 2025. Este vorba despre sediile Gărzii din București, Ilfov, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistriță, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caras Severin, Constanta, Cluj, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Giurgiu, Ialomiță, Iași, Maramureș, Mehedinți, Neamț, Prahova, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vălcea, Vaslui, Vrancea.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea contractului este estimată la 560.000 RON. Licitația va avea loc la data de 7 martie 2025.

Obiectul principal al contractului îl reprezintă achiziționarea serviciilor de curătenie pentru cele 40 de sedii ale Gărzii Naționale de Mediu pentru anul 2025, conform cerințelor din caietul de sarcini.
 
Buget estimat contract 2025 cu durata de 8 luni: 560.000,00 lei fără TVA, respectiv 666.400 lei cu TVA, cu posibilitatea prelungirii pe 2 luni în anul 2026 cu o valoare de 140.000 lei fără TVA, respectiv 166.600 lei cu TVA, rezultând valoarea totală cumulată pe 10 luni de 700.000 lei fără TVA, respectiv 833.000 lei cu TVA.

Suplimentarea este condiționată de existența resurselor financiare alocate cu această destinație.

Din partea Gărzii Naţionale de Mediu, persoanele cu funcții de decizie sunt:
  • Andrei Rudolf CORLAN - Comisar General
  • Carmen-Elena SPIRIDON - Director Direcţia Achiziţîi Publice şi Logistică
  • Oană Mihaela BUTOI - Director Direcţia Buget Financiar Contabilitate
  • Parascovia MOCREAC - Director Direcţia Contencios şi Monitorizare
  • George-Marius COJOACĂ - Șef serviciu Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Luminița POPA - Consilier Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Gabriel ALEXANDRU - Consilier Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Nela LAZĂR – Consilier Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Gabriel IORDĂCHESCU - Expert Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Laurențiu Stelian MIHALE - Consilier Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Constantin OLARIU - Referent Direcţia Achiziţii Publice şi Logistică
  • Theodora Marina TUDOR - Consilier Direcţia Buget Financiar Contabilitate
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 07 martie 2025 ora 15:00.

Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
 
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de organizarea a contractului publicat pe licitatiapublica.ro. 



PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


citește și: 


Rompetrol Rafinare SA, în proces cu Garda de Mediu Prahova. Dosarul a ajuns la Judecătoria Constanța
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii