Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
11:32 27 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Nuclearelectrica intenționează implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane (DOCUMENT)

ro

26 Nov, 2024 13:33 430 Marime text
Foto: NuclearelectricaSocietatea Națională Nuclearelectrica S.A. a lansat un anunț de participare la licitație pentru implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane, prin extinderea soluției Oracle HR, aflată în exploatare la CNE Cernavodă, la SNN Sediul Central București și la FCN Pitești, și prin adăugarea de noi funcționalități" CR # 41565.

Achiziția are ca obiect implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane în mod unitar la nivelul SNN, denumit „HR Management”, prin utilizarea centralizată a aplicației Oracle HR Core, aflată în prezent în exploatare la CNE Cernavodă, prin scalarea acesteia în SNN Sediul Central și FCN Pitești și extinderea funcționalităților acesteia prin adăugarea de module suplimentare, pentru o perioada de implementare a proiectului de maxim 24 de luni.

Valoarea totală este estimată la 11.307.040,56 RON.

Locul de executare este SNN - Sediul Central SNN - Sucursala CNE Cernavodă SNN- Sucursala FCN Pitești

II.2.4) Descrierea achiziției publice:
Achiziția se va realiza în două faze, astfel:

Faza I - Extindere Oracle HR Core de la CNE Cernavodă la SNN Sediul Central și la FCN Pitești:
a) Licențe necesare extinderii Oracle HR Core (900 licențe Oracle Human Resouces, 300 licențe Oracle Learning Management, 5 licențe Oracle Database Enterprise Edition);
 b) Servicii implementare și configurare aplicație software;
c) Servicii de instruire administratori de sistem și administratori de aplicație - 4 sesiuni;

d) Servicii suport tehnic licențe aferente pct. a) – maxim 8 trimestre de prestare;

Faza II - Implementare module noi la nivel SNN, din Oracle EBS Human Capital Management:
e) Licențe necesare (câte 2.600 licențe pentru fiecare produs Oracle: Time and Labor, Self-Service, iRecruitment, Performance Management, Compensation Workbench și Succession Planning);
 f) Servicii implementare și configurare module noi în soluție: Recrutare, Self-Service, Pontaj, Evaluare performanțe, Compensațîi și Succesori;
g) Servicii de instruire administratori de sistem, administratori de aplicație și utilizatori cheie (“train the trainer”), pentru modulele implementate în faza II – 10 sesiuni;
h) Servicii suport tehnic licențe aferente pct. e) – maxim 4 trimestre de prestare (suportul tehnic pentru ambele seturi de licențe menționate la pct. a) și e) - dată de expirare, 24.01.2027; Servicii post-implementare:
i) Servicii de asistență tehnică și mentenanță la cerere – maxim 100 om/zile (echivalent a 800 omxore).


În vederea realizării serviciilor care fac obiectul Contractului, Prestatorul vă asigura o echipa de specialiști, corespunzător cerințelor minime de la pct. 5.1.2.2 din Caietul de sarcini, compusa din cel puțin următoarele categorii de personal:
a) Manager de proiect (1 expert);
b) Analist de business HR (1 expert); c) Arhitect de sistem Oracle EBS (1 expert);
d) Administrator baze de date Oracle (1 expert);
e) Specialist în implementarea de tehnologii Oracle EBS HCM (2 experți).

Furnizarea licențelor și prestarea serviciilor aferente implementării sistemului se vor realiza în conformitate cu cerințele și caracteristicile tehnice și de performanta solicitate în Caietul de sarcini Nr. 11343/25.09.2024.

Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
1. Cosmin Ghita – Director General
2. Daniel Adam – Director Financiar
3. Vlad Chiripus – Director DJGC
4. Cristina Băcăînţan – Consilier Juridic Specialist DALC
5. Alexandra Zamfirescu – Consilier Juridic DALC
6. Răzvan-Dumitru Sandu – Director DP
7. Stella Ciulcov – Sef DA
8. Ramona Tosa – Expert achiziții - SĂ
9. Romeo Urjan - Director Securitate Nucleara
10. Gabriela Catalina Toma – Contabil Sef – Viza CFPP
11. Anca Daniela Beis – Sef Serviciu CFP- Viza CFPP
12. Iulian Frunza - Economist specialist -Viza CFPP
13. Cosmin Mugurel Anghel – Director DTSI
14. Bianca Păun - Administrator Baza de date - SAB
15. Bogdan Gruia - Șef Dep.Management Servicii
16. Dan Dimofte - Director Program IT -SNN
17. Loredana Macaneata - Director DSRU SNN;
18. Ovidiu Nae - Director CNE Cernavodă
19 Andrei Musetoiu - Director FCN Pitești
20. Valentina Lăură Predescu – Sef Serviciu IT-SC - CNE
21.Irina Gaceanu - DRSU - SNN
22.Viorel Coman- Șef Dep. SMRU CNE
23. Madalina Stefanic - SMCMP- CNE
24. Bogdan Simion-Șef Serviciul IT FCN
25. Viorica Ciocîrlan - Șef SRU FCN
26. Mihaela Andrei - SRU - FCN

Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 ianuarie 2025 ora 15:00.

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Citește și. 

Nuclearelectrica, licitație pentru achiziția de flanșe oarbe și organe asamblare otel carbon (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii