Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
01:38 16 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Nuclearelectrica organizează licitație pentru servicii de întreținere a analizatoarelor TOC Fusion din Laboratorul Chimic (DOCUMENTE)

ro

15 Mar, 2025 19:59 236 Marime text
Nuclearelectrica

Societatea Națională Nuclearelectrica S.A va organiza și desfășura o licitație publică ce vizează servicii de întreținere preventivă și corectivă pentru analizoarele TOC Fusion din Laboratorul Chimic.

Domeniul de activitate este „Servicii de reparare și de întreținere a aparatelor de măsurare”.

Valoarea estimativă a contractului este de 236.619,88 RON.

Ce vizează achiziția?

Achiziția vizează prestarea serviciilor de întreținere, atât preventivă, cât și corectivă, pentru trei analizoare TOC Fusion, produse de firma Teledyne Tekmar, aflate în dotarea Laboratorului Chimic. Serviciile vor fi asigurate pe o perioadă de 12 luni, începând cu data de 19 iulie 2025. Întreținerea preventivă va avea loc trimestrial pentru fiecare echipament, iar întreținerea corectivă va fi realizată la solicitare, în cazul unor defecțiuni ale echipamentului, cu un timp maxim de intervenție de 16 ore pe an. Vor fi furnizate și piesele de schimb și consumabilele necesare pentru realizarea atât a întreținerii preventive, cât și a celei corective.

Solicitările de clarificări pot fi adresate până la 6 zile înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor cererilor de clarificări sau informațiilor suplimentare, în a treia zi înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor. Răspunsurile vor fi acordate doar solicitărilor adresate până la termenul stabilit.

Toate operațiunile de întreținere vor fi realizate conform recomandărilor producătorului echipamentelor, specificate în Manualul de Service al Teledyne Tekmar. Întreținerea preventivă va fi efectuată trimestrial, pentru a asigura funcționarea optimă a analizoarelor, incluzând următoarele operațiuni minim: curățarea sistemelor și verificarea funcționalității acestora, curățarea și verificarea detectorului, verificarea și înlocuirea componentelor supuse uzurii sau defecte (precum consumabilele reactorului UV, linii reactive, linia de gaz, vana de injecție, seringa, epuratorul de halogeni etc.), calibrările și verificarea parametrilor de funcționare conform specificațiilor tehnice ale aparatelor, precum și verificarea componentelor uzabile (garnituri, furtunuri etc.).


În cadrul întreținerii preventive, prestatorul va asigura toate materialele și consumabilele necesare pentru realizarea tuturor operațiunilor conform procedurilor stabilite.

Piesele de schimb necesare pentru buna funcționare a celor trei analizoare vor fi achiziționate și înlocuite în timpul sesiunilor de întreținere preventivă, conform recomandărilor producătorului Teledyne Tekmar sau, la cerere, în cazul defectării echipamentelor, pentru repunerea acestora în funcțiune (întreținere corectivă). Serviciile vor fi prestate pe o perioadă de 48 de luni, în conformitate cu cerințele și prevederile din caietul de sarcini CS CA#CR 42919 rev. 0.

Până când se pot depune ofertele?

Ofertele sau cererile de participare se pot primi până la data de 28.03.2025, ora 15:00 .


Ofertele se vor deschide în SEAP, la data de 28.03.2025, ora 15:00.

Persoanele cu functii de decizie din cadrul entitatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Romeo Urjan – Director CNE Cernavoda; Laurentiu Coca – Director Directia de Productie, Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda; Radu Gabor - Inginer Sef Securitate Nucleara/Autorizari si Imbunatatire Performante, Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda; Adrian Dan Dugaiasu – Director Directia Economica CNE Cernavoda; Sibel Chespi – Sef Serviciu Analize Cost-Buget, Inlocuitor de Drept Director Economic CNE Cernavoda; Carmen Mihaela Frunza – Sef Serviciu Contabilitate si Patrimoniu, Inlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavoda; Georgeta Ionescu – Sef Serviciu Financiar, Inlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavoda; Milica Raduta – Sef Birou Juridic si Contencios; Dana Lavinia Vladu-Dinu – Consilier juridic Principal, Inlocuitor de drept Sef Birou Juridic si Contencios; Cristian Ion Predescu – Inginer Sef Departament Planificare Strategica si Achizitii (DPSA); Luminita Livadaru – Sef Serviciu Achizitii Produse, Inlocuitor de drept Inginer Sef DPSA; Florin Georgescu – Sef Serviciu Planificare Achizitii Produse, Inlocuitor de drept Inginer Sef DPSA; Ileana Tiron – Sef Serviciu Achizitii Servicii si Lucrari (SASL); -Mihaela Sonia Popa – Economist Specialist SASL, Inlocuitor de drept Sef Serviciu SASL; Daniel Elian Mircea – Inginer Specialist SASL, Inlocuitor de drept Sef Serviciu SASL; Claudia Marilena Patrasc - Economist Principal SACB, Viza CFP; Valentina Iordan – Economist SF-BD, Viza CFP -Cecilia Mihaela Anghel - Sef Sectie Chimica; Mariana Chiriac - Sef Laborator Chimic, Inlocuitor de drept Sef Sectie Chimica.

Citește și:
Licitații ConstanțaSocietatea Națională Nuclearelectrica S.A. investește în servicii de întreținere pentru spectofometre (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii