Licitații Constanța Primăria Comunei Costinești, contract de 3,5 milioane de lei pentru salubrizare (DOCUMENT)
Licitații Constanța: Primăria Comunei Costinești, contract de 3,5 milioane de lei pentru salubrizare (DOCUMENT)
03 Jan, 2025 21:41
ZIUA de Constanta
469
Marime text
Primăria Comunei Costinești, județul Constanța a lansat un anunț de participare la licitație pentru Servicii de tratare și eliminare de deșeuri menajere și deșeuri nepericuloase – Delegarea gestiunii, prin achiziție publica de servicii, a activităților de sortare, compostare, tratare mecano- biologica și eliminare prin depozitare a deșeurilor municipale din UAT Comuna Costinești, județ Constanța.
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 3.505.757 RON, iar licitația va avea loc la data de 31 ianuarie 2025, ora 15:00.
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea de către operatorul economic delegat, a următoarelor activități componente ale serviciului public de salubrizare a localităților:
• sortarea deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticla colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/ sau la instalațiile de valorificare energetica;
• tratarea aeroba a biodeseurilor colectate separat în instalația de compostare, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deșeuri;
• tratarea mecano-biologica a deșeurilor reziduale în instalațiile de tratare, inclusiv transportul deșeurilor stabilizate biologic la depozitele de deșeuri și/ sau la instalațiile de valorificare energetica;
• eliminarea, prin depozitare, a deșeurilor reziduale și reziduurilor, a deșeurilor stradale, a deșeurilor de pământ și pietre provenite de pe căile publice, precum și a deșeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activități de reamenajare și reabilitare interioara și/sau exterioara a locuințelor la depozitul de deșeuri.
Perioada pentru care urmează a se atribui contractul de achiziție publică este de 24 luni.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Jeanu- Primar Mugurel Radu Călin - Viceprimar Nadolu Roxana – Secretar general Adrian Deleanu- Consilier Gheorghe Mechenici - Consilier Elena Oprea - Consilier Laurențiu Ion Giurgiu - Consilier Dorina Negulici - Consilier Tudor Gîtiță - Consilier Constantin Neghină - Consilier Dan Cristian Ioniță - Consilier Dănuț Marinescu - Consilier Mugurel Radu Călin - Consilier George Ghemuș - Consilier Loredana Silvia Țîstoi- Consilier Cristina Culea - Consilier
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Angajări ConstanțaServiciul Public de Gospodărie Comunală Costinești angajează. Detalii
Potrivit LicitatiaPublica.ro, valoarea este estimată la 3.505.757 RON, iar licitația va avea loc la data de 31 ianuarie 2025, ora 15:00.
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect prestarea de către operatorul economic delegat, a următoarelor activități componente ale serviciului public de salubrizare a localităților:
• sortarea deșeurilor de hârtie, carton, metal, plastic și sticla colectate separat din deșeurile municipale în stații de sortare, inclusiv transportul reziduurilor rezultate din sortare la depozitele de deșeuri și/ sau la instalațiile de valorificare energetica;
• tratarea aeroba a biodeseurilor colectate separat în instalația de compostare, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deșeuri;
• tratarea mecano-biologica a deșeurilor reziduale în instalațiile de tratare, inclusiv transportul deșeurilor stabilizate biologic la depozitele de deșeuri și/ sau la instalațiile de valorificare energetica;
• eliminarea, prin depozitare, a deșeurilor reziduale și reziduurilor, a deșeurilor stradale, a deșeurilor de pământ și pietre provenite de pe căile publice, precum și a deșeurilor care nu pot fi valorificate provenite din activități de reamenajare și reabilitare interioara și/sau exterioara a locuințelor la depozitul de deșeuri.
Perioada pentru care urmează a se atribui contractul de achiziție publică este de 24 luni.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante, în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Jeanu- Primar Mugurel Radu Călin - Viceprimar Nadolu Roxana – Secretar general Adrian Deleanu- Consilier Gheorghe Mechenici - Consilier Elena Oprea - Consilier Laurențiu Ion Giurgiu - Consilier Dorina Negulici - Consilier Tudor Gîtiță - Consilier Constantin Neghină - Consilier Dan Cristian Ioniță - Consilier Dănuț Marinescu - Consilier Mugurel Radu Călin - Consilier George Ghemuș - Consilier Loredana Silvia Țîstoi- Consilier Cristina Culea - Consilier
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Angajări ConstanțaServiciul Public de Gospodărie Comunală Costinești angajează. Detalii
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii