Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
03:03 27 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Licitații Constanța Unitatea Militară 02133 caută servicii pentru repararea echipamentelor de pe Nava Maritimă Hidrografică „Cpt. Comandor Alexandru Cătuneanu” (DOCUMENT)

ro

21 Sep, 2024 16:06 475 Marime text
  • Ministerul Apărării - Unitatea Militară 02133 organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția serviciilor pentru reparații în ceea ce privește echipamentele aflate bordul Navei Maritime Hidrografice „Cpt.cdor Alexandru Cătuneanu”.
 
Licitația va avea loc pe data de 08 octombrie 2024, ora 15:00.
 
Valoarea estimativă a contractului menționat este de 535.686,50 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, Unitatea Militară 02133 Constanța derulează procedura de achiziție publică, având ca obiect prestarea serviciilor de reparații ale echipamentelor de la bordul Navei Maritime Hidrografice „Cpt.cdor Alexandru Cătuneanu”, după cum urmează:
 
  • Lotul 1 - Serviciu de reparare a Sistemului de monitorizare (AMS) și control a instalațiilor electromecanice de la bordul Navei Maritime Hidrografice „Cpt. Cdor Alexandru”, conform caietului de sarcini.
  • Lotul 2 - Serviciu de reparare a Instalației de climatizare WEBASTO de la bordul Navei Maritime Hidrografice „Cpt. Cdor Alexandru Cătuneanu”, conform caietului de sarcini.
 
Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în SEAP, în mod clar și complet, tuturor solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare este în a 5 a zi înainte de data limită stabilită în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la Secțiunea 1.3 din Fișa de date, respectiv cu 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, mai precizează sursa citată.
 
De asemenea, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitatea de a respecta termenul prevăzut mai sus, aceasta din urmă are obligația de a răspunde la solicitarea de clarificare, în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea și transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data-limită de depunere a ofertelor.
 
Clarificările ulterioare de pe SEAP, respectiv modificările și completările apărute în urma acestora vor face parte integrantă din prezenta Documentație de atribuire.
 
Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări ale operatorilor economici vor fi publicate ca atașamente la anunțul de participare simplificat, iar clarificările din SEAP pot viza si clauzele contractuale indicate în modelul anexat.
 
Conform documentelor, operatorul economic care depune ofertă trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara rezidentă, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile ce fac obiectul contractului de achiziție publică.
 
Cerința se aplică inclusiv pentru subcontractanți pentru partea din contract pe care aceștia urmează să o realizeze, care vor completa informațiile aferente situației lor la nivelul unui DUAE distinct.
 

PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 

Citește și:

Cumpărări directe Constanța Direcția Hidrografică Maritimă a plătit peste 120.000 de lei pentru zece laptopuri (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii