Nuclearelectrica Serv SRL cumpără echipament individual de protecție a corpului în valoare de peste 1.600.000 lei (DOCUMENT)
Nuclearelectrica Serv SRL cumpără echipament individual de protecție a corpului în valoare de peste 1.600.000
13 Dec, 2024 09:59
ZIUA de Constanta
172
Marime text
- Nuclearelectrica Serv SRL organizează o licitație pentru furnizarea de echipament individual de protecție a corpului.
- Valoarea achiziției este de 1.603.405,00 lei.
Nuclearelectrica Serv SRL organizează o licitație pentru furnizarea de echipament individual de protecție a corpului.
Informațiile privind au fost publicate în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice la data de 12.12.2024, unde se precizează că valoarea estimată a achiziției este de 1.603.405,00 lei.
Se precizează în datele oficiale că este vorba despre Jachetă de salopetă tercot 235-240g/mp Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 950 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 1700 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 235 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 425 bucăți. 2. Pantalon de salopetă tercot 235-240g/mp Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 1250 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 2300 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 300 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 575 bucăți. 3. Jachetă de salopetă tercot 190-200g/mp Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 950 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 1700 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 235 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 425 bucăți. 4. Pantalon de salopetă tercot 190-200g/mp Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 1250 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 2300 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 300 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 575 bucăți. 5. Salopetă anti-statică, ignifugă, antiacidă, anti-arc electric Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 310 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 600 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 75 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 150 bucăți. 6. Bluză curățenie Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 280 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 540 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 70 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 135 bucăți. 7. Pantalon curățenie Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 310 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 600 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 75 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 150 bucăți. 8. Halat alb Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 22 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 40 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 5 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 10 bucăți. 9. Tricou tip Polo Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 4000 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 6500 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 1000 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 1625 bucăți. 10. Tricou tip Clasic Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 4000 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 6500 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 1000 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 1625 bucăți. 11. Haină 3 în 1 Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 500 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 900 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 125 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 225 bucăți. 12. Vestă de semnalizare Cantitate minimă Acord-cadru (24 luni) - 100 bucăți; Cantitate maximă Acord-cadru (24 luni) - 300 bucăți; Cantitate minimă Contract Subsecvent - 25 bucăți; Cantitate maximă Contract Subsecvent - 75 bucăți. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent (cel mai mare contract subsecvent după valoare) este de: 400.851,25 lei, fără TVA.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut,se mai arată în datele oficiale.
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 29.01.2025, ora 15:00.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- TUDOR Laurențiu-Dan - Director General
- BELU Iulia-Marilena - Șef Departament Resurse Umane și Secretariat General
- COSTACHE Nicoleta - Șef Serviciu Suport Tehnic
- DAVID Aurel - Șef Serviciu Suport Activitati Generale
- IOSIF Mirabela-Ștefania - Șef Departament Financiar Contabilitate
- SECU Ciprian-Mădălin – Șef Departament Comercial
- MUȘAT Cosmin-Dragoș – Șef Șerviciu Achiziții
- ZAPODEANU Elena – Economist
- ASAN Vein – Expert SSM
- CAZAN-ZAINEA Ancuța – Expert SSM
- DINU Roxana-Elena – Expert Achizitii Publice.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul integral.
Citește și:
Nuclearelectrica Serv cumpără cămăși pentru angajați! (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii