Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:35 02 04 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

O asociere de firme se va ocupa de modernizarea infrastructurii de distribuție a energiei electrice în Portul Constanța. Pentru una dintre firme s-a cerut în instanță intrarea în insolvență

ro

01 Apr, 2025 13:41 407 Marime text
CN Administrația Porturilor Maritime SA a semnat contractul pentru proiectarea și execuția proiectului „Modernizarea infrastructurii de distribuție a energiei electrice în Portul Constanța – Etapa a II-a“, proiect finanțat din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021-2027, de la Bugetul de Stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și din surse proprii ale CN APM SA.

Potrivit CN APM Constanța SA, contractul a fost atribuit, în urma unei licitații publice, asocierii SC Vertatel International SRL (Lider de Asociere) – SC Eurocerad Internațional SRL – SC UTI Construction and Facility Management SA – Filiala de Intreținere și Servicii Energetice ,,Electrica Serv’’ SA – SC BOG’ ART SRL.

Valoarea contractului este de 410.073.831,51 lei (fără TVA), durata de execuție fiind de 36 luni, din care 11 luni pentru proiectare și 25 luni pentru execuția lucrărilor. Durata de garanție este stabilită la 60 luni.

„Obiectivele proiectului “Modernizarea infrastructurii de distribuție a energiei electrice în Portul Constanța – Etapa a II-a” sunt: modernizarea a 66 de posturi de transformare din zonele Port Vechi, sectorul fluvio-maritim și în Constanța Sud, modernizarea, sistematizarea și extinderea rețelelor de cabluri de medie tensiune, dispecerizarea și integrarea în sistemul SCADA centralizat.
Se vor moderniza și monta circa 300 prize de cheu, 700 de stâlpi de iluminat stradal și operațional și 20 de noi stații de încărcare a vehiculelor electrice. Proiectul include și  montarea pe clădirile existente a 10.761 metri pătrați de panouri voltaice și 1.754 metri pătrați de carporturi“ – au mai precizat reprezentanții CN APM SA.

Valoarea totală a investiției este 470.209.592,58 lei (fără TVA) și este în concordanță cu strategiile Comisiei Europene pentru creșterea eficienței tehnice și economice a utilizării energiei electrice.

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, în calitate de administrator al porturilor maritime românești, are ca obiectiv prioritar asigurarea condițiilor optime pentru dezvoltarea Portului Constanța, pentru consolidarea poziției acestuia ca port maritim eficient, durabil și sigur, cu rol esențial în dezvoltarea economică a țării.

Despre Vertatel International SRL

Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 1 aprilie 2025, firma Vertatel International SRL a fost înființată în anul 2017, cu adresa sediului social în Măgurele, județul Ilfov, iar obiectul de activitate este „ Lucrari de instalatii electrice “.

Termene.ro informează că pentru această firmă există cerere deschidere procedură insolvență/faliment (conform număr dosar: 1780/93/2024).


Dosarul s-a aflat în atenția magistraților de la Tribunalul Ilfov care la data de 6 martie 2025 au declinat soluționarea cauzei către Judecătoria Cornetu.

„Solutia pe scurt: Admite excepţia necompetenţei materiale a Tribunalului Ilfov. Declină competenţa de soluţionare a acţiunii modificate formulată de reclamanta SC SIDER FIER SRL în contradictoriu cu pârâta SC VERTATEL INTERNAŢIONAL SRL având ca obiect pretenţii , în favoarea Judecătoriei Cornetu. Fara Cale de atac Pronunţată azi, 06 martie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei“ – conform Portalului Instanțelor de Judecată.

În 2023, Vertatel Internațional a avut o cifră de afaceri de 57.999.326 lei, profit de 11.460.554 lei (în creștere cu 83% față de anul precedent).

Asociați sunt Mariana Tamaș cu 99,68% și Adrian Tamaș cu 0,32%. Administrator este Mariana Tamaș.

Despre Eurocerad Internațional SRL

Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 1 aprilie 2025, firma Eurocerad Internațional SRL a fost înființată în anul 2009, cu adresa sediului social în municipiul București, iar obiectul de activitate este „ Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor “.

În 2023, Eurocerad Internațional SRL a avut o cifră de afaceri de 46.327.219 lei, profit de 12.194.779 lei (în creștere cu 1630% față de anul precedent), iar numărul mediu de angajați a fost 24.


Unic asociat este Gheorghe Șerbănescu, iar administrator sunt Florina Costache și Gheorghe Șerbănescu.

Despre SC UTI Construction and Facility Management SA

Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 1 aprilie 2025, firma SC UTI Construction and Facility Management SA a fost înființată în anul 2005, cu adresa sediului social în municipiul București, iar obiectul de activitate este „ Lucrari de instalatii electrice “.

În 2023, UTI Construction and Facility Management SA a avut o cifră de afaceri de 548.396.637 lei, profit de 76.380.168 lei (în creștere cu 794% față de anul precedent), iar numărul mediu de angajați a fost 853.

Acționari sunt TIU HOLDINGS S.R.L. cu 55.6644%, TIU HOLDINGS LIMITED cu 36.8858%, DAVIDESCU GABRIEL RADU cu 2.9799%, DIMITRESCU FLORIN cu 0.9933%, IVAN NICOLAE cu 0.9933%, RĂDULESCU TUDOR cu 0.9933%, TORNEA EMILIAN-GEORGE cu 0.9933%, MIU LUCIAN cu 0,4967%.

Administratori sunt Ramona Armașu, Liliana Lupu, Tiu Management SRL și Emilian George Tornea.

Despre Servicii Energetice ,,Electrica Serv’’ SA

Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 1 aprilie 2025, firma Servicii Energetice ,,Electrica Serv’’ SA a fost înființată în anul 2005, cu adresa sediului social în municipiul București, iar obiectul de activitate este „ Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru electricitate si telecomunicatii “.

În 2023, Servicii Energetice ,,Electrica Serv’’ SA a avut o cifră de afaceri de 183.484.201 lei, profit de 2.627.543 lei (în creștere cu 78% față de anul precedent), iar numărul mediu de angajați a fost 472.

Acționari sunt Societatea Energetica Electrica S.A. cu 99.99998095% și  Distributie Energie Electrica Romania SA cu 0,00001905%.

Administratori sunt Mihaela Frăsineanu, Ramona Moldovan și Dorel Tănase.

Despre BOG’ ART

Potrivit termene.ro, platformă consultată la data de 1 aprilie 2025, firma BOG’ ART SRL a fost înființată în anul 1992, cu adresa sediului social în municipiul București, iar obiectul de activitate este „ Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale“.

În 2023, societatea a avut o cifră de afaceri de 852.517.620 lei, profit de 45.251.991 lei (în creștere cu 111% față de anul precedent), iar numărul mediu de angajați a fost 395.

Acționari sunt Bog`Art Holding Management S.A. cu 99.9972% și Doicescu Raul Alexandru Lucian cu 0.0028%.

Administratori sunt Doicescu Raul Alexandru Lucian și Sorin Greu.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Pentru documentarea acestui articol s-au folosit informații și de pe platforma termene.ro.

 
 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii