Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:24 30 03 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

O unitate militară din Mangalia cumpără bere, gin și alte băuturi în valoare de 1,2 milioane de lei (DOCUMENTE)

ro

27 Mar, 2025 17:00 496 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: Pexels


Unitatea Militară 01556 Mangalia a lansat trei anunțuri de participare la licitație pentru furnizare de bere, băuturi alcoolice și băuturi fără alcool.
 
Anunțul pentru primul contract a fost publicat pe SEAP la data de 26.03.2025 și este împărțit în 4 loturi, respectiv:
 
1. Bere la sticlă
Valoarea estimata fara TVA: 142.183,15 RON
2. Bere la doză
Valoarea estimata fara TVA: 167.628,91 RON
3. Bere la keg
Valoarea estimata fara TVA: 93.338,55 RON
4. Bere fără alcool
Valoarea estimata fara TVA: 31.107,61 RON

 
Potrivit licitatiapublica.ro, contractul pentru furnizarea berii se ridică la o sumă estimată de 434.258,22 lei. Aceeași sursă precizează că licitația se va desfășura la data de 24.04.2025, ora 15:00.
 
Persoane cu functii de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii sunt: Damian Virgil –Comandant, Elefteriu Valentin – contabil șef, Zaman Nicoleta - consilier juridic, Tănase Cristiana – referent de specialitate, Candidatu Nicoleta - referent de specialitate, Dobre Elena - referent de specialitate, Păunel Gheorghe – p.Șef al logisticii, Iftodie Ionel – Șef formație întreținere clădiri, Anefi Ethel – referent de specialitate, Caraman Ialcin-gestionar, Voicu Roxana-referent de specialitate.
 
Pentru cel de-al doilea contract, de furnizare a băuturilor alcoolice distilate, anunțul de participare a fost publicat la data de 27.03.2025. 
 
Potrivit e-licitatie.ro, contractul este împărțit în mai multe loturi, respectiv:
 

1. Cidru de mere
Valoarea estimata fara TVA:39.073,16  RON
2. Lichior
Valoarea estimata fara TVA:9.275,69  RON
3. Brandy
Valoarea estimata fara TVA:42.227,95  RON
4. Vermut & Aperitv
Valoarea estimata fara TVA:28.193,37  RON
5. Gin
Valoarea estimata fara TVA:10.563,28  RON
6. VODKA
Valoarea estimata fara TVA:7.814,63  RON
7. ROM
Valoarea estimata fara TVA:11.360,36  RON
8. WHISKY
Valoarea estimata fara TVA:50.877,92  RON
9. VINURI
Valoarea estimata fara TVA:220.101,00  RON
10. COCKTAILURI PREPARATE
Valoarea estimata fara TVA:38.606,76  RON
 
Potrivit e-licitatie.ro, contractul pentru furnizarea băuturilor alcoolice distilate se ridică la o sumă estimată de 458.094,12 lei. Aceeași sursă precizează că licitația se va desfășura la data de 25.04.2025, ora 15:00.
 
Persoane cu funcții de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii sunt: Damian Virgil – Comandant, Elefteriu Valentin – contabil șef, Zaman Nicoleta - consilier juridic, Tănase Cristiana – referent de specialitate, Candidatu Nicoleta - referent de specialitate, Dobre Elena - referent de specialitate, Păunel Gheorghe – p.Șef al logisticii, Iftodie Ionel – Șef formație întreținere clădiri, Anefi Ethel – referent de specialitate, Caraman Ialcin-gestionar, Voicu Roxana-referent de specialitate.
 
Anunțul pentru cel de-al treilea contract, de furnizare a băuturilor fără alcool a fost publicat pe SEAP la data de 27.03.2025 și este împărțit în 4 loturi, respectiv:
 
1. Băuturi nealcoolice carbogazoase
Valoarea estimata fara TVA:151.041,69  RON
2. Bauturi nealcoolice necarbogazoase
Valoarea estimata fara TVA:30.562,60  RON
3. Băuturi nealcoolice cu pulpă
Valoarea estimata fara TVA:78.670,39  RON
4. Bauturi nealcoolice nectar
Valoarea estimata fara TVA:42.070,73  RON
 
Potrivit e-licitatie.ro, contractul pentru furnizarea băuturilor alcoolice distilate se ridică la o sumă estimată de 302.345,41 lei. Aceeași sursă precizează că licitația se va desfășura la data de 25.04.2025, ora 15:00.
 
Persoane cu funcții de decizie în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii sunt: Damian Virgil –Comandant, Elefteriu Valentin – contabil șef, Zaman Nicoleta - consilier juridic, Tănase Cristiana – referent de specialitate, Candidatu Nicoleta - referent de specialitate, Dobre Elena - referent de specialitate, Păunel Gheorghe – p.Șef al logisticii, Iftodie Ionel – Șef formație întreținere clădiri, Anefi Ethel – referent de specialitate, Caraman Ialcin-gestionar, Voicu Roxana-referent de specialitate.
 
Autoritatea contractantă precizează că fiecare participant la procedură are posibilitatea de a depune oferte pentru 1 (un) lot, mai multe sau pentru toate loturile. Estimările cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru și a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, se regăsesc în caietele de sarcini. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.
 
Pentru participare, este necesară completarea DUAE în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea 98/2016.
 
Documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmeaza a fi prezentate, la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertanții clasați pe primele 3 locuri in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor.
 
Aceste documente pot fi:
 
1.1. Certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) valabile la momentul prezentării, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul general consolidat datorate.
 
1.2. Cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau al acelor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv
 
1.3. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la articolele privind achizitiile publice: art.166 alin.(2), art. 167 alin.(2), art. 171 din Legea 98/2016.
 
1.4. Alte documente edificatoare dupa caz.
 
Cerinta nr. 2
Declarație pe propria răspundere privind conflictul de interese.
 
Modalitatea de îndeplinire:
Declarația pe proprie răspundere privind conflictul de interese se va întocmi de către fiecare ofertant/asociat, inclusiv de catre terț susținător, după caz, și va fi prezentată de toți participanții odată cu depunerea DUAE și a ofertei în SEAP.
 
În secțiunea Documente pot fi consultate toate cele trei anunțuri de participare simplificate.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
Achiziții Constanța Administrația Portului Constanța caută firmă pentru verificarea instalației de alarmare în caz de incendiu

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii