Poșta Română cumpără servicii de reparații și întreținere pentru autovehiculele Dacia, din flota companiei
Poșta Română cumpără servicii de reparații și întreținere pentru autovehiculele Dacia, din flota companiei
04 Sep, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
603
Marime text
Compania Națională Poșta Română S.A. organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția serviciilor de reparații și întreținere pentru autovehicule Dacia, pentru județele București, Teleorman, Alba, Arad, Maramureș, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Dolj, Vrancea, Galați, Ilfov, Harghita, Bihor, Sălaj, Vaslui, Tulcea, Mureș, Gorj, Timiș, Dâmbovița, Suceava, Ialomița, Olt, Covasna, Sibiu, Satu Mare, Vâlcea, Neamț, Prahova, Argeș, Iași, Giurgiu, Mehedinți și Hunedoara.
Licitația va avea loc pe data de 08 octombrie 2024, ora 15:00, iar valoarea estimată a contractului este de 2.660.448 lei.
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în furnizarea serviciilor de reparații și întreținere pentru desfășurarea în bune condiții a activităților de transport poștal pe distanțe scurte, medii și lungi, pentru un număr de 518 autovehicule Dacia.
Contractul prevede 41 de loturi, pentru o perioadă de 24 de luni. În ceea ce privește județul Constanța, valoarea totală estimată a contractului, fără TVA, este de 87.312,00 lei.
De asemenea, pentru județul Tulcea, se dorește atribuirea unui contract în valoare estimativă de 25.680,00 lei, fără TVA.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Florin Valentin Stefan- Director General
- Alexandru Butiseaca- Director Departament Economic-Financiar
- Ovidiu Vasile Calin - Director Departament Infrastructură
- Claudia Radu – Director Deparatament Juridic
- Carol Mihai BUJOREANU - Achiziții și Lic. Furnizate
- Dan Teju – Manger Infrastrutcură
Operatorul economic (ofertantul unic/ofertantul asociat/țertul susținător/subcontractantul) trebuie să dovedească o formă de înregistrare și atestare în condițiile legii din țara de rezidență, să rezulte ca este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clărificari sau informații suplimentare în legătura cu documentația de atribuire.
De asemenea, numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
În secțiunea Documente poate fi consultat în integralitate anunțul de participare.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța Compania Națională Poșta Română SA oferă servicii poștale orașului Cernavodă (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii