Primăria Hârșova, județul Constanța, actualizează Planul Urbanistic General al Orașului. Licitația va avea loc în luna mai (DOCUMENT)
Primăria Hârșova, județul Constanța, actualizează Planul Urbanistic General al Orașului. Licitația va avea
28 Mar, 2025 11:29
ZIUA de Constanta
415
Marime text

- Contractul „Actualizarea Planului Urbanistic General al Orașului“, în valoare de 2.750.000 RON, este scos la licitație de Primăria Hârșova.
- Planul Urbanistic General actualizat va trebui să identifice zonele și sub-zonele spre care ar trebui direcționată dezvoltarea orașului și să prescrie indicatori urbanistici atractivi, în condițiile asigurării unei dezvoltări sustenabile pentru aceste zone
Primăria Hârșova, județul Constanța, va organiza și desfășura o licitație pentru atribuirea contractului „Actualizarea Planului Urbanistic General al Orașului“, în valoare de 2.750.000 RON.
Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 12.05.2025 15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră. Oferta trebuie să fie valabila până la 12.09.2025.
Serviciul constă în actualizarea documentației Planului Urbanistic General al orașului Hârșova care se va reazliza în următoarele etape:
ETAPA I – cuprinde următoarele faze:
- Elaborarea formei sintetizate a Planului Urbanistic General în vigoare,
- Elaborarea studiilor de fundamentare,
- Stadiul actual al dezvoltării urbane,
- Elaborare Concept General de Dezvoltare Urbană,
- Sustenabilitate Financiară.
ETAPA II – Elaborarea P.U.G. preliminar al orașului Hârșova
ETAPA III – Întocmirea documentațiilor specifice obținerii avizelor și/sau acordurilor necesare aprobării P.U.G. al orașului Hârșova, precum și obținerea acestor avize/acorduri, inclusiv participarea activă la procesul de informare și consultare a publicului în toate etapele prevăzute de lege.
ETAPA IV – Redactarea finală a documentației de urbanism P.U.G. – cu intoducerea tuturor observațiilor din avize și/sau acorduri, aprobarea documentației de urbanism P.U.G. a orașului Hârșova prin hotărâre a Consiliului Local.
ETAPA V – Predarea și integrarea P.U.G. digital în GIS.
În conformitate cu prev. ART. I pct. 20 alin. (2) si pct. 21 din OUG nr. 107/2017, Autoritatea contractantă stabilește prin anunțul de participare /simplificat/ de concurs unul sau două termene – limită în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, conform prevederilor normelor metodologice la prezenta lege.
Planul Urbanistic General actualizat va trebui să identifice zonele și sub-zonele spre care ar trebui direcționată dezvoltarea orașului și să prescrie indicatori urbanistici atractivi, în condițiile asigurării unei dezvoltări sustenabile pentru aceste zone.
În același timp, trebuie prevazute rezolvări clare pentru cât mai multe din situațiile speciale care apar în oraș. Scopul final al actualizării este eliminarea majorității situațiilor în care se apelează la urbanism derogatoriu. În egala masură, pentru creșterea eficienței activității derulate de administrație este foarte important ca tehnologia informației să fie utilizată la o scara cât mai largă, atât în raport cu cetățenii/beneficiarii serviciilor, cât și cu alte instituții publice.
O abordare nouă, orientată pe nevoile beneficiarilor - cetăteni și mediul de afaceri, concentrată așadar pe evenimentele de viață, trebuie să înlocuiască abordarea clasică orientată pe instituțiile furnizoare de servicii.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante responsabile de organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionescu Viorel - primar, Adrian Constantin - administrator public, Cristian Doinița - Secretar Oraș, Ioana Rodica Claudia - director executiv - Direcția Buget Finanțe Contabilitate, Cheran Carmen Mihaela - director executiv tehnic proiecte, Dominte Mihaela - șef Serviciu Juridic, Leciu Liliana – economist, Nicolescu Teodora Cristina – inspector, Marinela Comescu – expert achizitii publice, Violeta Herda- șef Birou, Camelia Macri – inspector.
Ofertanții vor face dovada îndeplinirii cerinței privind experiența similară prin prezentarea unei liste a serviciilor de proiectare, în valoare cumulată de minim 2.750.000 lei, printr-un contract, maxim 3 contracte.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
În secțiunea „Documente“, puteți consulta anunțul de patricipare la licitatie.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța: Grădinița TIC - PITIC din Hârșova, în proces de modernizare. O firmă din București va acorda asistență tehnică (DOCUMENT)
Lucrări de reparații în comuna Grădina la sala de sport și magazia școlii, realizate de Ten Cons Total SRL, firma fostului primar al orașului Hârșova (DOCUMENTE)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii