Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa dorește să încheie contract pentru servicii de reparații și întreținere pentru echipamentelor și a aparaturii medicale (DOCUMENT)
Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa dorește să încheie contract pentru servicii de reparații și
03 Sep, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
560
Marime text
Serviciul de Ambulanță Județean Constanța organizează o licitație publică pentru achiziția serviciilor de reparații și întreținere pentru echipamentelor și a aparaturii medicale, precum și furnizarea serviciilor de revizii tehnice periodice.
Licitația publică va avea loc pe data de 30 septembrie 2024, la ora 15:00, iar valoarea totală estimativă a contactului este de 2,147,594.34 lei.
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului îl reprezintă „prestarea de servicii de reparații aparatură medicală, revizii tehnice periodice în conformitate cu specificațiile tehnice ale producătorilor și legislația în vigoare, în special intervenții cu caracter preventiv, care să mențină, în permanență, în stare de funcționare aparatele din grupa respectivă, în conformitate cu specificațiile tehnice ale producătorilor”, după cum urmează:
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală Lotul I – Defibrilator Corpuls3
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală Lotul II – Defibrilator Physio-Control Lifepack 15
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul III – Defibrilator Schiller Fred Easy AED
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul IV – Ventilator Drager Oxylog 2000 plus
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul V – Injectomat Agilia (Fresenius Vial)
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul VI – Injectomat Braun
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul VII – Electrocardiograf Mindray DECG-03A
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul VIII – încălzitor soluții Spencer
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul IX – încălzitor soluții Biegler
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul X – Aspirator secreții Weinmann Accuvac
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul XI – Aspirator secreții Boscarol
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul XII Defibrilator ZOLL X-Series
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul XIII Injectomat ALARIS GH
- Servicii de verificare anuală și reparație aparatură medicală - Lotul XIV Ventilator ZOLL EMV+ 731
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a atribui contracte prin combinarea loturilor.
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul autorității contractante în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii sunt:
- Ec. Iacob Monica Elena – Manager General Interimar
- Ec. Roman Elena – Director Economic Interimar,
- Dr. Badescu Panturu Mirela Daniela – Director Medical Interimar,
- As. Pisica Adrian – Asistent șef Interimar,
- Ing. Negrila Silviu Claudiu – Inginer,
- As. Calaresiu Mariana -bAsistent Medical principal,
- As. Ruse Nela - Asistent Medical principal,
- Ec. Gula Nicoleta – Economist,
- Ing. Dorcea Alexandru Emanuel - Inginer
- Ec. Dogea Lica – Economist,
- Ec. Dinu Catalina Carmen – Economist,
- Ec. Sufana Ani Monica – Economist,
- Ec. Ticoi Laura - Economist.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Serviciul de Ambulanţă Judeţean Constanţa cumpără materiale sanitare (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii