Serviciul de Ambulanță Tulcea a încheiat un contract de peste 2,8 milioane de lei cu o firmă din București, pentru achiziția unui sistem informatic integrat (DOCUMENT)
Serviciul de Ambulanță Tulcea a încheiat un contract de peste 2,8 milioane de lei cu o firmă din București,
13 Apr, 2025 13:09
ZIUA de Constanta
737
Marime text



Serviciul de Ambulanță Tulcea a atribuit un contract, în urma unei licitații publice, pentru achiziția unui sistem informatic integrat.
Potrivit e-licitatie.ro, obiectul contractului îl reprezintă achiziționarea de Servicii pentru „Implementare sistem informatic integrat şi echipamente hardware şi de comunicații” în cadrul proiectului „Digitalizare SAJ Tulcea”, nr. contract finanțare: 1412/13.2/17.04.2024, finanțat prin Planul Național de Redresare și Rezilență (PNRR), Pilonul II: Transformare Digitală, COMPONENTA: 7 - Transformare digital, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină, Investiția specifică: I3.2 - Digitalizarea instituțiilor cu atribuții în domeniul sanitar aflate în subordinea Ministerului Sănătății, COD APEL: MS-732 aferent I3.2.
Obiectul contractului îl reprezintă prestarea de servicii “Implementare sistem informatic integrat şi echipamente hardware şi de comunicații” în cadrul proiectului “Digitalizare SAJ Tulcea”, Nr. contract finanțare: 1412/13.2/17.04.2024, finanțat prin Planul Național de Redresare și Rezilență (PNRR), Pilonul II: Transformare Digitală, COMPONENTA: 7 - Transformare digital, INVESTIȚIA: I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină, Investiția specifică: I3.2 - Digitalizarea instituțiilor cu atribuții în domeniul sanitar aflate în subordinea Ministerului Sănătății, COD APEL: MS-732 aferent I3.2. - APEL NECOMPETITIV.
Componentele care se vor implementa conform proiectului menționat sunt:
Componenta 1: Îmbunătățirea/dezvoltarea rețelelor de comunicații şi a infrastructurii IT/hardware la nivelul instituției, cu următoarele componente:
1. Implementarea unor componente noi, actualizarea sau extinderea componentelor hardware existente şi ale rețelei de comunicații IT, cu următoarele echipamente:
• Switch Gigabit 24 de porturi POE – 3 buc
• Acces Points, minim WiFi 6, Gigabit, POE cu servicii incluse pentru 3 ani – 8 buc
2. Actualizarea sau instalarea software-ului legat de rețelele IT şi Securitate, prin achiziționarea şi implementarea următoarelor soluții:
• Echipamente tip firewall/SD-WAN – 3 buc
• Firewall cu servicii incluse pentru 5 ani -1 buc.;
• Soluție Back-up cu servicii incluse pentru 5 ani - 1 buc
3. Actualizarea şi instalarea dispozitivelor hardware IT, cu următoarele componente:
• Rack – 2 buc.
• Server – 2 buc
• Storage – 1 buc
• UPS – 3 buc
• Switch management– 1 buc
• Computer ALL în ONE + Tastatură + Mouse + Licențe Windows Pro – 21 buc
• Multifuncțională departamentala A3 – 2 buc
• Multifuncțională laser monocrom A4 – 17 buc
• Sistem de supraveghere complet pentru asigurarea securității şi a continuității activității specifice serviciului de ambulanță format din:
o NVR – 1 buc
o Camere – 31 buc
o Instalare 5 posturi complete control acces
o Sistem bariera – 1 buc
Componenta 2: Implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului non-clinic şi a interoperabilității, cu următoarele componente:
1. Implementarea unor sisteme noi, extinderea modulelor software non-clinice legate de funcționarea instituției cu următoarele soluții software:
• Management documente: include soluții de registratură, arhivare electronică, managementul fluxurilor de lucru cu documentele instituției şi soluții pentru managementul resurselor umane şi al lanțului de aprovizionare - Licențe platformă software modulară - Document management, Fluxuri de lucru – 1 buc pentru 50 de utilizatori;
• Management de conținut: include portal web cu informațiile şi serviciile oferite de instituție - Servicii instalare, configurare platforma software, interoperabilitate şi facilitați Portal – 1 buc;
2. Implementarea unor sisteme noi, actualizarea şi extinderea sistemelor de operare, platformelor, aplicațiilor software de birou, astfel:
• Sistem de management, monitorizare, întreținere şi mentenanță predictiva a parcului auto, pentru 50 de ambulante/bărci , ce va asigura digitalizarea fisei autovehiculului şi a procesului de mentenanță şi întreținere a parcului de ambulante şi integrarea in fluxurile de business definite in platforma de document management - 1 buc pentru 50 de dispozitive pe mașini/ bărci.
Termenul pana la care se pot solicita clarificări este de 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
De asemenea, pentru răspunsul la solicitările de clarificări/ informații suplimentare, termenul este de 11 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor.
Anunțul a fost transmis Sistemului Electronic de Achiziții Publice (SEAP) pe data de 3 aprilie 2025.
Valoarea estimată a contractului este de 2.804.441 lei, iar societatea comercială câștigătoare este DENDRIO SOLUTIONS SRL.
Despre DENDRIO SOLUTIONS SRL
Potrivit termene.ro, societatea comercială a fost înființată în anul 1999 și are sediul social în municipiu București, pe strada Serg. Ion Nuțu, nr. 44, iar principalul obiect de activitate al companiei este reprezentat de „activități de consultanță în tehnologia informației”.
Asociați sunt BITTNET SYSTEMS SA (84.72%), AGISTA MANAGEMENT S.R.L. (11.77%), Georgescu Cătălin-Cristian (1.74%) și Savu Constantin-Adrian (1.74%).
Administratori sunt ALLTECHNET CONSULT S.R.L., BYTE CONSULT SRL, CHANGE ENABLERS S.R.L. ONEID PROFESSIONAL SERVICES SRL și SAVIX ENTERPRISE TECHNOLOGY SOLUTIONS SRL.
Georgescu Cătălin-Cristian mai este asociat unic si administrator al ONEID PROFESSIONAL SERVICES SRL (100%) și reprezentant administrator al DENDRIO INNOVATIONS S.R.L.
Savu Constantin-Adrian mai este asociat unic și administrator al SAVIX ENTERPRISE TECHNOLOGY SOLUTIONS SRL (100%) și acționar al SOCIETATEA DE INVESTITII ALTERNATIVE CU CAPITAL PRIVAT SPARKING CAPITAL S.A., precum și reprezentant administrator al DENDRIO INNOVATIONS S.R.L.
BITTNET SYSTEMS SA mai este acționar în ELIAN SOLUTIONS SRL (61.69%), NENOS SOFTWARE SRL (60.98%), THE E-LEARNING COMPANY S.A. (23%), TPREPARED SRL (50.20%), NONLINEAR SRL (60%) și BITTNET TRAINING S.R.L. (100%).
AGISTA MANAGEMENT S.R.L. mai este administrator al SOCIETATEA DE INVESTITII ALTERNATIVE CU CAPITAL PRIVAT AGISTA INVESTMENTS S.A..
SAVIX ENTERPRISE TECHNOLOGY SOLUTIONS SRL și ONEID PROFESSIONAL SERVICES SRL sunt, totodată, administratori ai societății comerciale DENDRIO INNOVATIONS S.R.L.
Conform sursei citate, pentru anul fiscal 2023, firma a raportat o cifră de afaceri în valoare de 89.622.922 lei, pierderi în valoare de 7.184.641 lei și un număr mediu de 36 de salariați.
DENDRIO SOLUTIONS SRL figurează cu 283 de contracte câștigate prin achiziții directe, pentru societăți contractante precum Municipiul Dorohoi și Autoritatea Navală Română, dar și 128 de contracte câștigate prin licitații publice, pentru Direcția de Sănătate Publică a județului Iași și Ministerul Apărării Naționale - Unitatea Militară 02638.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Pentru documentarea acestui articol au fost folosite și informații de pe termene.ro.
Citește și:
Cumpărări directe O firmă din Iași întocmește studiul pentru iluminatul architectural al parcului 1 Mai din Medgidia (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii