Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:51 19 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

SN Nuclearelectrica SA pune la bătaie aproape 2 milioane de lei pentru întreținerea autovehiculelor din flota companiei (DOCUMENT)

ro

19 Jan, 2025 17:00 175 Marime text
Foto: Nuclearelectrica

Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în servicii de reparare și de întreținere a autovehiculelor.
 
Licitația va avea loc pe data de 2 februarie 2025, ora 15:00, iar anunțul a apărut, pe licitatiapublica.ro, pe data de 13 ianuarie 2025.
 
Valoarea estimativă a contractului este de 1.995.000 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului este reprezentat de un acord cadru privind achiziția de „servicii de reparare şi de întreţinere a autovehiculelor” CR 42874.
 
Achiziția are ca obiect prestarea de servicii de întreținere și reparații a autovehiculelor proprietatea CNE Cernavodă şi a echipamentelor conexe.
 
Conform documentelor, serviciile ce se vor efectua vor fi următoarele:
a) servicii de întreținere;
b) servicii de reparații;

c) servicii de tractare;
d) servicii de inspecţie tehnicã periodicã (ITP);
e) servicii de verificare tahograf și limitator de viteză;
f) servicii de reparații tahograf și limitator de viteză;
g) furnizare piese de schimb si consumabile.
Serviciile vor fi prestate pe o perioadă de 4 ani, în conformitate cu cerințele si prevederile din Caietul de sarcini CS #CR 42874 rev. 1.
 
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor este de 15 zile.
 

De asemenea, entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
 
Totodată, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pana la termenul-limită stabilit.
 
Documentația de atribuire poate fi accesata integral in SEAP, pe adresa www.e-licitatie.ro (procedura trebuie urmărită pe toata perioada, de la inițierea procedurii și până la deschiderea ofertelor, pe acest site fiind publicate răspunsurile la solicitările de clarificări, și după caz, anunțurile de tip erata, etc.).
 
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt:
 
  • Valentin Ovidiu Nae – Director CNE Cernavoda;
  • Laurențiu Coca – Director Direcția de Producție, Înlocuitor de drept Director CNE Cernavoda;
  • Benchea Dumitru – Director Direcția Tehnică CNE Cernavodă, Înlocuitor de drept Director CNE Cernavoda;
  • Adrian Dan Dugaiasu – Director Direcția Economică CNE Cernavodă;
  • Carmen Mihaela Frunza – Șef Serviciu Contabilitate și Patrimoniu, Înlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavodă;
  • Georgeta Ionescu – Șef Serviciu Financiar, Înlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavodă;
  • Sibel Chespi – Șef Serviciu Analize Cost-Buget, Înlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavodă;
  • Milica Raduta – Șef Birou Juridic și Contencios;
  • Dana Lavinia Vladu-Dinu – Consilier juridic Principal, Înlocuitor de drept șef Birou Juridic și Contencios;
  • Cristian Ion Predescu – Inginer Sef Departament Planificare Strategica si Achiziții (DPSA);
  • Florin Georgescu – Șef Serviciu Planificare Achiziții Produse, Înlocuitor de drept Inginer Șef DPSA;
  • Luminita Livadaru – Șef Serviciu Achiziții Produse, Înlocuitor de drept Inginer Șef DPSA
  • Ileana Tiron – Șef Serviciu Achiziții Servicii si Lucrări (SASL);
  • Mihaela Popa – Economist Specialist SASL, Înlocuitor de drept Șef Serviciu SASL;
  • Daniel Elian Mircea – Inginer Specialist SASL, Înlocuitor de drept Șef Serviciu SASL;
  • Claudia Marilena Patrasc – Economist Principal SACB, Viza CFP
  • Valentina Iordan - Economist SF-BD Viza CFP
  •  
Persoane care au întocmit/avizat/aprobat caietul de sarcini:
 
  • Silviu Novac - Șef Secția Transporturi
  • Radu Musat - Inginer Secția Transporturi
 
Toți operatorii economici participanți la procedura (ofertanți, ofertanți asociați, terți susținători, subcontractanți declarați) vor completa Documentului Unic de Achiziții European (DUAE) – Secțiunea Motive de excludere, cu informațiile aferente situației lor.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
A treia strigare la fiscul din Constanța pentru un automobil din patrimoniul firmei Katasi Invest SRL (DOCUMENT)

 
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii