Unitatea 1 CNE Cernavodă va fi retehnologizată. Nuclearelectrica SA va achita jumătate de milion de euro (DOCUMENT)
Unitatea 1 CNE Cernavodă va fi retehnologizată. Nuclearelectrica SA va achita jumătate de milion de euro (DOCUMENT)
09 Aug, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
807
Marime text
- Contractul „Servicii de asistență și consultanță în vederea accesarii unui ajutor de stat ad-hoc prin notificare la Comisia Europeană, în baza art.107(3) și art.108(3) TFUE în legătură cu Proiectul Retehnologizarea Unității 1 CNE Cernavodă - CR 42419“ este scos la licitație de Societatea Națională Nuclearelectrica SA.
- Achiziția are o valoare de 500.000 EURO.
Societatea Națională Nuclearelectrica SA va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de asistență și consultanță în vederea accesarii unui ajutor de stat ad-hoc prin notificare la Comisia Europeană, în baza art.107(3) și art.108(3) TFUE în legătură cu Proiectul Retehnologizarea Unității 1 CNE Cernavodă - CR 42419“, în valoare de 500.000 EUR.
Ofertele pot fi depuse până pe data de 29 august, ora 15.00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră.
Oferta trebuie să rămână valabilă 4 luni.
Operatorii economici participanși la procedurp trebuie să aibă un nivel mediu al cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2021, 2022, 2023) de minim 1.000.000 euro. Operatorii economici participanţi la procedură vor prezenta Lista principalelor servicii similare prestate în perioada cuprinsă între 01.01.2020 și data-limită de depunere a ofertelor.
Achiziția are ca obiect prestarea serviciilor de asistență și consultanță în vederea accesării unui ajutor de stat ad-hoc prin notificare la Comisia Europeană, în baza art.107(3) și art.108(3) TFUE în legătură cu Proiectul Retehnologizarea Unității 1 CNE Cernavodă.
Prestatorul va efectua servicii de asistența și consultanță, care vor include:
1. Etapa de Pre-Notificare
- Analiză documente și revizuirea lor, daca va fi cazul;
- Participarea la discuții premergătoare cu Ministerul Energiei și Consiliul Concurenței privind incidenta ajutorului de stat asupra Proiectului, pregătire documentație suport necesară, elaborare procese-verbale întâlniri și alte rapoarte sau documente solicitate, după caz;
- Elaborare pre-notificare ajutor de stat și participare la întâlnirile de lucru cu Ministerul Energiei și Consiliul Concurenței;
- Revizuirea pre-notificarii potrivit celor agreate în cadrul acestor întâlniri, dacă va fi cazul.
- Analiză observații COM (DG Competition, DG ENER, DG Clima s.a.) formulare răspunsuri clarificări (una sau mai multe runde de clarificări);
- Analiza documentului transmis de DG Competition la închiderea Etapei de Pre-Notificare si formularea de recomandari, daca va fi cazul.
Această etapă se va încheia cu elaborarea de către Prestator a unui Raport privind derularea procesului de pre-notificare.
2. Etapa de Notificare
- Elaborare notificare ajutor de stat și participare la întâlnirile de lucru cu Ministerul Energiei și Consiliul Concurenței; revizuirea notificarii potrivit celor agreate în cadrul acestor întâlniri, dacă va fi cazul;
- Analiză solicitări de clarificări COM (DG Competition, DG ENER, DG Clima s.a.) și formulare răspunsuri (una sau mai multe runde de clarificări);
- Participarea la discuții / întâlniri cu reprezentanții Consiliului Concurenței și / sau alti stakeholderi, elaborare documentatie suport necesara, elaborare procese verbale intalniri si alte rapoarte sau documente solicitate, dupa caz;
- Participarea la ședințe și negocieri cu reprezentantii COM, elaborare documentatie suport necesara, elaborare procese verbale intalniri si alte rapoarte sau documente solicitate, dupa caz.
Această etapă se va încheia cu furnizarea de către Prestator a unui Raport privind derularea procesului de notificare care va fi elaborat după obținerea Deciziei COM privind autorizarea ajutorului de stat.
Serviciile vor fi asigurate în conformitate cu cerințele si caracteristicile tehnice și de performanță solicitate în Caietul de sarcini Nr. 8206/04.07.2024.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele cu funcții de decizie din cadrul entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Cosmin Ghiță – director general; Vasile Dascalu – director Direcția Financiară; Gabriela Catalina Toma - contabil șef, înlocuitor de drept director financiar; Anca Beis – șef Serviciu CFPP - Viza CFPP; Vlad Chiripus – director Direcția Juridică; Cristina Bacaintan – șef Serviciu Suport Juridic Achiziții Sectoriale; Paul-Adrian Farca - șef Departament Consultanță Juridică și Contencios; Dumitru Sandu – director Direcția Procurare; Cristina Nazarevscky – expert principal, Compartiment Achiziții RTH; Alexandra Zamfirescu - consilier Juridic Serviciul Suport Juridic Achiziții Sectoriale; Sorin Cristian Alecu – expert principal, Direcția Financiară; Veronica Vameș – șef Serviciu Contabilitate.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
Citește și:
Nuclearelectrica SA va construi blocuri noi pentru angajații CNE Cernavodă. APM Constanța va evalua impactul asupra mediului
Peste 1,7 milioane lei pentru o achiziție a SN Nuclearelectrica SA, pentru sediul central, CNE Cernavodă și FCN Pitești (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii