C.N. A.C.N. S.A. comunică stadiul de execuţiei la Ecluza Ovidiu în cadrul proiectului “Modernizare ecluze. Echipamente şi instalaţii.”
C.N. A.C.N. S.A. comunică stadiul de execuţiei la Ecluza Ovidiu în cadrul proiectului “Modernizare ecluze.
26 Aug, 2015 19:19
ZIUA de Constanta
2286
Marime text
Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile S.A. anunţă că stadiul de execuţie pe ecluza Ovidiu, pe firul de navigaţie aflat în modernizare, respectiv ecluza 1 – mal stâng CPAMN, este realizat în procent de 60,97%.
Principalele lucrări executate sunt: reabilitare poartă plană de siguranţă 95%, poartă plană de serviciu 60%, instalaţie hidraulică de acţionare cap amonte 60%, instalaţie electrică de automatizare amonte 50%, poartă buscată de serviciu 50%, vane plane aval 50%, instalaţie hidraulică aval 60%, instalaţie de protecţie a porţilor buscate împotriva lovirii navelor 30%, instalaţie electrică de automatizare aval 50%, reabilitare camere tehnologice 60%, instalaţie auxiliară ecluză 60%, instalaţie pentru siguranţa ecluzei şi a navigaţie 50%.
“Având în vedere că programarea iniţială a execuţiei lucrărilor a fost de 24 de luni şi acestea au fost declarate ca începute în data de 26.06.2014 considerăm că stadiul fizic pe total proiect de 67,21% este satisfăcător.
Previzionăm că lucrările de montaj se vor finaliza în proporţie de 95% în anul 2015 rămânând pentru prima parte a anului 2016 să finalizăm lucrări de montaj şi efectuarea probelor complexe de punere în funcţiune a unităţilor tehnice precum şi a ansamblului ecluzei” a declarat managerul de proiect Mihai Stanciu.
Menţionăm că proiectul este finanţat prin Programul Operational Sectorial – Transport 2007-2013, Axa prioritară 1 - “Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE”, Domeniul Major de interventie 3 – “Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii de transport naval de-al lungul Axei Prioritare TEN-T 18”. Instrumentul care cofinanţează proiectul este Fondul de Coeziune. Contribuţia Comisiei Europene prin fonduri structurale reprezintă 85% din valoarea eligibilă a proiectului.
Principalele lucrări executate sunt: reabilitare poartă plană de siguranţă 95%, poartă plană de serviciu 60%, instalaţie hidraulică de acţionare cap amonte 60%, instalaţie electrică de automatizare amonte 50%, poartă buscată de serviciu 50%, vane plane aval 50%, instalaţie hidraulică aval 60%, instalaţie de protecţie a porţilor buscate împotriva lovirii navelor 30%, instalaţie electrică de automatizare aval 50%, reabilitare camere tehnologice 60%, instalaţie auxiliară ecluză 60%, instalaţie pentru siguranţa ecluzei şi a navigaţie 50%.
“Având în vedere că programarea iniţială a execuţiei lucrărilor a fost de 24 de luni şi acestea au fost declarate ca începute în data de 26.06.2014 considerăm că stadiul fizic pe total proiect de 67,21% este satisfăcător.
Previzionăm că lucrările de montaj se vor finaliza în proporţie de 95% în anul 2015 rămânând pentru prima parte a anului 2016 să finalizăm lucrări de montaj şi efectuarea probelor complexe de punere în funcţiune a unităţilor tehnice precum şi a ansamblului ecluzei” a declarat managerul de proiect Mihai Stanciu.
Menţionăm că proiectul este finanţat prin Programul Operational Sectorial – Transport 2007-2013, Axa prioritară 1 - “Modernizarea şi dezvoltarea axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem durabil de transport şi integrării acestuia în reţelele de transport ale UE”, Domeniul Major de interventie 3 – “Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii de transport naval de-al lungul Axei Prioritare TEN-T 18”. Instrumentul care cofinanţează proiectul este Fondul de Coeziune. Contribuţia Comisiei Europene prin fonduri structurale reprezintă 85% din valoarea eligibilă a proiectului.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii