Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
05:08 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Supravegherea tehnica in timpul executarii lucrarilor de constructii - 02.11.2012

ro

02 Nov, 2012 12:41 1761 Marime text
CONTRACT NR: 1550/02.11.2012
OBIECT: Supravegherea tehnica in timpul executarii lucrarilor de constructii
VALOARE: 3.037.207,00 Moneda: RON Fara TVA
ATRIBUIT: CONSITRANS S.R.L.
Adresa postala: BUCURESTI SECTORUL 1, Str. Polona nr.56, ap. 2-5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70000 , Romania , Tel. 021 210 81 84 , Email: consitrans@consitrans.ro , Fax: 021 210 79 66 , Adresa internet (URL): www.consitrans.ro

Anunt de atribuire (utilitati) numarul 130502/10.11.2012

Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 138209 / 15.08.2012
Denumire contract: Supravegherea tehnica in timpul executarii lucrarilor de constructii

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:


S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4 , Localitatea: Mihail Kogalniceanu , Cod postal: 907195 , Romania , Punct(e) de contact: Mic Gabriela , Tel. +40 0241255100 , Email: achizitii.post@mk-airport.ro , Fax: +40 0241508022 / +40 0241255538 , Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro

I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante

- Activitati aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Supravegherea tehnica in timpul executarii lucrarilor de constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor

Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul SN AIMKC SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica

II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va asigura serviciile de verificare a proiectelor, supervizare (inclusiv dirigentie de santier) si elaborare caiet sarcini pentru achizitia lucrarilor, prin furnizarea de personal competent, cu experienta si autorizat pe specialitati, având in vedere ca lucrarile se vor executa sub trafic si in conformitate cu conditiile de „Contract pentru Echipamente si Constructii inclusiv Proiectare pentru echipamente electrice si mecanice si pentru cladiri si lucrari ingineresti proiectate de catre Antreprenor ( FIDIC Cartea galbena), aprobat prin HG 1405/2010”.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)

71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor

3.766.136,68 RON TVA inclus (24%)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire

Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4922/25.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da

Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S158-264522 din 18.08.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 1550 Denumirea: Supravegherea tehnica in timpul executarii lucrarilor de constructii
V.1) Data atribuirii contractului 02.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul

CONSITRANS S.R.L.
Adresa postala: BUCURESTI SECTORUL 1, Str. Polona nr.56, ap. 2-5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70000 , Romania , Tel. 021 210 81 84 , Email: consitrans@consitrans.ro , Fax: 021 210 79 66 , Adresa internet (URL): www.consitrans.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3.758.746,62 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3.037.207,00 Moneda: RON Fara TVA

V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 1.488.231,43

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect din cadrul Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013, „Reabilitare platforme de stationare aeronave incinta aeroport, comuna Mihail Kogalniceanu, jud. Constanta”. Programul Operational nr.CCI2007RO161PO003. Cod proiect:POST/2012/2/4/002. Cod SMIS 41675
VI.2) Alte informatii
Dupa descarcarea prezentei documentatii va rugam sa verificati frecvent fisierul electronic ”Documentatii si clarificari” anexat anuntului de participare publicata în SEAP, pentru a o completa cu eventualele clarificari/completari aduse ulterior publicarii acesteia. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea în plic închis, în vederea departajarii ofertelor la o data precizata. Capacitatile economico-financiara si/sau tehnico-profesionala ale ofertantului pot fi sustinute, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, numai in cazul cerintelor transferabile, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, în acest caz, in temeiul art.186 si art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective - Formularele 20, 21, 22, încheiat în forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c1) si d). Oferta si documentele care o insotesc vor fi redactate in limba romana.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac

Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac

S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu – Constanta S.A.
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.4 , Localitatea: Mihail Kogalniceanu , Cod postal: 907195 , Romania , Tel. +40 0241255100 , Email: achizitii.post@mk-airport.ro , Fax: +40 0241255538 / +40 0241508022 , Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 13:01
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii