Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:26 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Comunicat ANAF

ro

03 Mar, 2014 12:44 1579 Marime text
Proiect de ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală privind modificarea Anexei la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.2.211/2013 pentru aprobarea competenţei teritoriale de administrare
 
Potrivit art.33 alin.(1) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, competenţa teritorială de administrare este stabilită prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
Prin Anexa nr.2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.1104/2013 a fost aprobată structura organizatorică a direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, fiind stabilite unităţile fiscale din subordinea acestora.
Pe baza acestor prevederi legale, prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.2211/2013 a fost aprobată competenţa teritorială de administrare a contribuabililor, fiind arondate unităţile administrativ - teritoriale la unităţile fiscale din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice.
Având în vedere modificările ulterioare aduse Anexei nr.2 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.1104/2013, prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.326/2014, prin care a fost reînfiinţat Serviciul fiscal orăşenesc Sulina din subordinea Direcţiei generale regionale a finanţelor publice Galaţi este necesară modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr.2211/2013, în vederea stabilirii unităţilor administrativ - teritoriale arondate acestei unităţi fiscale.
 
* * *
Proiectele de acte normative, iniţiate de ANAF, sunt făcute publice pe site-ul instituţiei la adresa www.anaf.ro, domeniul Legislatie/ Transparenţa decizională. De asemenea, acestea pot fi consultate la Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Mass-Media din cadrul ANAF, cu sediul în str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucureşti.
Eventualele sugestii, propuneri sau opinii referitoare la acest proiect de act normativ pot fi transmise în scris la Serviciul Comunicare, Relatii Publice si Mass-Media - cu menţiunea “Conf.Legii nr.52/2003”, la următoarele adrese:
Prin scrisori la adresa poştală: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, str.Apolodor nr.17, sector 5 Bucuresti 050741 - la Serviciul Comunicare, Relaţii Publice şi Mass-Media;
Electronic la adresa de mail: relatiipublice.anaf@mfinante.ro
Prin fax la numarul: 021-319.98.57.
 
Pentru a avea acces la informaţiile de presa privind aplicarea Legii nr.52/2003 privind transparenţa decizională în Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, se poate accesa domeniul Informaţii / Comunicate şi informaţii de presă aflat pe site-ul instituţiei.

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii